sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2009 8:06 Subaru WRX STi Spec-C Motoharu Kurosawa Best Motoring Video 'NISMO Beast Unleashed' Næppe reklamer for en std bil....:D Men hvis den ikke er standard er det jo ikke en Spec C bil længere ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2009 RS5 vil jeg mene er noget større end M3 (rent fysisk), men iflg. flere bilmagasiner er den en udfordrer, da S5 er noget langsommere end M3. M3 er "pure race" ligesom 997, hvorimod S5 er mere cruise,sport og SKØNHED og i mine øjne en langt mere anvendelig bil til pendling/daglig transport og så kan man stadigvæk trække fra GTI-drengene på Roskildevej:D Se der er jeg enig med dig - S5 er en flot bil, væsentlig flottere end en m3 :) Man kan jo håbe at når rs5'eren kommer, falder den alm. s5 i pris :D S5 er jo ikke langsom som sådan - stadig 5.5 sek -100 ikke ? Også interiøret er milepæl langt fra BMWs M3. Kan være man skal skifte CLSen til næste år til sådan en s5 - tænkte ellers lidt på måske en m3. Har ikke prøvet en, men skal bruge bilen som dig, en hurtig pendler bil, så den skal jo også være behagelig :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2009 Se der er jeg enig med dig - S5 er en flot bil, væsentlig flottere end en m3 :) Man kan jo håbe at når rs5'eren kommer, falder den alm. s5 i pris :D S5 er jo ikke langsom som sådan - stadig 5.5 sek -100 ikke ? Også interiøret er milepæl langt fra BMWs M3. Kan være man skal skifte CLSen til næste år til sådan en s5 - tænkte ellers lidt på måske en m3. Har ikke prøvet en, men skal bruge bilen som dig, en hurtig pendler bil, så den skal jo også være behagelig :D Af de 2 ville jeg nappe M3'eren :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2009 Må¨prøve dem begge, hvis det blir aktuelt - lige pt. tænker jeg dog mest på at nappe en hurtig lille roadster til sommerbil/sjovbil. For CLSen er bare for nice at cruise i :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hettelade 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Jeg går og venter på at AUDI tager sig sammen til at annoncere RS3'ere!! Så bliver min S3 opgraderet! Den skulle efter rygterne komme med samme 5 benede motor som ligger i TTRS, og have stort set samme 0-100 tid! Jeg kan næste ikke få luft!!! //Mike Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Se der er jeg enig med dig - S5 er en flot bil, væsentlig flottere end en m3 :) Man kan jo håbe at når rs5'eren kommer, falder den alm. s5 i pris :D S5 er jo ikke langsom som sådan - stadig 5.5 sek -100 ikke ? Også interiøret er milepæl langt fra BMWs M3. Kan være man skal skifte CLSen til næste år til sådan en s5 - tænkte ellers lidt på måske en m3. Har ikke prøvet en, men skal bruge bilen som dig, en hurtig pendler bil, så den skal jo også være behagelig :D S5 = 5,1 sec til 100!!! (manuel) S5 er helt anderledes end M3. Den har stil, smuk og behagelig at køre i. M3 er race, hårde linjer og på ingen måder komfortabel. Teknisk er den "best in class", men det er ikke en bil man gider at pendle i........i længden!! Jeg blev selv ret hurtig træt af at pendle i min 997S, men tilgengæld er en M3/997 SUPERFED at starte op onsdag aften eller på en weekendtur over broen!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Man køber bare ikke en M3 for kun at køre i den om onsdagen.....:D RS5 på ringen.... http://www.youtube.com/watch?v=Eo9hgAJnY4Q Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 I øvrigt tror jeg brugtvognspriserne på S5 kommer til ligge på et fornuftigt niveau (i sælger´s favør) i en del år, pga bilen´s "nye" design Her er det langt mere usikkert med en M3. De næstnyeste får man jo kastet i nakken:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Man køber bare ikke en M3 for kun at køre i den om onsdagen.....:D RS5 på ringen.... http://www.youtube.com/watch?v=Eo9hgAJnY4Q Lige præcis - Og derfor køber man en gammel Golf/Passat/Starlet:D og ruller i den på vinter- og regnvejrsdagene:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Ja en E46 er intet værd.... Dem kan du få til samme pris som en Z3M Coupe der bare er 5 år ældre...... Men ja. Starlet ved man hvad er....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 S5 = 5,1 sec til 100!!! (manuel) S5 er helt anderledes end M3. Den har stil, smuk og behagelig at køre i. M3 er race, hårde linjer og på ingen måder komfortabel. Teknisk er den "best in class", men det er ikke en bil man gider at pendle i........i længden!! Jeg blev selv ret hurtig træt af at pendle i min 997S, men tilgengæld er en M3/997 SUPERFED at starte op onsdag aften eller på en weekendtur over broen!! Hehe ja, min 996'er røg af samme grund og lidt andre grunde :D- men jeg gad så ikke at køre i en gammel spand, for at kunne køre porshe om aftenen. Og havde sq ikke lige råd til 2 dyre biler :D Skal jeg have s5 skal det være med dsg :-) eller tilsvarende. Men ellers så står den på nice cls cruiser pt. og satser måske lidt på en z3 m til sommerbil :-) Så må jeg se til næste sommer, om der dukker et godt tilbud op på en S5. Har en række biler jeg skal prøve mens jeg er i Sverige og "ung" griner :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Omvendt er det ret fedt at kunne bevæge sig rundt uden at folk noterer nummerpladen....:D Så kan man altid udfolde sig frit andre steder og på andre tidspunkter......:) Men jeg gider heller ikke 2 familiebiler længere og nu skal jeg bare ha' noget der kan køre under 8 min på ringen. Er allerede igang med at finde en lille B&B jeg kan købe dernede.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
REMS 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Hvad er en Opel Omega så???? :D Frisørbil eller ej......Det bliver det næste der lander i carporten! Nå ja - nu er du jo også en mand som skriver herinde i en dames navn, så kan du jo lige så godt køre i en bil som egentligt passer bedre til en tøs:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Nå ja - nu er du jo også en mand som skriver herinde i en dames navn' date=' så kan du jo lige så godt køre i en bil som egentligt passer bedre til en tøs:laugh:[/quote'] Og, konen ER faktisk frisør... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2009 Jeps.....:D Det skal jo passe sammen.......haha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 synes min "hot hatch tråd" har udviklet sig til noget tysk sportsvogn bilos hen over helgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Ja, for lige at bringe tråden tilbage på rette spor igen så lader det nu altså til, at automotorsport er ene om at mene, at den kommende GTI-R/R20 bliver FWD. http://www.evo.co.uk/news/evospyshots/240094/volkswagen_golf_r.html http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/242481/ Efter Frankfurt motor show er vi nok alle blevet klogere. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Ja, for lige at bringe tråden tilbage på rette spor igen så lader det nu altså til, at automotorsport er ene om at mene, at den kommende GTI-R/R20 bliver FWD. http://www.evo.co.uk/news/evospyshots/240094/volkswagen_golf_r.html http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/242481/ Efter Frankfurt motor show er vi nok alle blevet klogere. :) will have over 260bhp and replaces the six-cylinder R32. Den 2.0T er vel også billigere at producere, lettere/mere sportslig end R32 V6, og mere økonomisk... Men måske knap så komfortabel.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Jeg går og venter på at AUDI tager sig sammen til at annoncere RS3'ere!! Så bliver min S3 opgraderet! Den skulle efter rygterne komme med samme 5 benede motor som ligger i TTRS, og have stort set samme 0-100 tid! Jeg kan næste ikke få luft!!! //Mike Vent en 3 ugers tid til Frankfurt-messen åbner, så skal du se løjer http://www.automotorsport.se/news/19108/audi-rs3-premiärvisas-i-frankfurt/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Hmmm...ja. Vil nu nok hellere ha' en TT-RS'er.... Men 400hk i std trim på en RS3. Så bliver den hurtig..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Hmmm...ja. Vil nu nok hellere ha' en TT-RS'er.... Men 400hk i std trim på en RS3. Så bliver den hurtig..... De kommer nok til at koste nogenlunde det samme - så valget er nok bare : Plads til famillien, eller plads til dig ? griner Gad godt se nogle flere hothatches med nogle gemene HKs ala focus rs. VWs er sq for kedelig, og nuværende s3 er også kedelig. Så blir godt med en rs3, og forhåbentlig en GTI-r/R20 med nogle seriøse HK i. Den nuværende r32 pumper 265hk ud ikke ? - så en ny skal da op på de 300 også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Det er bare så trist at Focus RS ikke har træk på alle 4..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 Det er bare så trist at Focus RS ikke har træk på alle 4..... Det koster jo i vægt, at have 4 hjulstræk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2009 De 25 kg ekstra betyder ikke alverden i den klasse.....Men gør det på en Caterham, så betyder det meget....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2009 Jeg går og venter på at AUDI tager sig sammen til at annoncere RS3'ere!! Så bliver min S3 opgraderet! Den skulle efter rygterne komme med samme 5 benede motor som ligger i TTRS, og have stort set samme 0-100 tid! Jeg kan næste ikke få luft!!! //Mike Så kan du godt spare sammen til en opgradering http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1211004.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites