Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Skrevet August 23, 2009 Hej, er der nogen som kunne tænke sig at spille badminton en gang om ugen. Jeg spiller som middel i forhold til en fritidsspiller :-) Mvh. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Hvorhenne i verden havde du tænkt dig at spille? Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt igang igang, ville også selv vurdere mit spil som middel fritidsspiller. Altså, når formen vel at mærke er til det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Jeg ville da meget gerne spille lidt igen. Jeg har ikke spillet i snart 12 år men før det var jeg en ganske habil spiller. Jeg har i mine unge år gået til badminton i 10 år og var endda heldig at vinde nogle tuneringer. Men det skal siges at jeg er meget langt fra det niveau og min kondi er også meget elendig:D Jeg er ellers klar hvis vi kan finde en tid og sted der passer ind i hverdagens gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 Hej igen, jeg havde forestillet mig i malmø-området efter kl. 20. Mvh. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites