Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Nu skal vi vist heller ikke gøre "R" hurtigere end den er.....:D En M3 E92 med DKG er pænt hurtig i antrittet. Noget en Golf aldrig bliver.....Selv ikke i en "R"......;) Jeg køber heldigvis en bil ene og alene for min egen skyld og ikke at andre spekulere skal over' date=' om det er en 1.4 TSI eller R. Dem, der ikke ved bedre, interesserer sig alligevel ikke en skid for, at du har en R (de gaber, mens du fortæller dem om det). "Ligesindede" ser (og hører) til gengæld på et splitsekund, at der er tale om en R. Og med et APR Stg II+ kit (eller tilsvarende) til relativt få penge skal du bare være i et forkert gear i et ganske kort øjeblik i din M3, og løbet er kørt. ;) Du er jo vant til automat. [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Men det er jo røvsygt at have brugt jeg ved ikke hvor mange penge extra til en R20 eller S3 f.eks og så tror folk det er en 1.4 TFSI f.eks. Hvilke komplekser går du og gemmer på? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Nu skal vi vist heller ikke gøre "R" hurtigere end den er.....:D En M3 E92 med DKG er pænt hurtig i antrittet. Noget en Golf aldrig bliver.....Selv ikke i en "R"......;) Bemærk min bemærkning om "forkert gear et ganske kort øjeblik". ;) Det giver en enorm forskel. Jeg har sgu givet flere hurtigere biler baghjul, fordi skvaddermiklen bag rattet ikke ved, hvilket gear han skal ligge i for maksimal acceleration. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Med en dkg er det svært at misse et gear Frederik.....Du skal bare lige ramme en knap når nålen rammer 8000omdr....:) Men ja. Når man kommer op i de effekter, så bliver den mindste fejl straffet i et væddeløb.... Bemærk min bemærkning om "forkert gear et ganske kort øjeblik". ;) Det giver en enorm forskel. Jeg har sgu givet flere hurtigere biler baghjul' date=' fordi skvaddermiklen bag rattet ikke ved, hvilket gear han skal ligge i for maksimal acceleration.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Jeg køber heldigvis en bil ene og alene for min egen skyld og ikke at andre spekulere skal over' date=' om det er en 1.4 TSI eller R. Dem, der ikke ved bedre, interesserer sig alligevel ikke en skid for, at du har en R (de gaber, mens du fortæller dem om det). "Ligesindede" ser (og hører) til gengæld på et splitsekund, at der er tale om en R. Og med et APR Stg II+ kit (eller tilsvarende) til relativt få penge skal du bare være i et forkert gear i et ganske kort øjeblik i din M3, og løbet er kørt. ;) Du er jo vant til automat. [/quote'] Haha Du er sq optimistisk Frederik :D Nu er en af fordelene jo i M3'eren de 8400 omdrejninger den tager - Ja kørte jo med automat i hele 2 måneder efter min porsche med man. gear:D så det glemmer man jo hurtigt hehe eller..... Men måske hvis jeg bruger 6 gear ved 45 km/t og først skal gear ned har du en lille chance, for at komme foran i nogle sekunder :D Jeg sætter pris på lidt "her kommer jeg" udseende og lyd på en bil - sådan er vi så forskellige. Hvis jeg har brugt en masse penge på en bil, så vil jeg også have den udstråler det. Kald det arrogance/blærerøv, men kan godt li folk kigger efter min bil og er liiiiidt misundelige haha. Self. er den faktor størst med familliefaren i sin dansk indreg. BMW 116D, der koster stort set det samme som en lettere brugt M3 i SE :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Men måske hvis jeg bruger 6 gear ved 45 km/t og først skal gear ned har du en lille chance' date=' for at komme foran i nogle sekunder :D [/quote'] Jeg går heldigvis rundt med partisansøm i lommen, så jeg skal nok sikre mig, at du bliver bagved! :D Det kan jeg nu også sagtens forstå (jeg var selv lun på en FRS, husker du nok :)), men jeg kan altså også godt lide ulven i fåreklæder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Kunne man få 104 oktan benzin inden for en radius af 100 km fra Malmö...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Kunne man få 104 oktan benzin inden for en radius af 100 km fra Malmö...? Ja. Jeg er sikker på bl.a Dalhem har Aspen. Ellers kan du finde det hos Malm Racing i Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Cool. Takker. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Nu skal vi vist heller ikke gøre "R" hurtigere end den er.....:D En M3 E92 med DKG er pænt hurtig i antrittet. Noget en Golf aldrig bliver.....Selv ikke i en "R"......;) hehe... du er så glad! Golf .:R er en GT bil... og du får meget kone bil for dine penge. Kan fortælle at min MkV R32 kørte MEGET bedre end min 135i. Måske skulle man bare bestille en 335xi sedan loadet med step.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 hehe... du er så glad! Golf .:R er en GT bil... og du får meget kone bil for dine penge. Kan fortælle at min MkV R32 kørte MEGET bedre end min 135i. Måske skulle man bare bestille en 335xi sedan loadet med step.... Der er altså også forskel på en r32 og en 135 - 135'eren er den mindste klasse du kan få, med den største motor ja. Hvor golfen jo er en mellemklasse bil, og 135 er en klasse under. Plads mæssigt og kvalitetsmæssigt vil jeg påstå. Ville dog også hellere selv have en r32 fremfor en 135'er - den ser underlig ud sådan en 135 sedan/coupe. Som om de har taget en 3'er og kogevasket den så voldsomt at den er krøbet i vask griner. Men igen, det er 2 forskellige segmenter du sammenligner der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 haha... Du har ret! 135eren skal man ikke ta fejl af, den er "fast" men ikke en ///M Jeg regner med at en stage1 Golf .:R kan hive 330 hk også bedre mpg end R32.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Jeg regner med at en stage1 Golf .:R kan hive 330 hk også bedre mpg end R32.... Yeps, f.eks. APR stg1 er 322 hk - og 355 hk på 104 oktan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Sådan... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Hvorfor ikke købe en bil der kan 350 hk fra starten af ? - Eller mere ? :-) En motor der får opgraderet turbo mv. må da slides enormt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Ja..... Forstår heller ikke hvad folk ser i en Golf..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Ja..... Forstår heller ikke hvad folk ser i en Golf..... Det samme som folk ser i en audi - en anonym bil med lidt HK i :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Ja Basse..... Men til forskel fra en "R" så bliver du sat af en Audi.......:D Det samme som folk ser i en audi - en anonym bil med lidt HK i :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Ja Basse..... Men til forskel fra en "R" så bliver du sat af en Audi.......:D Den skal vel sammenlignes med en S3 sådan en R20 - så er de ikke rimlige jævnbyrdige ? VW har ikke en konkurrent til en RS3 endnu jo :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Den skal vel sammenlignes med en S3 sådan en R20 - så er de ikke rimlige jævnbyrdige ? Yeps, det er samme specs som nyeste Audi S3, blot i en billigere VW-forklædning. Og jeg kan sgu sagtens affinde mig med, at der ikke sidder fire ringe på fronten. Synes også sådan en MkVI R leverer et ganske fortrinligt interiør at dømme ud fra billederne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Yeps' date=' det er samme specs som nyeste Audi S3, blot i en billigere VW-forklædning. Og jeg kan sgu sagtens affinde mig med, at der ikke sidder fire ringe på fronten. Synes også sådan en MkVI R leverer et ganske fortrinligt interiør at dømme ud fra billederne.[/quote'] Personligt ser golf 6 bedre ud end den nyeste audi a3 - Og interiør er også pænere syns jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Pris på Golf R Så er der kommet pris på Golf R....i Tyskland i hvertfald. Med 6 gears manuel gearkasse er grundprisen € 36.400 og med 6 gears DSG er grundprisen € 38.275. Det svarer rundt regnet til en pris på 373.000-392.500 SEK (kurs 10,254). Prisen i Sverige bliver vel nok lidt lavere, for den Golf GTI, jeg har "bygget" på VW's svenske hjemmeside er billigere end på VW's tyske hjemmeside, vel og mærke med samme udstyrsniveau. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Første anmeldelse af Renaultsport Megane 250 http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Renault-Megane-2.0T-Renaultsport-250/244208/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=QUtn4wXwyng Første kommentar......LOOOOOOTS of understeer........ :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Nogen der kan forklare mere præcist hvad de mener når der snakkes om under og overstyring ? - og er der nogle af de ting der faktisk er godt ?. Ved understyring, menes der så at man skal dreje mere på rettet end hvad godt er, i gennem et svin, ved udgangen i et sving ? Meganen, ser da ok ud ? - men stadig for meget ala SEAT leon syns jeg griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites