Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Hvad var det for et løb i var til ? :D Ser sjovt ud hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Glimrende dag i dag - takker for selskabet og god lille video der :-D Din udstødningen lød ganske glimrende - og duftede dejlig af benzin. Hahaha. Dåserne gav god lyd når du gassede og var "stille og rolig" når du kørte normalt. Jeg syntes den var fed! Kunne være skægt med en tur ned gennem tunellen /T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Hvad var det for et løb i var til ? :D Ser sjovt ud hehe. ja hvad er det vi er gået glip af, det vil jeg også gerne vide :) Rally hørby :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Hvad var det for et løb i var til ? :D Ser sjovt ud hehe. ja hvad er det vi er gået glip af, det vil jeg også gerne vide :) Rally hørby :) "Express Specialen" Komplet 2011-program her: http://www.emotorsport.se/kalender_deltavlingar.php?kalender_serie=S-RS 27/03 Express Specialen. SMK Hörby. 17/04 Sturupssprinten. Svedala MK. 01/05 Lille Mats Rallysprint. Hässleholms MK. 22/05 Lunda Trofén. Lunds AC. 06/06 Trelleborgs Motor Show. Trelleborgs MK. 21/08 Skyttesvängen. SMK Örkelljunga. 04/09 Sydsten AMC-Rajset. Arlövs MC. 11/09 Svedala Runt. Svedala MK. 23/10 Kanonen. Eslövs MK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 For en absolut ukyndig, virkede det lidt som om folk ikke helt vidste hvor de skulle hen, så de prøvede en ny vej hvergang. De eneste der så målrettede ud var barnevognene. Nå, som sagt, hvad ved jeg om det ... Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 "Express Specialen" Komplet 2011-program her: http://www.emotorsport.se/kalender_deltavlingar.php?kalender_serie=S-RS så ses vi jo den 11/9 kan jeg se.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 For en absolut ukyndig, virkede det lidt som om folk ikke helt vidste hvor de skulle hen, så de prøvede en ny vej hvergang. De eneste der så målrettede ud var barnevognene. Nå, som sagt, hvad ved jeg om det ... Thage :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Din video minder mig utroligt meget om min glade tid i 80'erne med en Opel Kadett GTE Look-a-like - de rigtige farver, men kun 1.6 liter og 75 HK - sjovt var det, og på rigtigt gode søndage, kunne jeg "næsten" følge med Golf GTI'erne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Bestilte i dag et sæt Vredestein Ultrac Sessanta i 265/35/18 hos http://www.tyremen.co.uk Sublim service (der var nogle issues med overseas bestillinger via deres nye site - men de fiksede prompte en workaround) og dækkene var skudt af sted med UK mail 4 timer senere, så de burde vel dukke op medio næste uge. Fælgene er imidlertid stadig ikke ankommet endnu.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Bestilte i dag et sæt Vredestein Ultrac Sessanta i 265/35/18 hos http://www.tyremen.co.uk Sublim service (der var nogle issues med overseas bestillinger via deres nye site - men de fiksede prompte en workaround) og dækkene var skudt af sted med UK mail 4 timer senere, så de burde vel dukke op medio næste uge. Fælgene er imidlertid stadig ikke ankommet endnu.... Fås også (billigere?) hos http://www.reifen.com/de - Ingen problemer med levering og kan absolut anbefales... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Jeg havde sgu nok nuppet dem her til 183 euro istedet.... Jeg skal ha' Pilot Super Sport på i 275/30/19 når de nye fælge lander. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Fås også (billigere?) hos http://www.reifen.com/de - Ingen problemer med levering og kan absolut anbefales... Skriver jeg mig lige bag øret. :) Havde primært tjekket .co.uk sites (camskill, tyremen, m.fl.). Stykprisen hos tyremen er £142, mens den er €183 (nedsat fra €193) hos reifen, kan jeg se. Dvs. cirka dkk 150 billigere per hjørne hos tyremen (lidt har jo også ret :)). Fragten hos dem begge er stort set ens, efter hvad jeg lige kan se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Jeg havde sgu nok nuppet dem her til 183 euro istedet.... Samme pris som hos reifen, og dermed 600 kroner dyrere end hos tyremen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Ja det så jeg .....havde set på en forkert størrelse hos Tyremen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2011 Bestilte forresten nye Powerflex-bøsninger i fredags, bestående af: * Front lower wishbone front bush (x 2) * Front lower wishbone rear bush (x 2) De burde være her snart... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2011 enzo versus spec c impreza versus rs3 versus mountune rs: http://www.evo.co.uk/videos/planetevovideos/266146/ferrari_enzo_v_hot_hatchbacks_video.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2011 Nogen video med konklusionen? enzo versus spec c impreza versus rs3 versus mountune rs: http://www.evo.co.uk/videos/planetevovideos/266146/ferrari_enzo_v_hot_hatchbacks_video.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2011 Nogen video med konklusionen? Nej. Den kommer formentligt først, når bladet har været på gaden en rum tid, men en UK reader skrev følgende forleden: "Quite a good article - the RS3 was pretty much slated from the off, MP350 really rated apart from some torque steer? and the subaru although not as potent as the MP350 in the mid range had a better top end." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Fandt tid i weekenden til at montere nye sorte (og ultralette) bolte til at matche de sorte fælge fra Compomotive Motorsport. Har også malet kalibrene sorte med såkaldt hammerlak (et midlertidigt fix, indtil pengepungen tillader et nyt bremsekit). Sammenlignet med standardfælgene har bilen nu fået et mere "råt" look, hvilket jeg helt godt kan lide, men først og fremmest handlede fælgskiftet om, at jeg ville have bredere dæk på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Fandt tid i weekenden til at montere nye sorte (og ultralette) bolte til at matche de sorte fælge fra Compomotive Motorsport. Har også malet kalibrene sorte med såkaldt hammerlak (et midlertidigt fix, indtil pengepungen tillader et nyt bremsekit). Sammenlignet med standardfælgene har bilen nu fået et mere "råt" look, hvilket jeg helt godt kan lide, men først og fremmest handlede fælgskiftet om, at jeg ville have bredere dæk på. Jeg ser frem til at se den i levende live - og til at se den (dig) på ringen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Jeg ser frem til at se den i levende live - og til at se den (dig) på ringen ;) Må skuffe med, at det kun bliver til et par gange på svenske baner i år. :) Hvornår var det, at I ville tage derned? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Må skuffe med' date=' at det kun bliver til et par gange på svenske baner i år. :) Hvornår var det, at I ville tage derned?[/quote'] Vi har lige været dernede i påsken, der er planlagt tur igen i weekenden 13-15 maj, igen juni (kan ikke lige huske datoen), formentlig en tur til august og en sidste tur i september til at lukke sæsonen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Vi har lige været dernede i påsken' date=' der er planlagt tur igen i weekenden 13-15 maj, igen juni (kan ikke lige huske datoen), formentlig en tur til august og en sidste tur i september til at lukke sæsonen :)[/quote'] Sorry for OT - men hvilket forsikringsselskab har du, og dækker det på ringen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Sorry for OT - men hvilket forsikringsselskab har du' date=' og dækker det på ringen?[/quote'] Jeg har IF og de dækker kørsel på ringen, sålænge det er touristenfarhten... Og det har jeg på skrift fra dem ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Okay.. Jeg har nemlig lige fået en mail fra Vesta ang Nürburgringen: "Vår försäkring gäller ej när det gällertestning, träning, utbildning ellerdylikt som sker på banaeller inhägnat område. Vänliga hälsningar Jane" Hvilket jeg synes er noget vrøvl. Jeg har min vagnskadegaranti hos BMW Originalforsikringer (som egentlig er IF), og de dækker. Men min halvforsikring er hos Vesta. Så det betyder vel, at hvis jeg foresager et uheld, så får jeg dækket min egen bil (vagnskada) - men ikke 3. parts bil, 3. parts personskade+ evt autoværn(trafikforsikring)? Har sendt mail til BMW Originalforsikring + IF om tilbud på halvforsikring - men frygter at de er dyre :/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites