Jump to content
Juff

Hot Hatch :-) der sker da noget!

Recommended Posts

Glimrende dag i dag - takker for selskabet og god lille video der :-D Din udstødningen lød ganske glimrende - og duftede dejlig af benzin. Hahaha. Dåserne gav god lyd når du gassede og var "stille og rolig" når du kørte normalt. Jeg syntes den var fed! Kunne være skægt med en tur ned gennem tunellen /T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad var det for et løb i var til ? :D Ser sjovt ud hehe.
ja hvad er det vi er gået glip af, det vil jeg også gerne vide :) Rally hørby :)
"Express Specialen" Komplet 2011-program her: http://www.emotorsport.se/kalender_deltavlingar.php?kalender_serie=S-RS
27/03 Express Specialen. SMK Hörby. 17/04 Sturupssprinten. Svedala MK. 01/05 Lille Mats Rallysprint. Hässleholms MK. 22/05 Lunda Trofén. Lunds AC. 06/06 Trelleborgs Motor Show. Trelleborgs MK. 21/08 Skyttesvängen. SMK Örkelljunga. 04/09 Sydsten AMC-Rajset. Arlövs MC. 11/09 Svedala Runt. Svedala MK. 23/10 Kanonen. Eslövs MK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
For en absolut ukyndig, virkede det lidt som om folk ikke helt vidste hvor de skulle hen, så de prøvede en ny vej hvergang. De eneste der så målrettede ud var barnevognene. Nå, som sagt, hvad ved jeg om det ... Thage
:laugh: :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Din video minder mig utroligt meget om min glade tid i 80'erne med en Opel Kadett GTE Look-a-like - de rigtige farver, men kun 1.6 liter og 75 HK - sjovt var det, og på rigtigt gode søndage, kunne jeg "næsten" følge med Golf GTI'erne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bestilte i dag et sæt Vredestein Ultrac Sessanta i 265/35/18 hos http://www.tyremen.co.uk Sublim service (der var nogle issues med overseas bestillinger via deres nye site - men de fiksede prompte en workaround) og dækkene var skudt af sted med UK mail 4 timer senere, så de burde vel dukke op medio næste uge. Fælgene er imidlertid stadig ikke ankommet endnu....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bestilte i dag et sæt Vredestein Ultrac Sessanta i 265/35/18 hos http://www.tyremen.co.uk Sublim service (der var nogle issues med overseas bestillinger via deres nye site - men de fiksede prompte en workaround) og dækkene var skudt af sted med UK mail 4 timer senere, så de burde vel dukke op medio næste uge. Fælgene er imidlertid stadig ikke ankommet endnu....
Fås også (billigere?) hos http://www.reifen.com/de - Ingen problemer med levering og kan absolut anbefales...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fås også (billigere?) hos http://www.reifen.com/de - Ingen problemer med levering og kan absolut anbefales...
Skriver jeg mig lige bag øret. :) Havde primært tjekket .co.uk sites (camskill, tyremen, m.fl.). Stykprisen hos tyremen er £142, mens den er €183 (nedsat fra €193) hos reifen, kan jeg se. Dvs. cirka dkk 150 billigere per hjørne hos tyremen (lidt har jo også ret :)). Fragten hos dem begge er stort set ens, efter hvad jeg lige kan se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen video med konklusionen?
Nej. Den kommer formentligt først, når bladet har været på gaden en rum tid, men en UK reader skrev følgende forleden: "Quite a good article - the RS3 was pretty much slated from the off, MP350 really rated apart from some torque steer? and the subaru although not as potent as the MP350 in the mid range had a better top end."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt tid i weekenden til at montere nye sorte (og ultralette) bolte til at matche de sorte fælge fra Compomotive Motorsport. Har også malet kalibrene sorte med såkaldt hammerlak (et midlertidigt fix, indtil pengepungen tillader et nyt bremsekit). frs_comps_04.JPGfrs_comps_03.JPGfrs_comps_02.JPG Sammenlignet med standardfælgene har bilen nu fået et mere "råt" look, hvilket jeg helt godt kan lide, men først og fremmest handlede fælgskiftet om, at jeg ville have bredere dæk på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fandt tid i weekenden til at montere nye sorte (og ultralette) bolte til at matche de sorte fælge fra Compomotive Motorsport. Har også malet kalibrene sorte med såkaldt hammerlak (et midlertidigt fix, indtil pengepungen tillader et nyt bremsekit). Sammenlignet med standardfælgene har bilen nu fået et mere "råt" look, hvilket jeg helt godt kan lide, men først og fremmest handlede fælgskiftet om, at jeg ville have bredere dæk på.
Jeg ser frem til at se den i levende live - og til at se den (dig) på ringen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Må skuffe med' date=' at det kun bliver til et par gange på svenske baner i år. :) Hvornår var det, at I ville tage derned?[/quote'] Vi har lige været dernede i påsken, der er planlagt tur igen i weekenden 13-15 maj, igen juni (kan ikke lige huske datoen), formentlig en tur til august og en sidste tur i september til at lukke sæsonen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har lige været dernede i påsken' date=' der er planlagt tur igen i weekenden 13-15 maj, igen juni (kan ikke lige huske datoen), formentlig en tur til august og en sidste tur i september til at lukke sæsonen :)[/quote'] Sorry for OT - men hvilket forsikringsselskab har du, og dækker det på ringen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sorry for OT - men hvilket forsikringsselskab har du' date=' og dækker det på ringen?[/quote'] Jeg har IF og de dækker kørsel på ringen, sålænge det er touristenfarhten... Og det har jeg på skrift fra dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay.. Jeg har nemlig lige fået en mail fra Vesta ang Nürburgringen: "Vår försäkring gäller ej när det gällertestning, träning, utbildning ellerdylikt som sker på banaeller inhägnat område. Vänliga hälsningar Jane" Hvilket jeg synes er noget vrøvl. Jeg har min vagnskadegaranti hos BMW Originalforsikringer (som egentlig er IF), og de dækker. Men min halvforsikring er hos Vesta. Så det betyder vel, at hvis jeg foresager et uheld, så får jeg dækket min egen bil (vagnskada) - men ikke 3. parts bil, 3. parts personskade+ evt autoværn(trafikforsikring)? Har sendt mail til BMW Originalforsikring + IF om tilbud på halvforsikring - men frygter at de er dyre :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites