nabico 10 Anmeld indhold Skrevet August 25, 2009 jeg arbejder på louisiana muneum humlbæk og jeg har lyst til lyst ti l at flytter til sverige købe et hus er der nogen kan nogen til bjuv by Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2009 Bjuv er en mindre by, ca. 20 km øst for Helsingborg Der er tog og bus forbindelser til Bla. Helsingborg. af Forretninger er der bla. en Ica supermarked, en Netto og et par Tank stationer. Der er relativt kort afstand til 2 Storcentre (Hyllinge & Valä) 5-10 km Med bla. Toys´r us, Ikea, Jysk, El Giganten, H & M, Experten, Coop, Der er vist kun en Bank (Swedbank). Huse & Bostädrätter er relativt Billige. Skriv hvis du ønsker mera info :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2009 jeg arbejder på louisiana muneum humlbæk og jeg har lyst til lyst ti l at flytter til sverige købe et hus er der nogen kan nogen til bjuv by je, ja kende godt bjuvby. de er dejlight at bor derfor der fordi mi ne børne bo derfra 5 km fre super bedste. syns og du shopa hus derfor. anbifaldes! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2009 je' date=' ja kende godt bjuvby. de er dejlight at bor derfor der fordi mi ne børne bo derfra 5 km fre super bedste. syns og du shopa hus derfor. anbifaldes![/quote'] Hva sker der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2010 Hva sker der? hahah .. tör kommentar thomas... ellers glimrende sprogkundskaber der udvises her.. jeg tvivler på at en dansklärer overhovedet ville gide at gi det karakterer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 Hvor manger herinde fra bor i Helsingborg området??? Min gravide kone og jeg er selv lige flyttet i hus mellem Ekeby og Valläkra. Kan vi ikke få denne tråd lidt op og køre??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 Helsingborg city Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2010 Kanon michael, jeg starter lige en ny tråd til os... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites