Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2010 Du kan sgu ikke fornemme ergonomien på et billede..... Mitsu aner intet om lækre kabiner og er lysår efter tyskerne.... Kig på selve speedometeret og de ure der omgiver det.... På min TT er der indbygget laptimer, boost control og meget andet geil i selve huset.... Kør 1000km i en Lancer Evo og du skal ha nye nyrer. Gør det i en A6'er eller E-klasse, så be'r du om 5000km mere.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2010 Ralliart... Jeg skal ikke have en Ralliart, men en EVO X. ;) Men jo, kabinen er formentligt omtrent den samme, minus stole og et par andre småting. Uha.. Den kabine er værere i virkeligheden end på billedet frederik... Har set kabinen i Evo X in real life. Ikke noget der skræmmer mig. :) En ordentlig kabine og en omgang blyfri 95 som mulighed kunne jeg sagtens være interesseret 95 hører ikke hjemme i en rigtig performancebil, med mindre man ikke har noget imod lavere output og *knock knock*, knocking on heavens door - dælme ikke sundt for en high performance turbomotor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2010 Du kan sgu ikke fornemme ergonomien på et billede..... Mitsu aner intet om lækre kabiner og er lysår efter tyskerne.... Kig på selve speedometeret og de ure der omgiver det.... På min TT er der indbygget laptimer, boost control og meget andet geil i selve huset.... Kør 1000km i en Lancer Evo og du skal ha nye nyrer. Gør det i en A6'er eller E-klasse, så be'r du om 5000km mere.... Ahh nu ser jeg hvor vi gik galt i byen. Jeg var overbevist om at vi snakkede design (kurver og æstestik) af instrumentbræt baseret på Dannemares Evo billede, men I snakker om hele kabinen. Ja så siger et billede jo ik' meget :) Om tyskerne decideret _ved_ mere om kabiner skal jeg ikke kunne sige, men de prioriterer det i hvert fald højt og kan derfor også begrunde den ekstra udgift over for kunderne. Andre firmaers kundegrupper fokuserer måske mere på hvor meget bil de får for prisen i stedet, f.eks. Citroën/Skoda købere kontra Audi/Mercer/Lexus :) Men det udelukker jo ikke at de også kunne lave en fed kabine hvis deres kabine ... personale :D fik midlerne til at gå amok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2010 Hvis og hvis min røv var spids..... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2010 Specifics Bob ... Be specific! =) Sætter jeg mig bag rettet så er det jo ekstremt subjektivt hvad jeg får ud af det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2010 mmmm jeg kunne sagtens leve med en evo eller insignia opc fx. meeeeen nu har jeg kørt lige over 80000km på 22 mdr i hondaen, så det vil nok betyde en lille pendler bil extra.....men den koster jo også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Tonsvis af dækstøj trænger ind i kabinen i 370z'eren' date=' hvis man skal tro utallige reviews. Well, min OPC er heller ikke ligefrem fri for relativt megen dækstøj ved motorvejskørsel, men hvis det "blot" er samme støjniveau i 370z'eren, er det i og for sig også et non-issue for mig.[/quote'] Og ellers kan man jo altid bare eftermontere en Meisterschaft cat-back -udstødning fra GTHAUS. Love it. Så hører man i hvert fald ikke til dækstøj under acceleration. :D PTKzrzUfhU8 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Fy for satan det lyder godt griner. Total F1 lyd næsten hehe. Dækstøj skulle være et større problem i 350Z'eren end i 370Z'eren, siges der - og når man først trykker på speederen tager udstødningen jo over fra dækstøjen hehe. Gad vide om det passer på R32'eren rofl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Synes faktisk ikke den lyder fedt...Brølet er der, men der er noget resonans i de potter der. Noget jeg tror man bliver møj træt af i længden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2010 Synes faktisk ikke den lyder fedt...Brølet er der' date=' men der er noget resonans i de potter der. Noget jeg tror man bliver møj træt af i længden...[/quote'] Hvordan er lyden i RS'eren ? - den lyder også lidt som den resonerer i lave omdrejninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2010 Efter den nye custom udst. er kommet på brøler den helt vildt! Nede i tunnelen lyder den fantastisk! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Og ellers kan man jo altid bare eftermontere en Meisterschaft cat-back -udstødning fra GTHAUS. Love it. Så hører man i hvert fald ikke til dækstøj under acceleration. :D Jeg kan blive ved med at lytte til CBE'en fra GTHAUS. Eeeelsker den. Men jo, det skal da undersøges, om det bliver for meget på motorvejen ved alm. kørsel, inden det evt. bliver aktuelt. ;) Efter den nye custom udst. er kommet på brøler den helt vildt! Nede i tunnelen lyder den fantastisk! :) Må vi bede om et lydklip. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Der er også costum udstødning på min nye R32'er, den lyder rigtig svedig :D Har bare ikke lige fundet ud af hvilket system der sidder på, men det er godt nok nogle store rør hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Må vi bede om et lydklip. :th2:Det er vel bare at følge med på YouTube... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Det er fra før der kom anden udstødning på..... :o) Det var fra måle weekenden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Der er også costum udstødning på min nye R32'er' date=' den lyder rigtig svedig :D Har bare ikke lige fundet ud af hvilket system der sidder på, men det er godt nok nogle store rør hehe[/quote'] Hva' pokker. Har du allerede byttet bil? :) Vi vil have en god gedigen fly-by med den nye udstødning. Allerbedst hvis du kunne få nogen til at stille sig midt i tunnellen med et kamera. :D Er det forresten TBE (turbo-back exhaust) eller CBE (cat-back exhaust)? Vil gerne selv have en full TBE med HFC (high flow cat), hvis jeg ender med en EvoX, men jeg ved ikke, om det evt. giver bøvl med Bilprovningen (når den tid engang kommer; efter 2 år, right?). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Hva' pokker. Har du allerede byttet bil? :) Yes sir - det er alt for godt. Den er for griner i det sne der ligger haha. Det er den pænt ligeglad med, den har fuldt grip anyway :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Tilløk' :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Fuld TBE med fjernet cats.... Og en fly-by kan vi da snildt arrangere. Betingelsen er bare du gider filme...:D Og jeg skal da lige sige den er kvik.....std.....Ret så imponerende. 230 når man ryger ud på broen når man kommer nede fra betalingen...:) Hva' pokker. Har du allerede byttet bil? :) Vi vil have en god gedigen fly-by med den nye udstødning. Allerbedst hvis du kunne få nogen til at stille sig midt i tunnellen med et kamera. :D Er det forresten TBE (turbo-back exhaust) eller CBE (cat-back exhaust)? Vil gerne selv have en full TBE med HFC (high flow cat), hvis jeg ender med en EvoX, men jeg ved ikke, om det evt. giver bøvl med Bilprovningen (når den tid engang kommer; efter 2 år, right?). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Fuld TBE med fjernet cats.... Og en fly-by kan vi da snildt arrangere. Betingelsen er bare du gider filme...:D Og jeg skal da lige sige den er kvik.....std.....Ret så imponerende. 230 når man ryger ud på broen når man kommer nede fra betalingen...:) Hov hov så hurtig må man ikke køre!!! - uden jeg kan følge med i den nye griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Tilløk' :) Har kun mobcam billeder pt - 8mpix - så ikke de bedste :-) Men du ser den jo i hvert fald den 19. april griner - men skal se om jeg ikke kan få taget nogle før. Står dog på 17" alu med vintersutter pt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Jeg triller rundt på sommerruller pt....:D og vi kan da bare stikke snuderne sammen til et lille sparke dæk træf ude på Lernacken... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Lækkert med fuld TBE. Ja, lad os finde en dag på Lernacken, når temp'en er kommet lidt op. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 nu ikke så kuldesky. jeg er klar i jetta'en.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2010 Skal helst være inden alt for længe....jeg har en del arbejde i de næste 3 mdr og det bliver mere og mere jo tættere på sommeren vi kommer.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites