dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 OK, hvad med nu på lørdag kl. 11.00 ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Det smider jeg lige ind på phonen :) Så det er en deal! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 uhhh den er jeg alt andet lige frisk på :-) Skal bare lige finde ud af hvor det er,og hvordan man kommer derind griner - ved kun det er nede ved broen griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 er det ved udsigtsposten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Ja det er ude ved Luftkastellet...........Petting Hill og hvad det ellers bliver kaldt..... Varmt tøj og kaffe tror jeg er løsningen.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 uhhh den er jeg alt andet lige frisk på :-) Skal bare lige finde ud af hvor det er,og hvordan man kommer derind griner - ved kun det er nede ved broen griner. Tjek på hitta.se. Bare søg på 'luftkastellet'. er det ved udsigtsposten? Ved ikke om området også omtales som 'udsigtsposten', men dér hvor vi også mødtes engang sidste forår. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Tjek på hitta.se. Bare søg på 'luftkastellet'. Ved ikke om området også omtales som 'udsigtsposten', men dér hvor vi også mødtes engang sidste forår. :) jeps. eller nogen mødtes. host host brian :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Jeg bliver snart nød til at lege hothatch hangaround da min type r er ved at blive solgt efter 83000 sjove kilometer på 22 mdr Vi har bestilt en Mazda 6 2.2 Sport 180 hk 2010 Facelifted. Kommer til juni... Så må vi se om jeg kan vende mig til max 4500 rpm, dellæder og boseanlæg.... ren cruise bliver det Har prøvet versionen med 163 HK. Den går altså godt, lydsvagt og noget længere på literen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Jamen jeg har smidt det ind i almanakken :) Så med mindre vejret arter sig med ½m nysne, så er sandsynligheden overvejende go' for at jeg dukker op......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 OK' date=' hvad med nu på lørdag kl. 11.00 ? :)[/quote'] Hvorfor så tidligt på dagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Hvorfor så tidligt på dagen? Tidligt?! :p Min søn vækker mig med vished kl. 05:53, hvis jeg kender ham ret. :D Well, og så fylder fruen huset med kvindfolk allerede kl. 9:00, og hvis nu jeg så kører en omvej via Simrishamn og frem til Lernacken, passer det meget godt med, at jeg skal ud af døren kl. 9:00, når de ankommer. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Det du siger er altså at vi skal på McD bagefter??? :D Tidligt?! :p Min søn vækker mig med vished kl. 05:53, hvis jeg kender ham ret. :D Well, og så fylder fruen huset med kvindfolk allerede kl. 9:00, og hvis nu jeg så kører en omvej via Simrishamn og frem til Lernacken, passer det meget godt med, at jeg skal ud af døren kl. 9:00, når de ankommer. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 For det tilfælde, at jeg skulle finde på at deltage i den almindelige dæksparkning på lørdag ;) Er det så korrekt opfattet, at når man kommer fra provinsen (den skånske altså), så går nemmeste vej til Lernacken via Bunkeflostrand? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Kommer an på om du kommer fra den Nordlige eller den Sydlige Provins.... Den Østlige Provins har ingen adgang......For det tilfælde, at jeg skulle finde på at deltage i den almindelige dæksparkning på lørdag ;) Er det så korrekt opfattet, at når man kommer fra provinsen (den skånske altså), så går nemmeste vej til Lernacken via Bunkeflostrand? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 For det tilfælde, at jeg skulle finde på at deltage i den almindelige dæksparkning på lørdag ;) Er det så korrekt opfattet, at når man kommer fra provinsen (den skånske altså), så går nemmeste vej til Lernacken via Bunkeflostrand? Vil jeg tro. Det er den vej, jeg selv tager. * E20 i retning mod broen * snup sidste afkørsel inden broen * forbi sysav og ind gennem bunkeflo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Jeg plejer bare at køre ned til betalingen og helt over til højre i de manuelle baner.... Siger så at jeg er kørt for langt og bliver lukket lige ud på den vej op til Lernacken.... Som regel lidt hurtigere......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Vil jeg tro. Det er den vej, jeg selv tager. * E20 i retning mod broen * snup sidste afkørsel inden broen * forbi sysav og ind gennem bunkeflo Man takker :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Jeg kommer kl 11.. Og i tilfælde af mega regn er der så en back up plan :) Og du siger Mac D. jeg vil heller på Burger King Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2010 Individdets enskilda behov tilgodeses ikke....... Det er flertallet der bestemmer....:D Jeg kommer kl 11.. Og i tilfælde af mega regn er der så en back up plan :) Og du siger Mac D. jeg vil heller på Burger King Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Er det forresten TBE (turbo-back exhaust) eller CBE (cat-back exhaust)? Vil gerne selv have en full TBE med HFC (high flow cat)' date=' hvis jeg ender med en EvoX, men jeg ved ikke, om det evt. giver bøvl med Bilprovningen (når den tid engang kommer; efter [b']2 år, right?).[/QUOTE] Tror først det er efter 4 år med nye biler... Jeg er i hvert fald ikke blevet indkaldt endnu, og Audien fylder 3 år om 6 måneder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Tror først det er efter 4 år med nye biler... Jeg er i hvert fald ikke blevet indkaldt endnu, og Audien fylder 3 år om 6 måneder... Bilar med en totalvikt av högst 3,5 ton ska kontrollbesiktas första gången under den inställelsetermin vars inställelsemånad infaller 34 månader efter den månad då bilen första gången togs i bruk. Andra gången bilen ska kontrollbesiktas är under den inställelsetermin vars inställelsemånad infaller två år efter föregående inställelsemånad. Därefter kontrollbesiktas bilen årligen i inom sin inställelsetermin. Inställelseterminen består av inställelsemånaden och de två kalendermånader som ligger närmast före och efter. http://transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Kontrollbesiktning/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Takker for info. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Vi ses i morgen kl. 11 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Det glæder vi os fandme til Basse!! :) At høre den lille rækkesekser blive krudtet lidt af...Måske man skulle lade cam'et inden i morgen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2010 Helt klart :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites