Jump to content
Sweetspice

Afstand.

Recommended Posts

Der er meget forskel på transporttids kvalitet. Jeg synes f.eks. at 30 minuter med kø-kørsel og 35 km/t snit og derved forbundet stort benzin forbrug og megastres over de andre stressede klappander der hele tiden skal skifte vejbane, gas op og stop stil osv., er hundrede gange mere ufedt end at køre en time eller mere på gode veje/motorveje med god udsigt/natur og horizont på P1. Nogen gange er det faktisk også rart at kople af efter arbejde og lige at få vendt tingene indeni inden man rammer hjemmet. Men okay nogen kan lide radiobiler , andre at cruise. Det tog i øvrigt længere tid for mig at komme fra Fredensborg til Slotsholmsområdet end det gjorde fra Blentarp, selvom afstanden til førstnævnte var det halve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad siger du til pendlertiden nu Futz??? Bare så de har en ide om hvor langt fra Malmø de skal kigge efter bolig??

Der er meget forskel på transporttids kvalitet. Jeg synes f.eks. at 30 minuter med kø-kørsel og 35 km/t snit og derved forbundet stort benzin forbrug og megastres over de andre stressede klappander der hele tiden skal skifte vejbane' date=' [i']gas op og stop stil osv., er hundrede gange mere ufedt end at køre en time eller mere på gode veje/motorveje med god udsigt/natur og horizont på P1. Nogen gange er det faktisk også rart at kople af efter arbejde og lige at få vendt tingene indeni inden man rammer hjemmet. Men okay nogen kan lide radiobiler , andre at cruise. Det tog i øvrigt længere tid for mig at komme fra Fredensborg til Slotsholmsområdet end det gjorde fra Blentarp, selvom afstanden til førstnævnte var det halve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu pendler jeg ikke til København mere, rent faktisk har jeg kun været i DK en gang på det sidste år, men pendlertiden til lufthavnen er lang - både tidsmæssigt og trafikmæssigt :scared: Når det kører er det sådan her:

normalt er det bare mega kø og køer At tage toget er også ret speciet - når der er en togulykke her dør der som regel omkring 40.000 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor lidt udenfor Skurup og arbejder på Amager. Har 65 km på arbejde. Det tager mig 40-45 minutter, og jeg holder mig under 120km/t på motorvejen og holder fartgrænsen på 80/100km/t på E65. Volvo 855 TDI med cruise-control kan varmt anbefales. 7,2 l/100km når man glider stille og roligt gennem det smukke, smukke skånske landskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites