Jump to content
Speed48

Svensk "Falck"?

Recommended Posts

Jeg har også købt til begge mine mercere, og så fandt jeg sgu ud af at jeg har helt samme dækning via min vagnskada forsikring i Vesta. Så de bliver ikke fornyet næste gang hos Falck.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var da overraskende billigt - har lige tegnet et Europa abonnement :) Tak for linket :th2:
Ja og det er pengene værd, jeg følte mig godt nok tørret da jeg betalte 1400 SEK for at få flyttet min bil lidt længere end jeg kunne spytte :( Og så var det endda den billige takst ... Da min bil endelig kørte igen, så var det med Falck abo på slæden.
Jeg har også købt til begge mine mercere' date=' og så fandt jeg sgu ud af at jeg har helt samme dækning via min vagnskada forsikring i Vesta. Så de bliver ikke fornyet næste gang hos Falck.....[/quote'] Jeg har blot trafikforsikring på min, så der er ikke så mange fancy dikkedarer :) Men godt du siger det, for det er da også værd at tage med når man jagter forsikringer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har også købt til begge mine mercere' date=' og så fandt jeg sgu ud af at jeg har helt samme dækning via min vagnskada forsikring i Vesta. Så de bliver ikke fornyet næste gang hos Falck.....[/quote'] Og får du lavet service hos MB gælder deres mobilitetsgaranti hvor der også er vejhjælp med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det - det vidste jeg ikke. De gav en lejebil i en dag da jeg havde serviceret den hos dem (malmø) da den akut skulle på værskted (desværre skulle den det i 2 dage haha)

Og får du lavet service hos MB gælder deres mobilitetsgaranti hvor der også er vejhjælp med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites