Jump to content
cbpwr

HH og Scanlines i sammenarbejde?

Recommended Posts

Men ikke så fedt at betale scandlines priser også sejle med hh´s hakkebræt og alle de HH pendlere der skal til at betale en del mere for deres billetter. Det bliver rart med de mange afgange, men det er efter min overbevisning pendlerne det kommer til at gå ud over på den ene eller den anden måde. Nu må vi se, jeg har prøvet at få et svar ud af scandlines og HH. Det nærmeste jeg er kommet et svar er fra HH de siger, at de nok kommer til at have samme priser som scandlines har nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu tager de snart den ene HH færge ud af driften så de kun sejler med 4. Og så forsvinder lidt af pointen i de mange afgange. Så nu er der monopol på prisen. Der kommer en bro, og det er kun et spørgsmål om tid. Desværre nok ikke inden for de næste 10år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

scandlines har overtaget det administrative som faktura osv... de billetter hh udstedte til rejsebureauer står der nu også scandlines på og ikke hh-ferries. hh færgerne kommer nok i drift så der kun 15 min imellem hver afgang til sommer...natdrift måske også....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites