Jump to content
Peter S

"svensk" strømspareskinne

Recommended Posts

Hej, Hvor kan man købe en strømspareskinne der passer i svenske stik ala denne i harald nyborg (DK)http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1383&n=10 Skal gerne være med jord. Ved godt at jeg kan tilpasse den fra harald nyborg i dk, man ville helst købe noget der bare er plug&play. Det er muligt at den findes i harald nyborg i se man jeg har ikke kunne finde den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige selv kigget efter samme. Fandt ingen med USB, men til gengæld fandt jeg en del som solgte dem med en "master switch". Dvs sluk for den dims som sidder i master switch, og så slukker den alle apparater der sidder i slave switches. Så funktionen er den samme. De havde dem i coop/jägersro til en ca 140 SEK, i SIBA til lidt mere og i mediamarkt for 200 SEK /Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige selv kigget efter samme. Fandt ingen med USB, men til gengæld fandt jeg en del som solgte dem med en "master switch". Dvs sluk for den dims som sidder i master switch, og så slukker den alle apparater der sidder i slave switches. Så funktionen er den samme. De havde dem i coop/jägersro til en ca 140 SEK, i SIBA til lidt mere og i mediamarkt for 200 SEK /Thomas
Hej Thomas Syntes det lyder dyrt ! men tak for info.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites