Miss W 10 Anmeld indhold Skrevet August 4, 2009 Hej alle som kan vide noget om dette... Har lige opdaget at vi ikke har modtaget vores børnefamilieydelse her i juli måned (som jeg faktisk troede vi ville)... Er der andre herinde som har oplevet samme... eller modsat? (For så må jeg jo se at gribe knoglen) ;) Takker på forhånd for svar, :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2009 Hej alle som kan vide noget om dette... Har lige opdaget at vi ikke har modtaget vores børnefamilieydelse her i juli måned (som jeg faktisk troede vi ville)... Er der andre herinde som har oplevet samme... eller modsat? (For så må jeg jo se at gribe knoglen) ;) Takker på forhånd for svar, :) Winnie Har du sendt lønseddler til den danske kommune på at i stadigvæk arbejder i DK ? hvis ikke så stopper de i Juli, prøvede det sidste år :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2009 Har du sendt lønseddler til den danske kommune på at i stadigvæk arbejder i DK ? hvis ikke så stopper de i Juli' date=' prøvede det sidste år :)[/quote'] Hej M, Tak! :) Du siger noget... jeg sendte godt nok beviser i januar til underskrift i Försäkringskassan, men jeg har faktisk ikke hørt noget siden... og har således også helt glemt det... Damn... det kan jo så være at de har klokket i det hos Försäkringskassan... SUK! Jeg må hellere tjekke op på det. Knus, W Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2009 Hej M, Tak! :) Du siger noget... jeg sendte godt nok beviser i januar til underskrift i Försäkringskassan, men jeg har faktisk ikke hørt noget siden... og har således også helt glemt det... Damn... det kan jo så være at de har klokket i det hos Försäkringskassan... SUK! Jeg må hellere tjekke op på det. Knus, W Jeg har bare skulle sende mine danske lønsedler til den danske kommune så fixer de selv det de skal have fra Sverige.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2009 Jeg har bare skulle sende mine danske lønsedler til den danske kommune så fixer de selv det de skal have fra Sverige.... Samme her, hvilket jeg gjorde i april. Men vores udbetaling er også udeblevet her i Juli, jeg regner dog med at de kommer i løbet af august/september.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2009 Er der andre herinde som har oplevet samme... eller modsat? Her hos os er pengene gået ind den 20. uden problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2009 Vi blev også forbigået 20 juli. Ringede til socialcenter Nørrebro (som vi hører under) og fik forklaringen at de er gået over til et nyt system så der kan være nogen der mangler en udbetaling. Det bør ellers køre automatisk uden man selv skal gøre noget som helst når det først er startet op forklarede den venlige dame. De indhenter nemlig selv information fra Forsäkringskassen om der bliver udbetalt noget herovre. Pengene ville vi få 4-6 arb.dage senere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites