dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2011 Jeg ser frem til en tur i slæden ;) Er du blevet enig med dig selv om du skal med på ringen senere på foråret? Jeg har besluttet at vente med min første Ring-tur til næste år. Jeg har presset citronen budgetmæssigt i år med nye fælge, nye dæk, diverse forstærkede bøsninger rundt omkring, nyt indsugningsmanifold (sommer), ny undervogn (efterår) + 2 banedage på Knutten og en enkelt på Sturup. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2011 Jeg har besluttet at vente med min første Ring-tur til næste år. Jeg har presset citronen budgetmæssigt i år med nye fælge' date=' nye dæk, diverse forstærkede bøsninger rundt omkring, nyt indsugningsmanifold (sommer), ny undervogn (efterår) + 2 banedage på Knutten og en enkelt på Sturup. :p[/quote'] Det ser jeg så frem til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2011 Job done! Damn, det var et slid at få plads til GGR'en. Måtte presse motor og transmission fremad 1 centimeter med én hånd (billede 4), så jeg kunne smutte ophænget ind på plads med den anden. Gudskelov spiser jeg min Ota Solgryn. :D Testkørsel venter til engang i eftermiddag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2011 Skal vi lave lidt hygge race??? Jeg er på std. map lige pt, så du skulle gerne rykke fra :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2011 Lad os hellere gemme det til diverse banedage. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2011 Jeg har ikke planer om nogen pt.... Jeg skal igang med at ha' bygget min færdig. Så den står som jeg gerne vil ha' den :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 8:26 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Skal vi lægge mærke til noget, der sker 8:26 inde i klippet, eller skal vi notere os, at omgangstiden var 8:26? 8:26 er den officielle omgangstid for en standard RS på Ringen (full lap - dvs. cirka 8 min. på en tourist lap, som den du og jeg kører). Vi har allerede snakket omgangstider flere gange tidligere her i tråden, bl.a. her: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=17712&p=216930#post216930 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Altså du er helt oppe på tæerne når jeg poster noget om en Focus.... Nu er det bare en video med Von Saurma der hiver en focus rundt på ringen. Intet andet.... Det virker som om du er meget i tvivl om det du har købt egentlig er godt nok. For du blir herrehurtig pirrelig hver gang jeg nævner noget om omgangstider eller andet. Jeg har nogle 30-130mph tider på en del Focus'er men jeg er sgutte sikker på jeg tør poste dem :D Så slap nu af og kom ud og vis os din bil.... ;) Jeg har omvendt et par inkarnerede Porsche folk på ringen da jeg nuppede en 997 Mk2 GT3RS inden om på Döttinger Höhe. :D Jeg har ingen personlig erfaring med en Ford Focus og den eneste jeg kender der har en, gemmer den bedre end Bernstein gemmer pengetrykkeren Vi ses forhåbentlig snart! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Altså du er helt oppe på tæerne når jeg poster noget om en Focus.... Nu er det bare en video med Von Saurma der hiver en focus rundt på ringen. Intet andet.... Brian, du har ganske enkelt drukket af natpotten. Du har jo allerede postet selvsamme video her i tråden tidligere, og jeg har vist endda selv omtalt den, netop som videoen blev offentliggjort, så jeg troede, at vi måske nu skulle lægge mærke til noget i videoen ved 8:26. Omgangstiden for en standard FRS generer mig ikke spor. Det er IMO en fin tid og putter den i selskab med bl.a. BMW 335i Coupe og Audi S5. Det virker som om du er meget i tvivl om det du har købt egentlig er godt nok. For du blir herrehurtig pirrelig hver gang jeg nævner noget om omgangstider eller andet. Sjovt du siger det. Jeg var sikker på, at det var lige omvendt, sådan som du stille og roligt hen over det seneste halve år har udviklet et behov for hele tiden at måle dig med mig. Kæden hoppede underligt nok af for dig, da jeg pludseligt sprang på tuningsvognen. Så var det lige pludseligt blevet en form for kapløb for dig, mens jeg hele tiden har sagt, at du lidt fjollet sammenligner biler til listepriser på hhv. sek 300.000 (min) og sek 600.000 (din). Det er imidlertid en sammenligning, jeg synes, jeg kan være stolt af. :) Jeg har nogle 30-130mph tider på en del Focus'er men jeg er sgutte sikker på jeg tør poste dem :D Tider fra anerkendte magasiner er her: http://www.fastestlaps.com/cars/ford_focus_rs_mk_ii.html Derudover har jeg en 96-160 km/t-tid på en 440 hestes FRS tilhørende JW Racing i UK. Tiden lyder på 4.7 sek. Samme tid som en 2005 Ferrari F430. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Ja...der kan man se. Nu er du sur...og undskyld hvis jeg postede en video magen til. Der er kun 58 sider som jeg ikke gider se igennem :D Jeg gi'r ikke meget for tider målt af et tuningsfirma.....så hellere det lukkede arrangement forleden hvor der var ekstern måling af bilerne. Og jeg har absolut ingenting jeg skal ha' målt med dig.... :) jeg samler bare på trofæer som jeg kan sætte på hylden og sige "been there, done that". Lidt ligesom 7:58 på ringen... Siden jeg har lavet den, så har folk bare ligeså stille lukket kæften og snakker pt om andre ting....for de ved godt hvad det kræver og det er der mange der ikke har nosser til. Men det er sgu fair nok....jeg griner bare ligeså stille indeni og tænker varm luft og vindfrikadeller når de taler om stor erfaring på ringen, men ingen video og tider dernede fra. Derfor kunne det være fedt om vi kunne ta' et lille hyggeracce for at du satte mig på plads i vidunderet og tilbageviste alle de, ifølge dig, underlødige ting jeg poster omkring Focus RS. Jeg er ikke i tvivl om udfaldet, men jeg synes bestemt du fortjener en chance til at bevise dens værd :) Og jeg sammenligner ikke pris....Jeg har jo det samme forhold til en GT3RS som du har til min. Det er kun et spørgsmål om kvalitet af bilen og interiør der i sidste ende afgør prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Ja...der kan man se. Nu er du sur... Tværtimod. :D Vi er derimod nogle stykker herindefra, som har svært ved at holde op med at trække på smilebåndet.... det er simpelthen for underholdende, dette her. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Find nu 500m øde vej, og få lukket den mudderkastning......kommer gerne og kigger! :-) Den der udebliver er en kylling....længere er den ikke....dem der stiller op er alle vindere...(NOT) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 i kan også bare køre med jetta og så vinder i begge. uanset hvad :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Tror det sgu ikke Martin...kun hvis jeg kører den anden vej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Tror det sgu ikke Martin...kun hvis jeg kører den anden vej nej du har nok ret.. min jetta løver alle andre over... Og have jeg vundet den nye JETTA som var hovedpræmie til DM indsamling så kunne i godt sælger jeres biler og købe en F16 :) LOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Der er ikke mange F16 lige nu....de er i Libyen allesammen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 eller....12.000 fod over Gadaffis røde mås.....med laser sigte rettet lige mod..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Det må vi håbe :D En hurtig ende på hans regime og så alle hans penge retur til Libyen og bygge det hele op igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2011 Klart de mia $ lyder af mange penge, men er bange for at de bare forsvinder i andres lommer inden de når de berettigede..... Som min amerikanske ven sagde, han har arbejdet i Libyen, for 70 år siden sov de med kamelerne, det gør de om 70år igen. Det er desværre de færreste arabiske/aferikanske lande der formår at udnytte de olie mia fornuftigt.....og en dag slipper de op.....men de har jo altid kamerne at varme sig ved:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Lidt bedre billeder, men stadig med vinterhjul på.... [ATTACH]3991[/ATTACH][ATTACH]3993[/ATTACH][ATTACH]3992[/ATTACH][ATTACH]3994[/ATTACH][ATTACH]3995[/ATTACH] TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Den er sq fed :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Nice ... ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Tværtimod. :D Vi er derimod nogle stykker herindefra' date=' som har svært ved at holde op med at trække på smilebåndet.... det er simpelthen for underholdende, dette her. :D[/quote'] Det er sq en lækker bil, frederik. Og den trak jo smukt op gennem gearene. Havde dog troet den hele tiden ville 'rumle' mere, med de monster-afgangsrør. Den er jo rimelig stille på f.eks. motorvej? :th2: Villle dog godt have set den med nummer på blandt de der sløve volvoer :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2011 Ja, den er heldigvis forholdsvis behersket på lydsiden på motorvejen uden en tung højre fod. Ikke desto mindre er der alligevel lidt droning i kabinen ved 110-120 (endnu en undskyldning for at køre lidt hurtigere :)). Men gad vide, hvordan Thomas oplevede lydbilledet på vejen hjem, hvor han kørte bag mig med filthatten trukket tilbage. Jeg må lige høre ham ad... Hyggeligt, men lidt for koldt trods en ellers skyfrit himmel det meste af tiden. 75kzZNvelNs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites