emre 10 Anmeld indhold Skrevet August 7, 2009 :love:hejsa, på min nuværende bærbar er sproget dansk og jeg vil gerne ændre sproget til tyrkisk. hvordan kan jeg gøre det?start menuen og hele computeren mæ gerne være tyrkisk?? takker for hjælpen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2009 Kan man ikke.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2009 Det er faktisk kun i ultimate som man kan officielt samt mange andre ting som er fede, derfor man giver lidt ekstra for nemhedens skyld du kan dog fifle lidt med det: http://www.pcworld.dk/blogs/Vistabloggen/1328 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2009 start menuen og hele computeren mæ gerne være tyrkisk? Du tager en back-up af din harddisk Du geninstallerer Vista på din PC med tyrkisk som sprog Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2009 der var ikke tyrkisk i installationen..kun nordisk sprog og engelsk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2009 fik du prøvet Vistalizator ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2009 der var ikke tyrkisk i installationen..kun nordisk sprog og engelsk Google is your friend! Måske nogle folk med forstand på det kan fortælle om disse torrent downloads kan bruges? Det tyrkiske sprog ligger i en sprogpakke længere ned på siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2009 Google is your friend! Måske nogle folk med forstand på det kan fortælle om disse torrent downloads kan bruges? Det tyrkiske sprog ligger i en sprogpakke længere ned på siden.MS-links til samme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2009 fik du prøvet Vistalizator ? det virker ikke...jeg prøver at installere sp1 og sp2 i tyrkisk?vil det fungere??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2009 det virker ikke...jeg prøver at installere sp1 og sp2 i tyrkisk?vil det fungere??? øh nej, du skal installere i dit installeret sprog og derefter bruge sprogpakken som du også kan finde inde på deres side...har du læst på siden ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2009 God fornøjelse.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2009 hvordan åbner man en torrent fil?er det en bin fil eller iso?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2009 hvordan åbner man en torrent fil?er det en bin fil eller iso?? Du skal have en Torrent klient såsom uTorrent eller Azureus! En torrent fil har intet at gøre med en .iso eller .bin fil! Iso filer er tit den fil man får hentet ned via ens torrent klient! :) Husk nu kun at hente lovlige torrents! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2009 Hvad skal du bruge torrents til ? Inde på vistalizator's hjemme side kan du finde MS download link til language packs som ikke er torrents..... Du skal bare vælge om du har vista 32bit eller 64bit med henholdvis sp1 eller sp2 installeret ? som skrevet tidligere... kig på siden ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites