gika1234 10 Anmeld indhold Skrevet August 26, 2009 Hejsa Jeg har et stue gulv, som jeg meget gerne vil have slebet og lakeret. Er der nogle af jer som kan anbefale et firma, som I har gode erfaringer med ? Tak Gitte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2009 Parkettservice har jeg og andre benyttet og du kan læse lidt anbefalinger og tlf-nummer i denne tråd: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3188&highlight=gulvslibning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2009 slibning af gulv Tak for dit svar. Jeg havde godt fundet den tråd - men synes, at det var lidt gammel og når jeg slår firmaet op - så findes det ikke i Malmö - men i Tommelilla så vidt jeg husker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2009 Vi brugte ham i april 2007 og var fuldt ud tilfredse med både servicen og resultatet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Det er Parkettservice v. Leif Henriksson i Malmö (040-49 71 35), som du mener, ikk´ Når jeg søger på firmaet - får jeg beskeden, at firmaet ikke længere findes i Malmø. Jeg kan i stedet finde: Parkettservice v. Leif Henriksson Lantmannav. 11 273 95 TOMELILLA Tlf. 0417 - 304 11 Så måske er firmaet nedlagt i Malmø. Det lyder næsten som om det er det sammen firma, så jeg kan selvfølgelig ringe og høre. Tak for hjælpen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Lyder som om firmaet bare er flyttet, og ikke nødvendigvis "nedlagt". Tomelilla er jo ikke ret langt fra Malmö - så Leif ville sikkert bare på landet som så mange andre ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites