Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2010 Den lyder heeeeeelt vildt godt, Frederik :) :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Sweet :th2: Kører du med noget ignitioncut som rev-limit? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Sweet :th2: Kører du med noget ignitioncut som rev-limit? Det høje knald kommer blot ved almindelige gearskift, når den får fuld pedal. :D I en tunnel lyder det som et jagtgevær, der går af. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Nu hvor jeg ved der er så mange hatch interesserede i denne tråd, og Z3m har været på listen, så vil jeg bare fortælle at ejeren af denne vil sælge eller bytte denne. Han vurderer den til 175 000 sek. http://www.garaget.org/?car=151281 Bilen står afstalt for vinteren i uppsala. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 . Og for at være ærlig. Så tror jeg aldrig din Focus kommer til at larme som den bette TT'er. mmm, er du nu heeeelt sikker?, fristes jeg jo næsten til at spørge... s_x1BkyDLwQ gv4OXKnrlmo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Original hedder 8' date='5x19 ET60.[/quote'] Er nu fast besluttet på til foråret at gå fra standard 235/35/19 (på ovennævnte originalfælge) til 265/35/18 (på 9x18 ET50). Enten med ContiSportContact 5P eller Toyo Proxes R888. Det kommer til at forbedre grebet mærkbart. http://wheels.corinthian.se/ : Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 De skal sidde på en 9½ for at sidde optimalt. Du vil kunne mærke de ruller under dig, fordi fælgen er for smal. Pilot Cup Sport i 245/35/19 ville passe helt optimalt på din bil og dine fælge. Jeg kender smøren om mindre dæk og fælge er smart for handling osv, men det betyder sgu kun noget for Tom K og ikke os. Er nu fast besluttet på til foråret at gå fra standard 235/35/19 (på ovennævnte originalfælge) til 265/35/18 (på 9x18 ET50). Enten med ContiSportContact 5P eller Toyo Proxes R888. Det kommer til at forbedre grebet mærkbart. http://wheels.corinthian.se/ : Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2010 De skal sidde på en 9½ for at sidde optimalt. Du vil kunne mærke de ruller under dig, fordi fælgen er for smal. Pilot Cup Sport i 245/35/19 ville passe helt optimalt på din bil og dine fælge. Jeg kender smøren om mindre dæk og fælge er smart for handling osv, men det betyder sgu kun noget for Tom K og ikke os. Enig....har 2 sæt 9X19 tommer med 255/35 på.....der må ikke sidde bredere dæk end 255 på en 9 tommer, slet ikke en 8,5 tommer. Vil resultere i forsinket ratrespons, og ustabilitet ved høje hastigheder..... Hold dig til 235, MAX 245!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2010 Jeg ved, der er delte meninger om en 265 på en 9'er, og jeg har også overvejet at nøjes med 255. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2010 Det fåes ikke i R888 og da et Pilot Cup Sport+ er sygt goe i regnvejr er det et vildt godt sommerdæk! Jeg ved' date=' der er delte meninger om en 265 på en 9'er, og jeg har også overvejet at nøjes med 255.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2010 Enig....har 2 sæt 9X19 tommer med 255/35 på.....der må ikke sidde bredere dæk end 255 på en 9 tommer Ikke desto mindre sidder der f.eks. på en BMW 535i bagpå 275/35/19 på 19x9 ab fabrik. Foran sidder der 245/40/19 på 19x8.5. 535i'eren er ikke alene. 550i'eren ser ud til at dele præcis dette setup med 535i'eren. Hos tirerack.com gælder det for øvrigt for samtlige 265/35ZR18, jeg er faldet over, at 9-10.5 tommer er den anbefalede rim range. Eksempel (Ventus V12 evo K110): Samtidig har jeg fået bekræftet af flere uafhængige RS-ejere på focusrsoc.com med 265/35/18 på 18x9, at de ikke oplever problemer. Hverken i det daglige eller på bane. Helt præcis er det dækstørrelse og fælge (Compomotive Motorsport) magen til disse, jeg vil have på min RS: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 Hmmm, ny bil Hmmm, gad vide hvad det er for en bil der bag sneen, hører den mon hjemme i dette indlæg.... TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 Basses G5'er?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 Tilløk' R32 mk5 ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 Basses G5'er?? Hehe nej min havde originale R32 fælge på :D Men ultra feeeeeeeed bil, tillykke med den - de kører fantastisk og sikken en lyd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Golf R 2011, erstatter min E91 330 XDA. Man skal altså lige vænne sig til bensin igen, men den er sjov. Det blir sgu rart når man finder 1000 m tør vej en dag TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Golf R 2011 Spændende. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Golf R 2011, erstatter min E91 330 XDA. Man skal altså lige vænne sig til bensin igen, men den er sjov. Det blir sgu rart når man finder 1000 m tør vej en dag TNI Gud, havde slet ikke set det var en Golf 6'er for alt sneen hehe. Stort tillykke med den, den skulle være rigtig fed at køre i - du må enlighten os lidt, når du får leget mere med den. I hvert fald for du brug for haldexspæret på bilen med det her vejr for tiden hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Lad mig gøre det kort...du har ingen ide om hvor lækkert den bil kører, før du opgraderer din Haldex controller. Så begynder den at trække permanent på alle 4.... Så kan jeg love dig du kan komme derudaaaaf :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Jeg ved' date=' der er delte meninger om en 265 på en 9'er, og jeg har også overvejet at nøjes med 255.[/quote'] Camskill lister dem ellers som en mulighed: http://camskill.co.uk/products.php?plid=m12b99s1147p0 Er dog "hoppet videre" i mellemtiden og er nu havnet ved Bridgestone Potenza RE-11: http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Bridgestone&tireModel=Potenza+RE-11 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Testing the New Extremes of Extreme Performance Summer Tires OC83IbX__Gg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2011 Hmmm, gad vide hvad det er for en bil der bag sneen, hører den mon hjemme i dette indlæg.... TNI Det er vist tid til et kort review. ;) Er den forresten med eller uden DSG? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2011 Med - med de fordele og ulemper der nu engang er.... TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2011 Det er vist tid til et kort review. ;) Er den forresten med eller uden DSG? Med - med de fordele og ulemper der nu engang er.... TNI Sparsomt review. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2011 Sorry.... Bestilt med disse features: DSG Rising Blue 19" Talledega / tonede forlygter 17" Vinterdæk med Conti 830 P, udmærket dæk RCD510 - har en Zenec NC2010 som skal i når vejret bliver bedre Bak-kamera........., hvor har det været de øvrige 24 af mit "automobile liv":rolleye: Fuld læder Zenon med kurvelys, fungerer godt Soltag - selvom den svenske betegnelse "sollucka" passer betydelig bedre... DCC, fantastisk med en undervogn som kan justeres i hårdhed, specielt når man bor ud af en 700 m grusvej...., tror samtidigt det piller lidt ved styringen, kam bare ikke få det bekræftet. 5 dørs Skal på et tidspunkt følge Brians råd om en upgrade af Haldex'en, men vil bare gerne have en som kan slås til/fra, da jeg har hørt lidt direkte fra en fabriks VW tekniker hvor meget slidtage der er på det... Kessy - keyless Entry & Start, fungerer rigtig godt. Fjernlys assistance, god feature - længe leve dovenskaben. Ellers en sjov bil, med et lidt dominerende lydbillede - men der er sgu svært at vænne sig til en bensin bil når man har haft stor diesel i 3 år.... TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites