Speed48 10 Anmeld indhold Skrevet August 23, 2009 Hej! Hvis jeg skal have fat i noget der minder om det danske Falck, med service hjælp hvis bilen går i stå osv, hvem skal jeg så have fat i / tegne et abonnement hos? Håber i kan hjælpe :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Prøv dem her: http://www.falcksverige.se/ De yder vist ca. det samme som Falck DK :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Speed48 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 What!? Var det virkeligt så nemt??? I love you, tak for det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ivan Hansen 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2009 Prøv dem her: http://www.falcksverige.se/ De yder vist ca. det samme som Falck DK :) Det var da overraskende billigt - har lige tegnet et Europa abonnement :) Tak for linket :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Jeg har også købt til begge mine mercere, og så fandt jeg sgu ud af at jeg har helt samme dækning via min vagnskada forsikring i Vesta. Så de bliver ikke fornyet næste gang hos Falck..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Det var da overraskende billigt - har lige tegnet et Europa abonnement :) Tak for linket :th2: Ja og det er pengene værd, jeg følte mig godt nok tørret da jeg betalte 1400 SEK for at få flyttet min bil lidt længere end jeg kunne spytte :( Og så var det endda den billige takst ... Da min bil endelig kørte igen, så var det med Falck abo på slæden. Jeg har også købt til begge mine mercere' date=' og så fandt jeg sgu ud af at jeg har helt samme dækning via min vagnskada forsikring i Vesta. Så de bliver ikke fornyet næste gang hos Falck.....[/quote'] Jeg har blot trafikforsikring på min, så der er ikke så mange fancy dikkedarer :) Men godt du siger det, for det er da også værd at tage med når man jagter forsikringer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Jeg har også købt til begge mine mercere' date=' og så fandt jeg sgu ud af at jeg har helt samme dækning via min vagnskada forsikring i Vesta. Så de bliver ikke fornyet næste gang hos Falck.....[/quote'] Og får du lavet service hos MB gælder deres mobilitetsgaranti hvor der også er vejhjælp med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Tak for det - det vidste jeg ikke. De gav en lejebil i en dag da jeg havde serviceret den hos dem (malmø) da den akut skulle på værskted (desværre skulle den det i 2 dage haha) Og får du lavet service hos MB gælder deres mobilitetsgaranti hvor der også er vejhjælp med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites