Jump to content
Tomcat

Pendler bilklub i SE

Recommended Posts

Vi er nu nået 10 medlemmer. Stiftende generel forsamling bliver så søndag kl 14.00 til ca 16-17.00 Vores medlem miriam har foreslået hos dem kl 14.00, hvis det ikke ligger helt ude hvor kragerne ender er jeg egenligt helt med på det. Er der andre forslag til afholdelsessted? Jeg vil prøve at undersøge muligheden for permanente lokaler til fremtidige sammenkomster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg sidder lidt med logoer og hvilke farver man kunne anvende. Her er et ikke finpudset forslag til logo på vores forside. (se vedhæftede). Hvad synes i?
Ret lige broen op - den er ved at vælte. (men måske fordi venstre vejbane er på vej ud i Twilight Zone, grundet de uhyrlige hastigheder derude!? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Søndag d. 6 sept???? kl 14 i Bunkeflo??
Er ikke helt sikker på hvor miriam bor, men jeg håber på at der lige skrives i hvilket område på forummet også sender jeg en PM til alle i forummet hvor det helt præcist ligger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm........nå jeg tror altså vi trækker os igen..... da det ser ud til at tage en anden retning end forventet. Det vil sige jeg regnede med lidt hyggeligt søndags sparke dæk træf, stille og roligt, og ikke en klub i den forstand men GF, bestyrelse, hjemmeside osv. Dem findes der et hav af i forvejen, er medlem af en del, har tilmed egne hjemmeside med aktiviter og forum og kan ikke lige frem sige at vi mangler folk at dele interessen med, så at få endnu en klub der skal plejes, en hjemmeside der skal checkes osv ..........Nej tak :) Hvorfor ikke bare lave et forum herinde på samme måde som fotoklubben har gjort ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
yepper' date=' i bunkeflo. bare følg duften af æbleskiver og glögg.... nåh nej, det er først i december. :)[/quote'] Hej Dannemare. Er dig og miriam sammen, eller??? Hvis det er tilfældet, gider du så ikke sende mig en PM med jeres adresse, så skal jeg sprede adressen blandt dem som vil være medlem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmmm........nå jeg tror altså vi trækker os igen..... da det ser ud til at tage en anden retning end forventet. Det vil sige jeg regnede med lidt hyggeligt søndags sparke dæk træf, stille og roligt, og ikke en klub i den forstand men GF, bestyrelse, hjemmeside osv. Dem findes der et hav af i forvejen, er medlem af en del, har tilmed egne hjemmeside med aktiviter og forum og kan ikke lige frem sige at vi mangler folk at dele interessen med, så at få endnu en klub der skal plejes, en hjemmeside der skal checkes osv ..........Nej tak :) Hvorfor ikke bare lave et forum herinde på samme måde som fotoklubben har gjort ?
Hej miriam Det kunne også være en mulighed med et subforum herinde... Med hensyn til bestyrelse. Så havde jeg forestillet mig en light version af den, nogle som lige kan koordinere hvor næste træf kan være mm. Det bliver ikke et nyt Øresundsborger hvis det er det som du tror ;) Vi er stadigvæk ved kaffeklubben.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er nu 10 medlemmer igen. Som udgangspunkt er datoen Søndag d. 6 oktober kl 14.00. Afholdelsessted: Malmö/Bunkeflostrand området. Mere specifik adresse kommer så snart det bliver fastlagt. Med inspiration fra miriam vil jeg foreslå at vi fjerner det "grimme" ord "bestyrelse ":), og får udpeget 2 personer der kan sørge for at finde ud af hvor næste træf igen kan være indtil der findes et permanent hus vi kan låne gratis ca 1-2 gange om måneden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror vi er nået væsentlig over mit ambitionsniveau. Troede vi snakkede kaffe-hygge-løs-snak. Lidt uformel fællesskab om bil-interessen på et fra-gang-til-gang-niveau var nok mine forventninger. Havde nok håbet at høre fra nogle der havde prøvet nogle af de biler jeg har på 'næste gang' listen :p Bestyrelse, formand, klubhus, navn, og banner, samt hjemmeside er nok mere end jeg kan tilbyde at levere tid og indsats til. :flov: Så inden jeg er udlovet til en masse klubpligter, så er jeg lige ude.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For mit eget vedkommende tror jeg også, at det bliver for meget med en egentlig forening (og alt det formelle, der følger med). Er selv mere til det uformelle lad-os-drikke-kaffe-og-spise-kage-eller-grille-mens-vi-snakker-løst-og-fast-om-biler. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jo allerede en klub/forening etableret andet steds, som jeg ville foreslå vi lå os ind under. Den vil dække alt vi vil - og man kan altid arrangerer sparke dæk dage jo,kaffe og den slags via det forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites