Jump to content
Miriam

Kursus til de foto interesserede

Recommended Posts

En af mine deltager på vores Track Days lever af at være fotograf, og afholder nogle ret interessante kurser. Jeg tænkte i den forbindelse på om der måske var nogle herinde, ved i er mange der syntes det er interessant, som ville lære lidt mere om det. Her kan du læse lidt kort om kurset : Grundkursus i digital fotografering Digital fotografi er kommet for at blive og med den nye teknologi kommer også en mængde nye muligheder og begreber som billedsensor, hvidbalance, dybdeskarphed, blænde, memorycard, photoshop, workflow osv. Dette kursus fører deltagerne ind i den nye begrebsverden og efterlader dem med indsigt i teknikken og en større forståelse for kameraet. Der vil også være tid til at se og diskutere fotografier, komme ud at fotografere, lege med flashlys og som en ekstra bonus har deltagerne undervejs haft mulighed for at møde andre med den samme interesse og den samme lyst til at lære. Hvert kursus er opbygget som 4 lektioner af 2,5 timer + 3 praktiske workshops af 3 timer i københavnske omgivelser, fordelt over 7 forskellige dage. Kurset henvender sig til ejere/brugere af digitale spejlreflekskameraer og tager udgangspunkt i digitalt spejlrefleksudstyr fra Nikon, Canon og Sony. Niveauet vil være fra begyndere til lettere øvede. Instruktøren har over 20 års fotografisk erfaring, arbejder som freelancefotograf og bruger både Nikon og Canon D-SLR. Prisen for det fulde kursusforløb er 1.600,- for private - meget rimeligt hvis du spørg mig :) (og nej jeg får ikke noget for at henvise til ham) Hvis du vil vide mere om det, eller se hvad han kan så se på hans hjemmeside www.photos4u.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites