stevenwen 10 Anmeld indhold Skrevet August 27, 2009 Hej, da der er parkeringsstop på Svågertorp station, frem til 1. oktober, vil jeg høre om der er nogen der har en parkeringsplads der og som vil samkører til og fra Svågertorp? Vi deler selvfølgelig udgiften. Er der ellers nogen der har oplysninger om MalmøP og deres fantastiske service på Svågertorp? mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 Der bor en del danskere der pendler til Kbh herude, så det var måske nemmere end Svågertorp??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stevenwen 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 :) Det er bestemt også en mulighed. Jeg skal kun til Kastrup, da jeg arbejder for CPH, men min kone skal længere ind da hun arbejder i Søborg. Men alt kan hjælpe. Det er helt umuligt, specielt da man ikke kan blive skrevet op til en plads! Ellers skal vi selv til at pendle over med bilen. Vi bor centralt i Vellinge. Så hvis der er nogen der vil carpoole er det super! mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 Der er en del lufthavnsfolk herinde.....Gizmo og BS er nogle af dem. Skriv dem en PB.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 Hej, da der er parkeringsstop på Svågertorp station, frem til 1. oktober, vil jeg høre om der er nogen der har en parkeringsplads der og som vil samkører til og fra Svågertorp? Vi deler selvfølgelig udgiften. Er der ellers nogen der har oplysninger om MalmøP og deres fantastiske service på Svågertorp? mvh parkeringsstop? hvad vil det lige sige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2009 Hej. Jeg bor i Vellinge, og kører til Svågertorp hver dag omkring kl. 07.30. Du er velkommen til at køre med, hvis tiden passer med dig? Hilsen Stina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stevenwen 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2010 Hej igen, nu er jeg dog flyttet til Bruksparken, Hököpinge. Er der nogen der skal til Svågertorp, eller Hyllie Station og vil deles om udgifterne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2010 Velkommen til :D Skide godt område ;) Hej igen, nu er jeg dog flyttet til Bruksparken, Hököpinge. Er der nogen der skal til Svågertorp, eller Hyllie Station og vil deles om udgifterne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2010 bare synd der bor sådan nogen Brian'en der krutter biler af... hehe. kunne ikke lade være :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2010 Hej igen, nu er jeg dog flyttet til Bruksparken, Hököpinge. Er der nogen der skal til Svågertorp, eller Hyllie Station og vil deles om udgifterne? Velkommen til, der har jeg boet i 5½ år, er dog flyttet i hus i nærheden i stedet. Er det i én af de nye bygninger, du er flyttet til? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites