Jump to content
Juff

Hot Hatch :-) der sker da noget!

Recommended Posts

uhhh den er jeg alt andet lige frisk på :-) Skal bare lige finde ud af hvor det er,og hvordan man kommer derind griner - ved kun det er nede ved broen griner.
Tjek på hitta.se. Bare søg på 'luftkastellet'.
er det ved udsigtsposten?
Ved ikke om området også omtales som 'udsigtsposten', men dér hvor vi også mødtes engang sidste forår. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver snart nød til at lege hothatch hangaround da min type r er ved at blive solgt efter 83000 sjove kilometer på 22 mdr :rolleyes: Vi har bestilt en Mazda 6 2.2 Sport 180 hk 2010 Facelifted. Kommer til juni... Så må vi se om jeg kan vende mig til max 4500 rpm, dellæder og boseanlæg.... ren cruise bliver det :rolleyes: Har prøvet versionen med 163 HK. Den går altså godt, lydsvagt og noget længere på literen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor så tidligt på dagen? :surprise:
Tidligt?! :p Min søn vækker mig med vished kl. 05:53, hvis jeg kender ham ret. :D Well, og så fylder fruen huset med kvindfolk allerede kl. 9:00, og hvis nu jeg så kører en omvej via Simrishamn og frem til Lernacken, passer det meget godt med, at jeg skal ud af døren kl. 9:00, når de ankommer. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det du siger er altså at vi skal på McD bagefter??? :D

Tidligt?! :p Min søn vækker mig med vished kl. 05:53, hvis jeg kender ham ret. :D Well, og så fylder fruen huset med kvindfolk allerede kl. 9:00, og hvis nu jeg så kører en omvej via Simrishamn og frem til Lernacken, passer det meget godt med, at jeg skal ud af døren kl. 9:00, når de ankommer. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For det tilfælde, at jeg skulle finde på at deltage i den almindelige dæksparkning på lørdag ;) Er det så korrekt opfattet,

• at når man kommer fra provinsen (den skånske altså),
  • så går nemmeste vej til Lernacken via Bunkeflostrand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer an på om du kommer fra den Nordlige eller den Sydlige Provins.... Den Østlige Provins har ingen adgang......:lol:

For det tilfælde, at jeg skulle finde på at deltage i den almindelige dæksparkning på lørdag ;) Er det så korrekt opfattet,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil jeg tro. Det er den vej, jeg selv tager. * E20 i retning mod broen * snup sidste afkørsel inden broen * forbi sysav og ind gennem bunkeflo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det forresten TBE (turbo-back exhaust) eller CBE (cat-back exhaust)? Vil gerne selv have en full TBE med HFC (high flow cat)' date=' hvis jeg ender med en EvoX, men jeg ved ikke, om det evt. giver bøvl med Bilprovningen (når den tid engang kommer; efter [b']2 år, right?).[/QUOTE] Tror først det er efter 4 år med nye biler... Jeg er i hvert fald ikke blevet indkaldt endnu, og Audien fylder 3 år om 6 måneder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror først det er efter 4 år med nye biler... Jeg er i hvert fald ikke blevet indkaldt endnu, og Audien fylder 3 år om 6 måneder...
Bilar med en totalvikt av högst 3,5 ton ska kontrollbesiktas första gången under den inställelsetermin vars inställelsemånad infaller 34 månader efter den månad då bilen första gången togs i bruk. Andra gången bilen ska kontrollbesiktas är under den inställelsetermin vars inställelsemånad infaller två år efter föregående inställelsemånad. Därefter kontrollbesiktas bilen årligen i inom sin inställelsetermin. Inställelseterminen består av inställelsemånaden och de två kalendermånader som ligger närmast före och efter. http://transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Kontrollbesiktning/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites