claussmits 10 Anmeld indhold Skrevet August 7, 2009 Da jeg har bestemt mig for at köbe en iphone ved "3" vi jeg ind og forudbestille den på på 3 hjemmeside, jeg kommer så til fanebladet hvor man skal taste sin dansk adresse ind, men da jeg bor i Sverige kan jeg jo ikke göre dette! Mit abonnement er i forvejn et 3 abonnement. Mener at jeg tidligere har set et indläg om det samme herinde men kan ikke finde det. Skal man möde op i en 3 butik i danmark for at köbe den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Okroner 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2009 Forslag: prøv at ringe og opsige En kollega gav mig det forslag at ringe til 3 (fandt det særlige nummer til opsigelser via mit 3 på hjemmesiden) og opsige telefonen. I dit tilfælde kan du jo sige at du vil sige telefonen op, fordi du gerne vil have en Telia eller Telenor iphone. Mon ikke du får et godt tilbud? Men du kommer nok til at vente på den. De er hotte nu... Det virkede for mig - men det var ikke en iphone... Held og lykke. VH Ole Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2009 Gå i en butik og bestil en.... Der kan de sagtens håndtere at overflytte dit abonnement og så kan du bare få telefonen i butikken. Men vent måske til de er tilbage på lager ;) De kan dog godt sende til Sverige, det gjorde de da jeg "startede" hos dem - der fik jeg SIM kort mv sendt til min svenske adresse fra det danske 3 selskab. Men det kræver måske nok at du ringer til dem.... Der plejer ikke at være den store ventetid på deres telefoner syntes jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2009 Jeg var i 3 butikken på Frederiksberg i går og bestille en 32GB sort sag - leveringstid ca. én måned. Først kunne han ikke sælge mig en da jeg ikke boede i DK - men 'lige-pludselig' havde de jo en aftale med personer bosatte i Sverige, så nu kunne han godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2009 Syns 3 er meget besværlige at handle med, når man bor i SE. Skulle man ikke tro når de er nordiske, og har aftaler om dk takst på svensk net. Men i butik kan man altid handle - hvis man da vil betale 500-1000 kr. mere for telefonen, plus at have besværet ved at møde op i en butik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2009 Men i butik kan man altid handle - hvis man da vil betale 500-1000 kr. mere for telefonen' date=' plus at have besværet ved at møde op i en butik.[/quote'] Er det ikke kun 100 dkk man sparer ved at købe i deres webshop? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2009 Er det ikke kun 100 dkk man sparer ved at købe i deres webshop? Ja, for iPhone - jeg ved ikke hvad forskellen er på de andre telefoner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claussmits 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Tak for hjælpen og jeres svar, jeg har nu været en tur forbi 3 i kvickly helsingør og bestille den. kunne måske allerede få den i næste uge. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Tak for hjælpen og jeres svar' date=' jeg har nu været en tur forbi 3 i kvickly helsingør og bestille den. kunne måske allerede få den i næste uge. :-)[/quote'] Det skal du så ikke regne synderligt med.... De har en laaaaaaang venteliste og får ikke særlig store partier hjem i forhold til mængden der står i kø til en... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Er der nogen her, der har købt en iPhone i Sverige, hvor det er lykkedes at forsætte med det gamle abonnement bare med den nye telefon? Eller er det slet ikke muligt at købe den nye iPhone, uden også at skulle oprette et nyt abonnement (og dermed et nyt nr) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Er der nogen her' date=' der har købt en iPhone i Sverige, hvor det er lykkedes at forsætte med det gamle abonnement bare med den nye telefon? Eller er det slet ikke muligt at købe den nye iPhone, uden også at skulle oprette et nyt abonnement (og dermed et nyt nr) ?[/quote'] Du kan godt købe en iPhone, og bruge den med dit gamle nummer. Det koster bare... Ifølge mine beregninger, kommer du af med en 5.500 DKK for det. 32gb 3GS iPhone: 4.100,- Oprettelse: 199,- 6 mdr abb a 99,-: 594,- Factory unlock: 500,- Det er så igen forudsat du kan finde en ;) Jo, du skal tegne et abonnement, men det kan du jo bare smide i skuffen, og så bruge dit gamle nummer. Men hvorfor så ikke bare flytte nummeret, og bruge pengene på data/trafik i stedet? Jeg ved så ikke om man kan få dem unlocked i Sverige. Det afhænger vist af reglerne for de enkelte lande. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Forlänge Man kan forlänge sit eksisterende SV ab.Er der nogen her' date=' der har købt en iPhone i Sverige, hvor det er lykkedes at forsætte med det gamle abonnement bare med den nye telefon? Eller er det slet ikke muligt at købe den nye iPhone, uden også at skulle oprette et nyt abonnement (og dermed et nyt nr) ?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2009 Var i Fiels i dag, og købte en 8gb den var på lager, så hvis man kan leve med den str så har de dem altså der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2009 Var i Fiels i dag' date=' og købte en 8gb den var på lager, så hvis man kan leve med den str så har de dem altså der[/quote'] Men nu er det jo den gamle model, og den er jo skod i forhold til den nye. Jeg har forlænget mit svenske 3 og fået den nye iphone. Fik den samme dag som de kom ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2009 Lidt lærestof omkring Ipod og Iphones :) http://ing.dk/artikel/101557-mange-klager-over-varme-og-eksploderende-ipods Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2009 Men nu er det jo den gamle model' date=' og den er jo skod i forhold til den nye.[/quote'] Skod og skod, nu er der jo ikke alverden til forskel på de 2 modeller. Jeg er dog enig i at det er at skyde sig selv i foden at købe den gamle version - 3G versionen. Jeg har selv prøvet at købe en 'genstand' hvor jeg fravalgte S-versionen.... det fortrød jeg da på sigt :D:D:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2009 Skod og skod, nu er der jo ikke alverden til forskel på de 2 modeller. Jeg er dog enig i at det er at skyde sig selv i foden at købe den gamle version - 3G versionen. Jeg har selv prøvet at købe en 'genstand' hvor jeg fravalgte S-versionen.... det fortrød jeg da på sigt :D:D:D kommer jo meget an på ens behov i forhold til de foreskelle der er, og den her dækker fuldt ud det den skal :) Danny tror ikke du kan samligne det her med din gamle bil :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2009 kommer jo meget an på ens behov i forhold til de foreskelle der er, og den her dækker fuldt ud det den skal :) Danny tror ikke du kan samligne det her med din gamle bil :) Lige præcis - det var også det jeg prøvede at hentyde til :) Det eneste brugbare (for mig) der er i S'eren (nu snakker jeg iPhone) er hastigheden. Stemmekontrol og videokamera mm. kan de pakke langt væk..:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2009 Skulle hilse og sige at hastigheden på en 3gs er klart at foretrække....!! Man bliver bare den smule mindre irriteret over at vente på telefonen :P En lille fugl på mobildebat.dk siger at 3 på strøget har flere 3gs 16gb tilbage... Jeg var personligt på østerbrogade idag og der havde de ingen :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites