michael k 10 Anmeld indhold Skrevet August 6, 2009 min täve er i löbetid og min hanhund har väret på et par gange nu ... en kammerat sagde så idag at han havde hört at hannen ikke må blive ved med at hoppe på .. noget med at hunden kunne blive "dobbeltgravid" nogen der ved noget om dette? skal jeg skille dem ad eller lade kräene knalde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 min täve er i löbetid og min hanhund har väret på et par gange nu ... en kammerat sagde så idag at han havde hört at hannen ikke må blive ved med at hoppe på .. noget med at hunden kunne blive "dobbeltgravid" nogen der ved noget om dette? skal jeg skille dem ad eller lade kräene knalde? Lokal oraklet herhjemme siger at det _kan_ ske at hvis tæven bliver befrugtet i to omgange at der så er en risiko for at hvalpene fra nr. 2 befrugtning bliver født for tidligt. Om dette er helt og aldeles sandt ved vi ikke, men eftersom at tæver må have mere end ét æg i livmoderen, så kan der være noget om snakken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites