Jump to content
Mouse

(Rigtig) thaimassage

Recommended Posts

Er der nogen herinde, der kender et sted i Malmö og omegn, hvor man kan få rigtig thaimassage? Når jeg siger rigtigt, mener jeg massage baseret på tryk, stræk osv, og ikke oliemassage. Så vidt jeg kan forstå, er der ikke meget at hente i de forskellige steder, hvor man kan få thaimassage - og så vil jeg i øvrigt helst undgå, hvor man får mere end massage.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger en massør lige over for Vianor på Eriksfältgatan. Du behøver ikke være bange for at få nogen extra service og de giver rigtig thaimassage. Og, de fik ordnet min nakke da jeg ikke kunne dreje hovedet til hverken højre eller venstre side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der ligger en massør lige over for Vianor på Eriksfältgatan. Du behøver ikke være bange for at få nogen extra service og de giver rigtig thaimassage. Og, de fik ordnet min nakke da jeg ikke kunne dreje hovedet til hverken højre eller venstre side.
Det lyder lovende. Jeg har set butikken, og det ligger jo bare 2-3 min gang fra min bolig. Har en gang oplevet at skulle stoppe lidt mere ekstra service end jeg egentlig bad om... Midt under en i øvrigt meget kompetent gang massage, klappede damen pludseligt på øhh ... dunkedyret og spurgte "this one olso want massage?". Nææ tak. Ganske ærgerligt, for damen var nok den mest kompetente massør, jeg har oplevet. Hun fandt samtlige muskel- og skeletskader i min blegfede drengekrop. Ganske imponerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder lovende. Jeg har set butikken, og det ligger jo bare 2-3 min gang fra min bolig. Har en gang oplevet at skulle stoppe lidt mere ekstra service end jeg egentlig bad om... Midt under en i øvrigt meget kompetent gang massage, klappede damen pludseligt på øhh ... dunkedyret og spurgte "this one olso want massage?". Nææ tak. Ganske ærgerligt, for damen var nok den mest kompetente massør, jeg har oplevet. Hun fandt samtlige muskel- og skeletskader i min blegfede drengekrop. Ganske imponerende.
Er du ikke lidt sart? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter jeg læste denne her tråd, måtte jeg ned og prøve den thai massage som ligger overfor vianor.. Kan kun varmt anbefale stedet..:thumbup::thumbup: Stedet er rent og pænt, og massagen er i top.. 350sek kr for 50min, eller rettere 45min, da man skulle ligge og slappe af de sidste 5min.. Har før prøvet en times thai massage hos: http://www.chetawan.se/ Deres sted var lidt skummelt nede i en kælder, men de har vist rykket til nye og bedre lokaler..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Massøren på Eriksfältsgatan, har de et navn? Synes ikke rigtig jeg kunne finde noget på Eniro i nærheden af Vianor.
De hedder Yano og ligger retteligt på Fosievägen. Jeg og hustruen var der i lørdags. Især for mit vedkommende var det ingen succes. Min ryg har det værre end da jeg tog derned :sad: Det skal lige siges, at ejeren tilsyneladende er på ferie, så det er måske ikke en helt retfærdig bedømmelse, men den ene af de to, der arbejdede var fastansat, så helt skævt kan det på den anden side heller ikke være. Problemet er, at de ifølge eget udsagn "mixer" thaimassage og traditionel massage. Et par af leddende i min ryg sidder helt skæv, og jeg har før haft problemer med "traditionel" massage, og altså også denne gang. Thailandsk massage er til gengæld genialt for min stakkels, men det er bare ikke rigtigt lykkedes for mig at finde i hverken Kbh eller her i Malmö :sad: At indløse en billet til Bangkok hver gang min ryg gør vrøvl er på den anden side også overkill...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har i øvrigt også en Thai massør her i lille Jakriborg. men om hun er god kan jeg ikke svare på. Til gengæld er hun billig: 295:- for en hel time :th2: Hendes telefonnummer står på jakri.se så man kunne jo tage en snak med hende. RETTELSE: det gjorde telefonnummeret så ikke... men ellers er det her: 0720-29 27 28

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De hedder Yano og ligger retteligt på Fosievägen. Jeg og hustruen var der i lørdags. Især for mit vedkommende var det ingen succes. Min ryg har det værre end da jeg tog derned :sad: Det skal lige siges, at ejeren tilsyneladende er på ferie, så det er måske ikke en helt retfærdig bedømmelse, men den ene af de to, der arbejdede var fastansat, så helt skævt kan det på den anden side heller ikke være. Problemet er, at de ifølge eget udsagn "mixer" thaimassage og traditionel massage. Et par af leddende i min ryg sidder helt skæv, og jeg har før haft problemer med "traditionel" massage, og altså også denne gang. Thailandsk massage er til gengæld genialt for min stakkels, men det er bare ikke rigtigt lykkedes for mig at finde i hverken Kbh eller her i Malmö :sad: At indløse en billet til Bangkok hver gang min ryg gør vrøvl er på den anden side også overkill...
Er det en generel holdning til dette sted? Overvejer at lægge vejen forbi der imorgen nemlig. Ved ikke om thaimassage er det rigtige for min ryg, men har det lidt ligesom en nerve der har sat sig fast og giver smerter hvergang jeg bevæger mig på en bestemt måde. Eller er det måske en fysioterapeut jeg skal henvende mig til istedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites