Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2009 Jeg er på 3. år i den ondeste kamp mod skimmelsvamp og især Købstædernes Forsikring, som har ødelagt mit hus. Jeg hjælper så mange jeg kan med tilsvarende problemer, så har DU skimmelsvamp i dit hus, så kontakt mig gerne på acd@mail.tele.dk. Alle får hjælp. Har du brug for at få offentliggjort din historie, smider du den ind på min gæstebog http://www.skimmel-svamp.dk/18865086 - har du brug for hjælp, hvad enten det drejer sig om rådgivning omkring skimmel, henvisning til hvem der skal rettes henvendelse til - såvel advokat, ingeniører, geologer, analyse-institutter eller anden hjælp omkring skimmelsvamp mm.- så klarer vi også det:) Ved at fejludbedre skimmelsvampen i mit hus og "fjerne" den, er det lykkedes dem at forværre skaden så meget, at huset nu er sundhedsskadeligt og erklæret uegnet som menneskebolig. Vi har ikke boet hjemme i adskillige år, og i skrivende stund aner vi heller ikke, om vi nogensinde kommer hjem igen. Købstædernes Forsikring har brugt ca. kr. 3½-4 mio på denne sag, og inden den slutter, vil den have kostet dem mindst kr. 8 mio i alt:rolleye: Det er utroligt, at et forsikringsselskab kan slippe afsted med at gøre sådan mod den almindelige borger i Danmark uden nogen som helst form for konsekvens. Var situationen omvendt, var jeg formodentlig røget i fængsel i flere år for forsikringssvindel - hmmmmmmmmm Surf ind på min site www.skimmel-svamp.dk og blive ubehageligt overrasket over, hvordan et forsikringsselskab kan opføre sig og be' til, at det ikke er dig, det går ud over næste gang ......... Hej fra den uheldige, ulykkelige og enormt mugne skimmelramte Annelise Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Berätta mer, vad har hänt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Købstædernes Forsikring har udsat mig for tyveri, håndværkersjusk og ligegyldighed Jeg har haft en kloakskade, som de forsøgte at udbedre. Så finder de ud af, at der også er sprunget et fjernvarmerør under gulvet, som har smidt over 20.000 liter vand:eek: Da mine møbler bliver sendt til rensning, stjæler DIS (rengøringsfirmaet) mine arkitektmøbler og ødelægger mange andre ting. Da vi skal flytte hjem i huset, opdager vi, at det hele er udført forkert. Alle gulvene skal op igen:mad: Det koster over 1 mio kr. Da panelerne bliver fjernet under Syn og Skøn (nr. 2) lugter der grimt igen under gulvet. Da vi får det undersøgt nærmere, viser det sig, at der både er manglende skimmeltest, falske skimmeltest og direkte manglende korrekt udført arbejde af stort set samtlige håndværkere. Håndværkerne er alle sammen bestilt af Købstædernes Forsikring:rolleye: Istedet for at opføre sig som et ordentlig forsikringsselskab og lave fejlen om, beslutter de sig istedet for at kæmpe imod mig, fordi det er en rimelig stor skade, der er sket. Men ...... de havde ikke regnet med, at jeg har viljen, fighterånden og udholdenheden og at min mand har pengene - så vi kan fint stå distancen også økonomisk. Da vi havde flest penge ude og svømme, var det lidt over kr. 500.000, udlæg som Købstædernes Forsikring ikke ville betale tilbage, fordi de regnede med, at banken snart lukkede for pengestrømmen. Men de havde gjort regning uden vært :th2: så jeg skyndte mig at få en ny advokat, der er den ondeste med speciale i forsikring og så ansatte jeg også lige Danmarks dygtigste ingeniør til at hjælpe mig i kampen mod Købstædernes Forsikring. Det er en trist sag for alle involverede - og jeg er desværre ikke den eneste, som bliver udsat for denne behandlingsmåde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Undskyld, men hvilken relation har dette til Öresunds regionen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Undskyld' date=' men hvilken relation har dette til Öresunds regionen ?[/quote'] Tror bare det er en der vil have medlidenhed, ser ud til at hun bor i århus:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Skimmelsvampforespørgsel Jeg har tilfældigvis fået en henvendelse fra en herinde fra, som har problemer med skimmelsvamp - og hun henviste til, at jeg kunne skrive lidt herinde om skimmel. Medlidenhed kan jeg ikke bruge til noget :) Men jeg kan da godt hjælpe andre mennesker til at få større viden om skimmelsvamp - også selvom I bor på Øen og Sverige:love2: Og hvis man i øvrigt søger lidt under skimmel på google, kommer der flere debater frem omkring forespørgsel på skimmel og hvad man skal gøre, hvis man får det, debater, som knytter sig til denne site. Oplysning fremmer forståelsen:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Jeg har tilfældigvis fået en henvendelse fra en herinde fra, som har problemer med skimmelsvamp - og hun henviste til, at jeg kunne skrive lidt herinde om skimmel. Nå ok... jeg læste det som en klage om forsikringen, ikke lige som en information om skimmelsvamp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Har du brug for hjælp og info omkring skimmel så smut ind på denne infoside (på min private hjemmeside) http://www.skimmel-svamp.dk/18865092, hvor kan man læse om diverse symptomer og hvad man skal gøre. Der er links til rigtig mange brugbare info-sites, rådgivere mm. Jeg har rådgivet rigtig mange i Danmark og en enkelt i Sverige :) omkring skimmelsvamp. Jeg googler hele tiden meget aktivt, og finder både ulykkelige mennesker, som har brug for hjælp og også sites, hvor man kan smide noget info. Lidt opmærksomhed betyder meget for mange af de mennesker, som er kommet i klemme. Nu er jeg heldigvis en af de mere hardcore, der kan sparke igennem, og har masser af overskud til at hjælpe andre. Jeg er på nuværende tidspunkt nok en af Danmarks mest erfarne borgere (ikke med min gode vilje) i skimmelsvamp - selv min ingeniør er meget imponeret af min viden. God vind i håret herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Nu er jeg heldigvis en af de mere hardcore, der kan sparke igennem, og har masser af overskud til at hjælpe andre. Jeg er på nuværende tidspunkt nok en af Danmarks mest erfarne borgere (ikke med min gode vilje) i skimmelsvamp - selv min ingeniør er meget imponeret af min viden. God vind i håret herfra Jamen, der bliver da helt klart sparket igennem når man kun har været 3 år om en klagesag :D Held og lykke til dig... Jeg har heldigvis ingen problemer med skimmelsvamp, så jeg trækker mig igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Ting tager tid Og det er netop humlen i mange af disse sager, at forsikringsselskaber trækker tiden ud i håb om at kvæle folk. Denne trækken-tiden ud har indtil videre kostet forsikringen 1½ mio DKK i udgifter, som de har måtte betale, netop fordi jeg ikke er til at køre træt. Mange mennesker tror, når sådan en sag starter, at det lige tager et par måneder, så er den klaret. Men det gør det ikke:cry: De heldige klarer den på ½-1 år, hvis de vel og mærke har en knaldgod forsikring. De mere uheldige sager tager 3-8 år. Der er lagt flere links ind til sager, hvor det rent faktisk er Codan, som er den store slyngel. Hvad Codan ikke kan finde på overfor deres forsikringstagere, er ikke småting. Og skulle du en dag få problemer med skimmelsvamp, så er jeg sikker på, at du kan huske mig og min fine alias link som iøvrigt hedder www.lorte-forsikring.dk (hvorfor nu sådan et navn?..... Såmænd bare fordi jeg ikke synes man skal finde sig i at blive behandlet dårligt) Og så har jeg i øvrigt rettet første indlæg til, så det er mere tydeligt, at man kan rette henvendelse til mig for hjælp, info, støtte mm. Super med sarkasmen - den røg ind på lystavlen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Vi har själva jaft problem med skimmel. Det visade sig att det kapillärbrytande lagret under betongplattan bestod av sand, som ju snarare fungerar som en svamp. Vi fick tömma vardagsrum och kök, och allt golvet togs bort, betongen kancades bort och man grävde ut 50 cm. Sen lades in styolit och golvvärme, och det stöptes nytt golv. (Golvvärmen fick vi själva betala) Tack o lov betalade ejerskiftesforsikringem det gick på närmare 400.000. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Såhär såg vardagsrummet ut.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 så smut ind på denne infoside (på min private hjemmeside) http://www.skimmel-svamp.dk/18865092' date= hvor kan man læse om diverse symptomer og hvad man skal gøre. Der er links til rigtig mange brugbare info-sites, rådgivere mm. Som fagmand(kvinde) vil jeg først og fremmest sige godt gået og keep up the good work!!!:th2: Har lige hurtigt læst lidt inde på din hjemmeside (ser fodbold) og jeg er glad for, at der endelig ser ud til at ske lidt på området fra den. almene danskers side. Det har ellers været davids kamp mod goliat, men jeg håber du (I) vil fortsætte kampen, så fugt/skimmelproblematikken kan blive et anderkendt problem! Du har dog skrevet lidt jeg gerne vil ha ændret:) Ved godt du ikke er prof, men derfor kan det jo godt være ordentligt;) Men! det du har skrevet er LANGT bedre end meget andet jeg har læst fra såkaldte profs side! I dette afsnit: "Hvad er skimmelsvampe? De er mikroskopiske svampe, som danner millioner af sporer, der frigøres til luften ligesom med pollen. De naturlige svampe, som findes overalt i naturen er Alternaria og Cladosporium. Og ligesom med græspollen, birkpollen mm. er de meget dominerende i koncentrationen om højsommeren og i øvrigt også ved starten på efteråret." Det er ikke kun Alternaria og Cladosporium som er naturlige, det er alle skimmelsvampe. Der er høj konc. af disse sporer (konidier) på sensommeren, da de er nedbryderorganismer, og derfor er godt igang med at nedbryde blade om efteråret. Grunden til at Alternaria og Cladosporium altid bliver nævnt er, at disse sporer er lette at genkende direkte i mikroskop (mange af de andre svampe er man nødt til at dyrke for at kunne identificere). "Hvornår er skimmelsvampe et problem? Har du igennem længere tid haft megen fugt til stede enten et enkelt sted i din bolig eller måske flere steder, er der rigtig stor risiko for, at der dukker en af de slemme fugtskimmelsvampe-arter op i din bolig. Første tegn vil være den der sommerhus mug-agtige lugt, derefter vil der være sorte pletter på stedet. Det vil formodentligt være Stachybotrys, Trichoderma, Furasium og Chaetomium, der dukker op på testen, hvis det er slemt." (skimmelnavnene SKAL skrives med kursiv) Det behøver ikke være sort, det kan også være grønt, hvidt, gråt...ja, lyserødt har jeg også set (nogle Fusarium-arter er lyserøde bl.a.). Hvilke svampe det drejer sig om afgøres også af byggematerialet (Stachybotrys på gips, Chaetomium på celluloseholdige materialer...). Fælles for dine nævnte arter er at der har været MEGET vådt, dog burde du tage Aspergillus versicolor med her også. "Er disse svampe fundet i dit hus, skal du UD NU! Især Trichoderma udvikler den farlige skimmel, der udskiller mycotoxiner, som er ødelæggende for dit helbred." Hvorfor nævner du lige Trichoderma? Stachybortys er "værre" og frem for alt mere alm. i boliger. Desværre!!! Det jeg har markeret med pink, er noget sludder, Trichoderma ER en "farlig" skimmel (farlig i gåseøjne, da alle fagfolk har lært at man skal passe på hvad man siger), men mange andre skimmelsvampe udskiller mycotoxiner... Og mycotoxiner er ikke det eneste problem ved skimmelsvampe, der er også andre proteiner, mVOC'er osv. Det var lige kort det der faldt mig i øjnene ved første øjekast, synes derudover også du burde ha link til teknologisk.dk. De har nogle gode sider om skimmelsvampe (og ja, jeg har arbejdet der, så jeg er inhabil, men det ER faktisk godt). Derudover har jeg masser, ja tonsvis af læsestof -fra lægmands- til hardcore videnskablige artikler, hvis du er interesseret? P.S. Det svenske og danske sundheds+forsikringssystem ang. dette er milevidt fra hinanden. DK er længere fremme synes jeg. I SE er skimmelsvampe næsten ikke-eksisterende, her er det FUGT der er problemet (det er det jo også, så man kan sige, hvis der ikke er fugtigt i dit hus, har du ingen skimmelproblemer og så er det i og for sig ligegyldigt hvilke svampe der findes. Jeg er nu af den "gammeldags"slags, jeg kan se meget af fugtproblemet i det pågældende hus, hvis jeg ved hvilke svampe der gror, så jeg synes det er vigtigt at vide). Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Jeg er altid interesseret i at vide mere Tingene skal være i orden, og jeg lagde info ind omkring skimmel lige før sommerferien. Vidste godt det med kursiv, så det skal jeg nok få rettet til - har bare haft så meget....... Jeg var ekstremt udsat for tricho....., så derfor har jeg fokuseret på det meget, men selvfølgelig er der andre skimmelarter også, og jeg lægger dine kommentarer og rettelser ind på sitet snarest:love2: Davids kamp mod Goliath kan man vist godt sammenligne nærværende sag med, men som bekendt vandt David jo med sin snilde:p Jeg foreslår, at vi skriver direkte til hinanden, min mail er acd@mail.tele.dk, den ser jeg altid, også selvom jeg er på arbejde:rolleye:, da min mand har eget firma, og jeg er ansat der:p Tak fordi du er med til at uddybe kendskab til skimmel:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Der er mange huse, der har manglende korrekt underlag under beton Vi har själva jaft problem med skimmel. Det visade sig att det kapillärbrytande lagret under betongplattan bestod av sand, som ju snarare fungerar som en svamp. Vi fick tömma vardagsrum och kök, och allt golvet togs bort, betongen kancades bort och man grävde ut 50 cm. Sen lades in styolit och golvvärme, och det stöptes nytt golv. (Golvvärmen fick vi själva betala) Tack o lov betalade ejerskiftesforsikringem det gick på närmare 400.000. Det er faktisk et gennemgående tema i mange forsikringssager omkring skimmel, fugt og ødelagte huse. Var det svensk forsikringslov, den røg ind under eller dansk?:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Det var Danska Alm. Brand som betalade. (Vi bor i Høje-Taastrup). Först var det ju blankt NEJ!! För "så byggde man på den tiden" (1970), men efter att fått hjälp (bla av Sanne med analys av sporer), och hittat byggreglerna från 1966 på nätet, och skickat in rapporter från Teknologisk Institut osv osv, så gav de upp. Resten av tiden var de kanonbra, det var inga problem alls med pengar, hantverkarna var nästan överraskade hur enkelt det gick. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 PS. Jag har en miljon-miljard foton på renovering och skador, om du är intresserad av bilder på din sida kan jag gärna skicka. (jag har inte varit därinne än och sett hur mycket du har) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Alm. Brand og erstatning over manglende kapilær Det var Danska Alm. Brand som betalade. (Vi bor i Høje-Taastrup). Först var det ju blankt NEJ!! För "så byggde man på den tiden" (1970), men efter att fått hjälp (bla av Sanne med analys av sporer), och hittat byggreglerna från 1966 på nätet, och skickat in rapporter från Teknologisk Institut osv osv, så gav de upp. Resten av tiden var de kanonbra, det var inga problem alls med pengar, hantverkarna var nästan överraskade hur enkelt det gick. Hey med dig Kunne du måske finde den kendelse frem i din sag, som gjorde, at alm. brand udbetalte erstatning til dig - eller også kan Sanne sikkert finde den. Jeg har tilfældigvis en ankesag kørende mod netop alm. brand på nøjagtig samme vilkår, så det ville være super, om du kunne finde den frem. Jeg har selv lagt en del kendelser, afgørelser og domme ud på min site, så folk har en chance for at klare sig lidt. Det er vildt, hvordan forsikringsselskaber generelt snyder folk. Inde på min info-side på www.skimmel-svamp.dk kan du læse om et ældre ægtepar, som har fået den helt store tur af Codan Forsikring. Dem fandt jeg også ved at google på skimmelsvamp/forsikringsskader mm. Det er så utroligt vigtigt, at der er nogle, som laver hjemmesider, så alle os - der enten har skimmelsvamp - eller har overstået skimmelsvamp, kan hjælpe dem, som har store problemer. Jeg har også en anden - det er et ungt ægtepar - de har også Codan. De får nøjagtig samme tur, som det ældre ægtepar. Og fremgangsmåden er den samme i begge sager. Og det er totalt urimeligt, at de forsøger at kvæle folk på den måde. Det ældre ægtepar bor i så sundhedsskadeligt hus, at den ene af dem har udviklet parkinsons-syge. Når de vasker tøj, er der gule giftige aflejringer i tøjet - krystaller om du vil. Kaklerne falder af overalt i huset, som de har boet i siden de købte det for over 4 år siden. Manden de købte huset af, havde også parkinsons-syge - men efter et halvt års tid så de ham nede i byen - cyklende. Fuldstændigt helbredt efter at være kommet væk fra det hus, som de har købt af ham. Endvidere er de blevet snydt af deres tidligere advokat for over kr. 400.000. Han har intet lavet for pengene - blot udfaktureret og udfaktureret indtil de får nok. Stakkels mennesker - alle deres penge er væk, helbredet er væk - hvad har de at se frem til. Deres hjemmeside hedder www.boegel-hus.dk og er lidt rodet - men meningen er god nok :fight:Codan er nogle skiderikker meget mere end Købstædernes - selvom det lyder lidt underligt. Knus herfra Annelise Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Deres hjemmeside hedder www.boegel-hus.dk og er lidt rodet : det var sjovt nok precis hvad jeg tänkte da jeg kiggede på din side .. rodet og usammenhängende... det förste der sprang mig i öjnene er du siger du har haft en kloakskade... på din side er der et billede af en kloakrist hvor det ryger op af med teksten : "her kommer der rög op af kloakken hvis kloakken var tät ville der ikke komme rög op her" hvis man fylder et kloakrör med rög og risten ikke er lukket af vil der da selvfölgeligt komme rög op af denne? for mig gav det billede og den sätning ingen mening overhovedet og hvis det er den slags dokumentation forsikringsselskabet er stillet overfor kan jeg godt forstå de ryster på hovedet men surt er det da men hvis det hele var så lige til og så klokkeklart at forsikringen skal punge ud så havde en dommer vel dömt til din fordel? og havde det väret tilfäldet så havde forsikringsselskabet jo ikke kunnet löbe fra deres ansvar.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Nu är ju Parkinsons en skada på nerverna, och är (so far) obotlig. Så man blir inte frisk från den. Vet heller inte om skimmelsvamp kan framkalla Parkinsons. Det vi skickade in till Alm. Brand var en tjock hög med papper. Sanne har inget av detta, hon hjälpte till att analysera proverna. Rapporten från Tek. Institut betalde vi själva. Vi fick bara ett meddelande från försäkringssällskapet att de gått igenom våra papper och att de ändrat sig. Nu ville de betala. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Når der kommer røg op af en kloak i forbindelse med lækagesøgning Selve billedet er jo kun en illustration af selve effekten. Og der er ikke rigtig mange linier at gøre godt med. Når man røgtester for utætheder/lækager i en ejendom, åbner man for den store kloakledning ude i haven. Så bliver der smidt nogle store røgbomber dernede og en ventilator sat til. Er kloakken tæt - dvs. perfekt vandspejl, tæt kloakledning - kommer der ingen røg op den bagvendte vej. Kommer der røg op den bagvendte vej, er det ensbetydende med, at kloakken har utætheder. Et billede kan illustrere mange ting, og man kan vælge at sætte sig ind i tingene - eller blot skrive at man ikke fatter meningen:) Min side er oprindelig lavet som dagbog til advokaten - den er ikke en knaldroman - men den er 100% autentisk. Det med en dommer - så langt er sagen slet ikke kommet endnu - det er stadig parterne imellem, der fortsat strides. De eneste vindere i denne sag har indtil videre været advokaterne. Der er stort forligsmøde i morgen i København, hvor Købstædernes har udbedt sig møde. Der ligger en afgørende rapport fra en meget dygtig ingeniør som konkluderer, at mit hus ikke kan repareres for under kr. 3,6 mio. Hvis der ikke opnås enighed i morgen - overgår sagen herefter og uden yderligere varsel til domstolene. Det vil så forlænge sagen med yderligere 3 år. Første mulige retsdato vil blive engang i 2011 - før er der ikke ledigt i det danske retssystem - det har min advokat allerede meldt ud. Denne sag er blevet meget kompleks - og er formodentlig meget svær at forstå for menigmand. Nu har jeg selv været advokatsekretær i over 10 år, så det har ikke været svært hverken at holde tungen lige i munden eller forstå fremgangsmåde - endsige de mange måneder som går. Sådan er det danske retssystem desværre. Svindlere hvad enten det er useriøse forretningsdrivende eller dårlige debitorer kan slippe afsted med meget i rigtig lang tid i Danmark. Sådan er systemet opbygget desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Røgbomben blev smidt i brønden udenfor Citat "det förste der sprang mig i öjnene er du siger du har haft en kloakskade... på din side er der et billede af en kloakrist hvor det ryger op af med teksten : "her kommer der rög op af kloakken hvis kloakken var tät ville der ikke komme rög op her" Jeg tror måske, du har læst billedteksten som en vis mand læser biblen:D Ordret kopieret af teksten for nævnte billede: Røgtest i brønd udenfor, der væltede røg op alle steder. Inde i stuen, ude i toiletterne og i bryggers (billedet). Er der lækager, kommer der røg ind. Er kloakerne tætte nok - ingen røg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Alm. Brand og erstatning over manglende kapilær Nu är ju Parkinsons en skada på nerverna, och är (so far) obotlig. Så man blir inte frisk från den. Vet heller inte om skimmelsvamp kan framkalla Parkinsons. Det vi skickade in till Alm. Brand var en tjock hög med papper. Sanne har inget av detta, hon hjälpte till att analysera proverna. Rapporten från Tek. Institut betalde vi själva. Vi fick bara ett meddelande från försäkringssällskapet att de gått igenom våra papper och att de ändrat sig. Nu ville de betala. Du har fuldstændig ret mht. parkinsons - men da giftige skimmelsvampe påvirker nervesystemet, kan det give udslag på samme måde, som f.x. parkinsons. Prøv at surf ind på deres side og se billederne af deres store sår på kroppene Hvad angår din gamle sag, har du j.nr.? For så kan jeg formodentlig henvise til denne sag i min undersag. Og jeg har flere med-forsikringsramte som har samme problem - dog ikke lige med Alm. Brand, det er enten Codan eller Topsikring... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Jag kan kolla imorron vad jag har för nåt, jag har det på min jobb-pc. Så skickar jag det till dig på mail. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skimmelsvamp hader 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Super skønt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites