michael k 10 Anmeld indhold Skrevet August 18, 2009 jeg står med et filmhold som er i knibe de skal filme nogle scener foran en greenscreen til en ny dansk film som er filmet i sverige .. de havde skaffet en men den er grönlig i farven og det er ikke så godt ifb. m greenscreen derfor skal de senest kl 13.30 idag i sjöbo bruge en hvid cabriolet gerne en nyere bmw men det er ikke så vigtigt... nogen der kan hjälpe ? brändstof blir betalt og lidt "lön" kan nok også ordnes .. bilen skal ikke köre eller noget den skal stå foran en greenscreen ind ei en lade hvor Lene Marie Christensen og en svensk skuespiller skal sidde i den og kaste lidt serpentinere osv ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 jeg står med et filmhold som er i knibe de skal filme nogle scener foran en greenscreen til en ny dansk film som er filmet i sverige .. de havde skaffet en men den er grönlig i farven og det er ikke så godt ifb. m greenscreen derfor skal de senest kl 13.30 idag i sjöbo bruge en hvid cabriolet gerne en nyere bmw men det er ikke så vigtigt... nogen der kan hjälpe ? brändstof blir betalt og lidt "lön" kan nok også ordnes .. bilen skal ikke köre eller noget den skal stå foran en greenscreen ind ei en lade hvor Lene Marie Christensen og en svensk skuespiller skal sidde i den og kaste lidt serpentinere osv ... kan klare en sort ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 Vidste jeg skulle have anskaffet mig en hvid istedet for sort cab. i sin tid :) Jeg maler gerne min sorte cab hvid, if the price is right ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 Vidste jeg skulle have anskaffet mig en hvid istedet for sort cab. i sin tid :) Jeg maler gerne min sorte cab hvid' date=' if the price is right ;)[/quote'] 3 tons kridt ku ha gjort tricket! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 kan klare en sort ?? ellers mange tak den skulle väre hvid... fik grejet den til sidst efter at ha ringet til 100 forhandlere i skåne ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 humm hvorfor ringer du så ikke til en filmarbejder ( mig):th2: Hvilken film er det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 Hvilken film er det?...et gæt ville være "Lulu - Bankrøverens kone" (som godtnok er til TV...men hva'. Kan jo være IMDB bare ikke er opdateret) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 ...et gæt ville være "Lulu - Bankrøverens kone" tja. Det er nok opsamling så. Jo Jo..:) Men hvorfor fanden tage til sjöbo for at lave greenscreen. hehe Den er til tv :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 hvorfor ringer du så ikke til en filmarbejder ( mig):th2: Hvilken film er det? Cannonball RUN 8:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 Deep Throat Directors Cut......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 Cannonball RUN 8:laugh: jep med min Jetta med håndchoker og en rød starlet :D:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 Deep Throat Directors Cut......:D Det var sjovt nok også det jeg først tænkte på ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2009 ...et gæt ville være "Lulu - Bankrøverens kone" (som godtnok er til TV...men hva'. Kan jo være IMDB bare ikke er opdateret) nope en film som hedder "sverige er fantastisk" af Thomas Steckler ... og de filmede greenscreenen her fordi de alligevel filmer alt andet her og der var svenske skuespillere med også... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites