cd75 10 Anmeld indhold Skrevet August 25, 2009 Hejsa Jeg skal flytte til Sverige næste sommer og skal ligeledes starte på en uddannelse, hvor skoleperioden er i Danmark, men hvor jeg gerne ville have praktikopholdet i Sverige. Jeg har undersøgt at det er muligt at tage hele praktikopholdet i Sverige, men jeg mangler at få en viden om hvilket niveau elevlønninger ligger på i Sverige. Og ligeledes - i denne krisetid - om det er vanskeligt at få elevpladser? Jeg er voksenelev skal måske siges. Håber der er nogen der kan hjælpe mig, eller kan pege mig mod nogle der kan. Tak for hjælpen! cd75 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 tror du er nød til at nævne branchen hvis nogle skal kunne hjælpe dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cd75 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Åh ja du siger noget ! :) Det er som lægesekretær jeg skal læse.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Elevløn Jeg er ret sikker på at du ikke kan tage praktikken herovre. Man har slet ikke sammer uddannelser. Og begrebet elevløn er nærmest ikke eksisterende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Og begrebet elevløn er nærmest ikke eksisterendeHvad eksisterer så istedet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Jag tror att det är upp till arbetsgivaren om / hur mycket de vill betala. Men som läkarsekreterare måste du nog har 100% koll på svenskan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cd75 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Jeg fik ellers af vide at det ikke var et problem at tage hele praktikforløbet i Sverige. Men det med manglende elevløn i Sverige undrer mig så ikke - hvad gør man så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Csn & studielån CSN.SE er vejen fremJeg fik ellers af vide at det ikke var et problem at tage hele praktikforløbet i Sverige. Men det med manglende elevløn i Sverige undrer mig så ikke - hvad gør man så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites