Jump to content
Juff

Hot Hatch :-) der sker da noget!

Recommended Posts

RS5 vil jeg mene er noget større end M3 (rent fysisk), men iflg. flere bilmagasiner er den en udfordrer, da S5 er noget langsommere end M3. M3 er "pure race" ligesom 997, hvorimod S5 er mere cruise,sport og SKØNHED og i mine øjne en langt mere anvendelig bil til pendling/daglig transport og så kan man stadigvæk trække fra GTI-drengene på Roskildevej:D
Se der er jeg enig med dig - S5 er en flot bil, væsentlig flottere end en m3 :) Man kan jo håbe at når rs5'eren kommer, falder den alm. s5 i pris :D S5 er jo ikke langsom som sådan - stadig 5.5 sek -100 ikke ? Også interiøret er milepæl langt fra BMWs M3. Kan være man skal skifte CLSen til næste år til sådan en s5 - tænkte ellers lidt på måske en m3. Har ikke prøvet en, men skal bruge bilen som dig, en hurtig pendler bil, så den skal jo også være behagelig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Se der er jeg enig med dig - S5 er en flot bil, væsentlig flottere end en m3 :) Man kan jo håbe at når rs5'eren kommer, falder den alm. s5 i pris :D S5 er jo ikke langsom som sådan - stadig 5.5 sek -100 ikke ? Også interiøret er milepæl langt fra BMWs M3. Kan være man skal skifte CLSen til næste år til sådan en s5 - tænkte ellers lidt på måske en m3. Har ikke prøvet en, men skal bruge bilen som dig, en hurtig pendler bil, så den skal jo også være behagelig :D
Af de 2 ville jeg nappe M3'eren :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går og venter på at AUDI tager sig sammen til at annoncere RS3'ere!! Så bliver min S3 opgraderet! Den skulle efter rygterne komme med samme 5 benede motor som ligger i TTRS, og have stort set samme 0-100 tid! Jeg kan næste ikke få luft!!! //Mike

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
S5 = 5,1 sec til 100!!! (manuel) S5 er helt anderledes end M3. Den har stil, smuk og behagelig at køre i. M3 er race, hårde linjer og på ingen måder komfortabel. Teknisk er den "best in class", men det er ikke en bil man gider at pendle i........i længden!! Jeg blev selv ret hurtig træt af at pendle i min 997S, men tilgengæld er en M3/997 SUPERFED at starte op onsdag aften eller på en weekendtur over broen!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

I øvrigt tror jeg brugtvognspriserne på S5 kommer til ligge på et fornuftigt niveau (i sælger´s favør) i en del år, pga bilen´s "nye" design Her er det langt mere usikkert med en M3. De næstnyeste får man jo kastet i nakken:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
S5 = 5,1 sec til 100!!! (manuel) S5 er helt anderledes end M3. Den har stil, smuk og behagelig at køre i. M3 er race, hårde linjer og på ingen måder komfortabel. Teknisk er den "best in class", men det er ikke en bil man gider at pendle i........i længden!! Jeg blev selv ret hurtig træt af at pendle i min 997S, men tilgengæld er en M3/997 SUPERFED at starte op onsdag aften eller på en weekendtur over broen!!
Hehe ja, min 996'er røg af samme grund og lidt andre grunde :D- men jeg gad så ikke at køre i en gammel spand, for at kunne køre porshe om aftenen. Og havde sq ikke lige råd til 2 dyre biler :D Skal jeg have s5 skal det være med dsg :-) eller tilsvarende. Men ellers så står den på nice cls cruiser pt. og satser måske lidt på en z3 m til sommerbil :-) Så må jeg se til næste sommer, om der dukker et godt tilbud op på en S5. Har en række biler jeg skal prøve mens jeg er i Sverige og "ung" griner :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Omvendt er det ret fedt at kunne bevæge sig rundt uden at folk noterer nummerpladen....:D Så kan man altid udfolde sig frit andre steder og på andre tidspunkter......:) Men jeg gider heller ikke 2 familiebiler længere og nu skal jeg bare ha' noget der kan køre under 8 min på ringen. Er allerede igang med at finde en lille B&B jeg kan købe dernede....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad er en Opel Omega så???? :D Frisørbil eller ej......Det bliver det næste der lander i carporten!
Nå ja - nu er du jo også en mand som skriver herinde i en dames navn, så kan du jo lige så godt køre i en bil som egentligt passer bedre til en tøs:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, for lige at bringe tråden tilbage på rette spor igen :love2: så lader det nu altså til, at automotorsport er ene om at mene, at den kommende GTI-R/R20 bliver FWD. http://www.evo.co.uk/news/evospyshots/240094/volkswagen_golf_r.html http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/242481/ Efter Frankfurt motor show er vi nok alle blevet klogere. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, for lige at bringe tråden tilbage på rette spor igen :love2: så lader det nu altså til, at automotorsport er ene om at mene, at den kommende GTI-R/R20 bliver FWD. http://www.evo.co.uk/news/evospyshots/240094/volkswagen_golf_r.html http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/242481/ Efter Frankfurt motor show er vi nok alle blevet klogere. :)
will have over 260bhp and replaces the six-cylinder R32. :rolleyes: Den 2.0T er vel også billigere at producere, lettere/mere sportslig end R32 V6, og mere økonomisk... Men måske knap så komfortabel....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg går og venter på at AUDI tager sig sammen til at annoncere RS3'ere!! Så bliver min S3 opgraderet! Den skulle efter rygterne komme med samme 5 benede motor som ligger i TTRS, og have stort set samme 0-100 tid! Jeg kan næste ikke få luft!!! //Mike
Vent en 3 ugers tid til Frankfurt-messen åbner, så skal du se løjer http://www.automotorsport.se/news/19108/audi-rs3-premiärvisas-i-frankfurt/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm...ja. Vil nu nok hellere ha' en TT-RS'er.... Men 400hk i std trim på en RS3. Så bliver den hurtig.....
De kommer nok til at koste nogenlunde det samme - så valget er nok bare : Plads til famillien, eller plads til dig ? griner Gad godt se nogle flere hothatches med nogle gemene HKs ala focus rs. VWs er sq for kedelig, og nuværende s3 er også kedelig. Så blir godt med en rs3, og forhåbentlig en GTI-r/R20 med nogle seriøse HK i. Den nuværende r32 pumper 265hk ud ikke ? - så en ny skal da op på de 300 også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så kan du godt spare sammen til en opgradering http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1211004.ece

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites