Peter S 10 Anmeld indhold Skrevet August 26, 2009 Hej, Hvor kan man købe en strømspareskinne der passer i svenske stik ala denne i harald nyborg (DK)http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1383&n=10 Skal gerne være med jord. Ved godt at jeg kan tilpasse den fra harald nyborg i dk, man ville helst købe noget der bare er plug&play. Det er muligt at den findes i harald nyborg i se man jeg har ikke kunne finde den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 Jeg har lige selv kigget efter samme. Fandt ingen med USB, men til gengæld fandt jeg en del som solgte dem med en "master switch". Dvs sluk for den dims som sidder i master switch, og så slukker den alle apparater der sidder i slave switches. Så funktionen er den samme. De havde dem i coop/jägersro til en ca 140 SEK, i SIBA til lidt mere og i mediamarkt for 200 SEK /Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 Jeg har lige selv kigget efter samme. Fandt ingen med USB, men til gengæld fandt jeg en del som solgte dem med en "master switch". Dvs sluk for den dims som sidder i master switch, og så slukker den alle apparater der sidder i slave switches. Så funktionen er den samme. De havde dem i coop/jägersro til en ca 140 SEK, i SIBA til lidt mere og i mediamarkt for 200 SEK /Thomas Hej Thomas Syntes det lyder dyrt ! men tak for info. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 Man kan vistnok få det i kjell.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 http://www.kjell.com/content/templates/shop_main.aspx?catalog=200260&path=304000000,325000000,329500000 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 Den danske udgave koster 68,50 i haraldnyborg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 Så er det vist der du skal hen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites