Jump to content
brianap

Løn!

Recommended Posts

Hejsan, Jeg er startet som support agent hos Teleperformance i Söderhamn. Her har jeg 17500 md.- før skat og 14000 md. Sek. - efter skat. Så kommer der mellem 500/1000 Skr. i bonus. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i andre der arbejder i Sverige får udbetalt og hvilke stillinger i har, således at jeg kan danne mig et indtryk af hvor jeg ligger på skalaen. Hvis der evt. er andre der arbejder hos Teleperformance, kunne vi udveksle erfaringer osv. Mvh Brian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i andre der arbejder i Sverige får udbetalt og hvilke stillinger i har, således at jeg kan danne mig et indtryk af hvor jeg ligger på skalaen.
Nu er vi jo nok ikke mange der arbejder i Sverige og lønnen er meget individuel. Jeg arbejder som SAP Training Consultant og er desuden involveret i procesimplementering. Lønnen er derefter og ligger på samme niveau som i DK. Iøvrigt stopper jeg i dette job 30/9, men mere om det senere PS ... Alt er til salg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skifter sgu da job som vi andre skifter partnere......:D

Nu er vi jo nok ikke mange der arbejder i Sverige og lønnen er meget individuel. Jeg arbejder som SAP Training Consultant og er desuden involveret i procesimplementering. Lønnen er derefter og ligger på samme niveau som i DK. Iøvrigt stopper jeg i dette job 30/9, men mere om det senere PS ... Alt er til salg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Koh Tao's calling? :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Koh Tao's calling? :tongue2:
Nej, det blev ikke Koh Tao. Jeg flytter til Singapore med udgangen af september da jeg er blevet tilbudt en stilling dér. Derfor er alt til salg, men det er endnu så nyt at jeg endnu ikke har fået taget billeder. De kommer i dag eller i morgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad vil du höre? Jeg ved ikke helt hvad du vil höre:confused: Du kan ikke sammen lönninger med andre. Men det er en MEGET dårlig lön du har selv efter Svensk standard. Jeg har dårligt betalte kollegaer, men deres lön ligger alligevel 2500 over dig.

Hejsan, Jeg er startet som support agent hos Teleperformance i Söderhamn. Her har jeg 17500 md.- før skat og 14000 md. Sek. - efter skat. Så kommer der mellem 500/1000 Skr. i bonus. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i andre der arbejder i Sverige får udbetalt og hvilke stillinger i har, således at jeg kan danne mig et indtryk af hvor jeg ligger på skalaen. Hvis der evt. er andre der arbejder hos Teleperformance, kunne vi udveksle erfaringer osv. Mvh Brian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder som supporter på Norton produkter. Teknisk support og en del salg. Er nyuddannet markedsføringsøkonom, og tog jobbet da jeg ikke kunne finde job som marketings assistent i DK. Valgte så at få lidt udenlandserfaring, indtil noget bedre dukkede op. Det skal så lige siges at jeg får 40% af huslejen betalt, det første år, så sidder i 3.v 80 km2 til 3000 sek md.- incl vand og varme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er lige det med lønnen jeg ikk forstår. Jeg får mere i løn end de andre svenskere og endda mere end min "chef" teamleder. Men når jeg ser på den løn i skemaet så er det virkelig ringe hehe. Kigger da også på joblister et par gange om ugen for at se om der er noget der passer til min uddannelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det skal så lige siges at jeg får 40% af huslejen betalt, det første år, så sidder i 3.v 80 km2 til 3000 sek md.- incl vand og varme.
koster det ikke det i malmø normalt i en "standard" lejlighed (ikke noget fancy som havudsigt osv.) ? De 40% du sparer er 2000 svenske.... Synes de ca. 10.000 danske du får, er for lidt Bare til sammenligning, det er dog i DK.... Som ITsupport (servicedesk eller udegående support) hos os starter man på mindst 24K hvor man er garanteret lønstigninger efter 1 og 2 år til 26.500 og 27.100 eksl pension på 15% udover.... angivet i danske kroner.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er godt nok nogen der bliver udnyttet her. Men hellere den løn, end skulle på dagpenge. På dagpenge så får man ingen erfaring what so ever, og det lyder ikke så godt når man søger job, at man pt. er på dagpenge, fordi man ikke tidligere har kunne finde et job. Men fortsæt med at søge, for den løn du har nu er jo helt hen i vejret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare til sammenligning, det er dog i DK.... Som ITsupport (servicedesk eller udegående support) hos os starter man på mindst 24K hvor man er garanteret lønstigninger efter 1 og 2 år til 26.500 og 27.100 eksl pension på 15% udover.... angivet i danske kroner.....
I skulle vel ikke have brug for mere personale?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg startede selv i Telia kundeservice for nogen år tilbage, 18000... Og det gav 11 udbetalt... Så det er vel ikke helt hen i vejret? - vel at mærke i DK... 2 år senere sad jeg i telefoni og internet for storkunder, dvs supporterede deres største kunder med fiber og telefonisystemer... Det gav altså kun 21(iøvrigt 500kr mere end mine ældre kollegaer der sad og lavede det samme og som samtidig havde siddet i den afdeling i henholdsvis 2 og 3 år)..... Det har vel også meget med firmaets priskultur at gøre, Telia stinker hvorimod mit nuværende er sådan lidt bedre... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg sidder som supporter på Norton produkter. Teknisk support og en del salg. Er nyuddannet markedsføringsøkonom, og tog jobbet da jeg ikke kunne finde job som marketings assistent i DK. Valgte så at få lidt udenlandserfaring, indtil noget bedre dukkede op. Det skal så lige siges at jeg får 40% af huslejen betalt, det første år, så sidder i 3.v 80 km2 til 3000 sek md.- incl vand og varme.
Du skal være glad for det job du har, samt løn...da du har en lort uddannelse (markedsføringsøkonom) :) Det har jeg også :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites