stevenwen 10 Anmeld indhold Skrevet August 16, 2009 Hej alle, har lige fået min kontrakt på min fine nye lejelejlighed i Velllinge. Men til min overaskelse figurerer der pludseligt et beløb benævnt, Mervärdeskatt, på 12%. Dvs, 12% ekstra jeg ikke havde regnet med. Dette beløb figurerer heller i den kontrakt jeg modtog. Ej heller stod der eksklusive mervärdeskatt. Er der nogen der ved noget om dette, eller selv har prøvet lignende? mvh Steven Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2009 Mervärdesskatt er et andet ord for...tadaaa....moms! (...det første link jeg lige faldt over på en hurtig Googler --> http://www.uvp.se/sidor/drivautveckla/foretagstips/mervardeskattmoms.4.2bef06d711e85a193fa800044698.html) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2009 Men.... sku da frækt hvis priserne er angivet uden moms og intet har antydet det før man får første faktura.... bare alene den grund ville jeg opsige en varer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2009 Der står jo at Hyra er fritaget for moms ??? Det skal du nog lige få undersøgt . VH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites