cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2009 Hej. Fik en mail om at man vist nok vil lave noget sammenarbejde mellem de 2 færger. Ville jo være super fedt, så bliver der endnu mindre ventetid. Nogle der ved hvad det præcist går ud på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claussmits 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Der står lidt her omkring sammenlægningen: http://hd.se/skane/2009/06/18/hh-ferries-integreras-med/ http://hd.se/skane/2009/06/18/sundsrederier-i-oekat-samarbete/ Bliver lækkert med afgang her 15 min sommer og så fra samme terminal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Men ikke så fedt at betale scandlines priser også sejle med hh´s hakkebræt og alle de HH pendlere der skal til at betale en del mere for deres billetter. Det bliver rart med de mange afgange, men det er efter min overbevisning pendlerne det kommer til at gå ud over på den ene eller den anden måde. Nu må vi se, jeg har prøvet at få et svar ud af scandlines og HH. Det nærmeste jeg er kommet et svar er fra HH de siger, at de nok kommer til at have samme priser som scandlines har nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Og nu tager de snart den ene HH færge ud af driften så de kun sejler med 4. Og så forsvinder lidt af pointen i de mange afgange. Så nu er der monopol på prisen. Der kommer en bro, og det er kun et spørgsmål om tid. Desværre nok ikke inden for de næste 10år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ringkow 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2009 Har talt med en HH-ansat, som oplyste, at HH nok bliver nedlagt, men det må tiden vise. :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2009 scandlines har overtaget det administrative som faktura osv... de billetter hh udstedte til rejsebureauer står der nu også scandlines på og ikke hh-ferries. hh færgerne kommer nok i drift så der kun 15 min imellem hver afgang til sommer...natdrift måske også.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites