GoldMan 10 Anmeld indhold Skrevet August 3, 2009 Et af kravene for at have en au pair i sverige er at de også skal gå i en svensk skole for at lære svensk Hvilken skole kan de begynde i? Her snakker jeg om malmö og omegn? Der skulle så stå Skole til Au Pair men kan se at jeg har skrevet JOB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Hvilken skole kan de begynde i? Her snakker jeg om malmö og omegn? De skal starte med denne skole: http://www.malmo.se/arbeteintegration/nyisverige/svenskundervisningforinvandraresfi.4.3ce4ae6a11e2a8ab190800050722.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Vores læste herinde www.mah.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Vores læste herinde www.mah.se Tak for info. Skal au pair personen have et svensk cpr nummer før hun kan begynde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Tak for info. Skal au pair personen have et svensk cpr nummer før hun kan begynde? Det ved jeg ikke, men det har hun vel som bosiddende her ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Det ved jeg ikke' date=' men det har hun vel som bosiddende her ?[/quote'] Det er en au pair fra udlandet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Det er en au pair fra udlandet :) Ja, men hun skal vel havbe bopæl her og så får hun det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Ja' date=' men hun skal vel havbe bopæl her og så får hun det :)[/quote'] Hun skal have bopæl hos mig men fik afslag på ansøgningen fordi hun ikke have et "studie"(en skole hvor hun kan lære svensk) Forstår ikke helt hvordan jeg skal gribe det her an Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Hun skal have bopæl hos mig men fik afslag på ansøgningen fordi hun ikke have et "studie"(en skole hvor hun kan lære svensk) Forstår ikke helt hvordan jeg skal gribe det her an Prøv at høre med skolen, kan være de kan skrive hende op med et fiktivt person nr. på samme måde som de små bliver når der tales institution :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Hun skal have bopæl hos mig men fik afslag på ansøgningen fordi hun ikke have et "studie"(en skole hvor hun kan lære svensk) Forstår ikke helt hvordan jeg skal gribe det her an Jeg kan stadig undre mig, hvordan folk kan blive ved med at stille spørgsmål i dette forum, om så vigtige spørgsmål. 1. Øresundsdebatten er et fint sted, hvor du kan finde mange gode oplysninger, dog ikke altid rigtige. 2. Hvorfor spørger du ikke det sted, hvorfra afslaget er kommet fra, om hvilken skoler din au-pair skal gå i, før end det bliver godkendt??? 3. Mange mennesker på dette forum vil gerne give deres besyv med, de har dog ikke altid ret. 4. Der er meget enkle regler om visum, også til au-pair, som er udstedt af MIGRATIONSVERKET. Der er dem som bestemmer om reglerne er opfyldt, ikke sunddebatten. Der har lige været et andet indlæg, hvor vedkommende der stillende spørgsmålet fik meget forkerte informationer http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=17330&highlight=visum+til+au-pair Derfor tag kontakt til Migrationsverket, de kan og skal give dig de rigtige informationer. Her på debatten får du mange gange informationer, som folk TROR er rigtige!! Der er en meget stor forskel!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2009 polar --> Slå koldt vand i blodet. Fik hjælp via PM her på forummet om at en skole hedder folkuniversitetet i malmö - Har fået personen skrevet op og det kører nu :) Tak for hjælpen alle sammen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites