credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Så kan du godt spare sammen til en opgradering http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1211004.ece Den var da allerede her for nogle indlæg siden: http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=198301&postcount=69 Captain Slow :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Why flymo, when you can slomo.....................:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 hmm en S3 med 310 hp kan da ihvertfald godt flytte sig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Når man skal sådan noget der, så skal det være på GPS....det er så nemt at få den til at se hurtig ud. Kan gøres med vagcom på 10 sekunder og så kører min speedo rundt = 350 kmt....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Når man skal sådan noget der' date=' så skal det være på GPS....det er så nemt at få den til at se hurtig ud. Kan gøres med vagcom på 10 sekunder og så kører min speedo rundt = 350 kmt....:D[/quote'] Det er muligt, men tror den holder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Men rart at vide jeg kan få hondaen op 999 km/t :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Så er jeg sikker på at du kommer i avisen..... "Kørt 999kmt på Øresundsbroen".....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 C SIX THREE A M G...NUFF SAID!!! Har solgt min 135i for 2 uger siden, ja så er det er tide igen:laugh: Glem alt om S3, VW og polo.... Jeg var ude og prøv en C63 AMG igår, første gang i mit liv.... Den var Black.... fuld loaded med udstyr ..... og den var sej! Lyden fra en 6.2l og med 600nm standart er ren sex med tøj på. Har prøve kørt Lex IS-F + C63 AMG og må sige at Merc er en rigtigt performance bil.... har også små luret på TT-RS, men ikke prøvet!! /Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 C SIX THREE A M G...NUFF SAID!!! Har solgt min 135i for 2 uger siden, ja så er det er tide igen:laugh: Glem alt om S3, VW og polo.... Jeg var ude og prøv en C63 AMG igår, første gang i mit liv.... Den var Black.... fuld loaded med udstyr ..... og den var sej! Lyden fra en 6.2l og med 600nm standart er ren sex med tøj på. Har prøve kørt Lex IS-F + C63 AMG og må sige at Merc er en rigtigt performance bil.... har også små luret på TT-RS, men ikke prøvet!! /Michael Du lyder helt høj ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 C63 er fed, men kan kun bruges sidelæns eller ligeud..... At forsøge at holde ideallinien på en bane er umuligt med den bil. Men den er hurtig.....Rigtig hurtig. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 C SIX THREE A M G...NUFF SAID!!! Har solgt min 135i for 2 uger siden, ja så er det er tide igen:laugh: Glem alt om S3, VW og polo.... Jeg var ude og prøv en C63 AMG igår, første gang i mit liv.... Den var Black.... fuld loaded med udstyr ..... og den var sej! Lyden fra en 6.2l og med 600nm standart er ren sex med tøj på. Har prøve kørt Lex IS-F + C63 AMG og må sige at Merc er en rigtigt performance bil.... har også små luret på TT-RS, men ikke prøvet!! /Michael Der er vist en som har været en tur hos S-jonssonbil:D HERRRRRE bil.........Topfavorite herfra!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Hvad blev der lige af hot hatch begrebet ? AMG, TTrs og lign... hvad pokker har det med hatch back at gøre ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 http://da.wikipedia.org/wiki/Hatchback TT-RS må så siges at tilhøre hothatch klassen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Ja, TT'en og mange andre sportscoupéer (f.eks. Celica) går almindeligvis under betegnelsen "hatchback coupe", men i mine øjne er det en coupe (pga. dens form) mere end en hatchback (pga. måden hvorved dens bagklap åbner). Bagklappen på eksempelvis en Octavia sedan åbner jo altså også som på en alm. hatchback - dvs. hele bagruden følger med op (hvilket IMO er pissesmart, hvis man tænker i plads/adgang), men det er altså stadig en sedan af form, hvis man spørger mig. :) Men i det hele taget må man vel sige, at der hele tiden sker en større og større sammensmeltning af de forskellige biltyper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 http://da.wikipedia.org/wiki/Hatchback TT-RS må så siges at tilhøre hothatch klassen :) Det er hatchback du linker til... hot hatch er den ikke http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_hatch :D Post-2000 European-market hot hatches Again, primarily from European and Japanese manufacturers. Alfa Romeo 147 2.0 TS / GTA Audi S3 BMW 1 Series 120i/130i/135i Citroën C2 VTS Citroën Xsara VTS Citroën C4 VTS Fiat Nuova 500 Abarth Fiat Panda 100HP Fiat Punto HGT Fiat Abarth Grande Punto Fiat Bravo HGT Fiat Stilo Abarth Ford SportKa Ford Fiesta Zetec S / Sport / ST (XR4 in Australia) Ford Focus ST170 / RS / ST Honda Civic Type R Mazda3/Axela SP23/Mazdaspeed3/3 MPS MG ZR 160 MINI Cooper/Cooper S Mazdaspeed3 Mitsubishi Colt CZT 1.5 Turbo / Ralliart Version-R Nissan Micra 160 SR Opel/Vauxhall Corsa SRi 1.8 16v / OPC Opel/Vauxhall Astra OPC / OPC Turbo / VXR Peugeot 206 S16/GTi 138/RC/GTi 180 Peugeot 207 GTi Renault Clio RS 2.0/V6 Renault Mégane RS (full name Renault Mégane Renault Sport) Rover 25 GTi SEAT Ibiza 1.8T Cupra / FR SEAT León Cupra R 2.0 TFSI/FR 2.0 TFSI Škoda Fabia vRS Škoda Octavia vRS Smart Forfour Brabus Subaru Impreza WRX Suzuki Swift Sport Toyota Yaris T Sport Toyota Corolla/RunX/Allex VVTL-i T-sport,Compressor T-sport/RS180(Sportivo in Australia) Volkswagen Lupo GTI Volkswagen Polo GT/GTI/GTI Cup Edition Volkswagen Golf Mk5 R32 / GTI / GT Volvo C30 T5 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_hatch Så tager vi den da lige igen....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Ville gerne se en GOLF GTI R-edition baseret på 3.2 med turbo f.eks - 350 hk ville kunne gøre det. Men så skal de nok op og have 4 hjulstræk. Men den ville stadig være speciel' date=' og nærmere 5.5-5,8 sek tiderne, end de kedelige 6.5.[/quote'] Mere og mere (rent rygtemæssigt :)) tyder nu på, at den kommende Golf R (aka R20) rent faktisk bliver AWD (modsat Scirocco R) og med cirka 275 hk (afsløringen falder på tirsdag, ventes det). Golf R bør med andre ord levere performance, der ligger en lille sjat over S3: http://fastestlaps.com/car459a7e3125a10.html Så mangler jeg bare en pris, som starter syd for 300.000 for en 5-dørs. :) Nogen der kan huske, hvad R32'eren gik for fabriksny uden ekstraudstyr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Mere og mere (rent rygtemæssigt :)) tyder nu på' date=' at den kommende Golf R (aka R20) rent faktisk bliver AWD (modsat Scirocco R) og med cirka 275 hk (afsløringen falder på tirsdag, ventes det). Golf R bør med andre ord levere performance, der ligger en lille sjat over S3: [url']http://fastestlaps.com/car459a7e3125a10.html Så mangler jeg bare en pris, som starter syd for 300.000 for en 5-dørs. :) Nogen der kan huske, hvad R32'eren gik for fabriksny uden ekstraudstyr? Meh 275 hk - ok den erstatter r32'eren - men den er stadig lidt kedelig. Ikke fordi den jo har de fedeste køreegenskaber i forvejen. De må sq op på de 300 minimum - og så en ordenligt undervogn og dæk/hjul/bremser. startprisen blir nok omkring 285-295k er mit gæt og med udstyr en 370.000 sek. Det kan man købe sjovere biler for, der måske er 2 år gamle griner Og så slipper man får nybils tabet :D Men ok, jeg er nok også blændet af de biler jeg hidtil har eget og kørt i hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Meh 275 hk - ok den erstatter r32'eren - men den er stadig lidt kedelig. Ikke fordi den jo har de fedeste køreegenskaber i forvejen. De må sq op på de 300 minimum - og så en ordenligt undervogn og dæk/hjul/bremser. startprisen blir nok omkring 285-295k er mit gæt og med udstyr en 370.000 sek. Yes, 295k + 50k i udstyr - minus 7-8% i rabat = 320k done deal, snupper et stk! :th2: Det kan man købe sjovere biler for' date=' der måske er 2 år gamle griner Og så slipper man får nybils tabet :D[/quote'] Nybilstabet kan jeg leve med. Vi er jo nogen, der skal tage det. :) Og sorry, men ingen andre end mig kører mine biler. OPC'en havde desværre allerede gået hele 8 km ved levering. Det var lige før, jeg var nødt til at afslå den pga. af det. ;) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Nogen der kan huske' date=' hvad R32'eren gik for fabriksny uden ekstraudstyr?[/quote'] I 2007 kostede den 319.900,- og 333.600,- med DSG Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 8 km..... Ja det kan jeg godt se......:p Yes, 295k + 50k i udstyr - minus 7-8% i rabat = 320k done deal, snupper et stk! :th2: Nybilstabet kan jeg leve med. Vi er jo nogen, der skal tage det. :) Og sorry, men ingen andre end mig kører mine biler. OPC'en havde desværre allerede gået hele 8 km ved levering. Det var lige før, jeg var nødt til at afslå den pga. af det. ;) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 I 2007 kostede den 319.900' date='- og 333.600,- med DSG[/quote'] Takker. Så skal det blive spændende at se, om afløseren introduceres til en pris under de 320k, nu da den jo efter sigende er blevet noget billigere for VW at bygge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Yes, 295k + 50k i udstyr - minus 7-8% i rabat = 320k done deal, snupper et stk! :th2: Nybilstabet kan jeg leve med. Vi er jo nogen, der skal tage det. :) Og sorry, men ingen andre end mig kører mine biler. OPC'en havde desværre allerede gået hele 8 km ved levering. Det var lige før, jeg var nødt til at afslå den pga. af det. ;) :D Hehe ja tag endelig nybils tabet - og en golf, nu du ikke er mand nok til at køre i de voksnes biler griner :D Men du har sikkert også dine biler længere tid end jeg, så der betyder en nybils tab ikke så meget, som det ville for mig :-) Hvornår skulle den lanceres ? til foråret 2010 ? Ses vi 1. oktober btw ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Hehe ja tag endelig nybils tabet - og en golf, nu du ikke er mand nok til at køre i de voksnes biler griner :D Men du har sikkert også dine biler længere tid end jeg, så der betyder en nybils tab ikke så meget, som det ville for mig :-) Hvornår skulle den lanceres ? til foråret 2010 ? Ses vi 1. oktober btw ? :D Ja du har satme ikke dine biler længe... Har set din CLS allerede er til salg igen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Men du har sikkert også dine biler længere tid end jeg' date=' så der betyder en nybils tab ikke så meget, som det ville for mig :-)[/quote'] Sandt. :) Planen er at beholde R'en i mindst 3 år (det sagde jeg godt nok også til mig selv om OPC'en - så lad os nu se :D). Planen for konens kommende Octavia er at beholde den i måske 5-6 år. Vores BMW bytter jeg samtidig til en ældre cab i løbet af næste måned, når der formentligt er storudsalg på cabs. :) Den regner jeg til genæld ikke med at beholde mere end maks. et par somre. Ved ikke rigtigt. Personligt tror jeg, at vi allerede vil se de første på gaden straks efter nytår. Hvad har jeg glemt? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites