Jump to content
GoldMan

Skole til Au Pair?

Recommended Posts

Et af kravene for at have en au pair i sverige er at de også skal gå i en svensk skole for at lære svensk Hvilken skole kan de begynde i? Her snakker jeg om malmö og omegn? Der skulle så stå Skole til Au Pair men kan se at jeg har skrevet JOB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' men hun skal vel havbe bopæl her og så får hun det :)[/quote'] Hun skal have bopæl hos mig men fik afslag på ansøgningen fordi hun ikke have et "studie"(en skole hvor hun kan lære svensk) Forstår ikke helt hvordan jeg skal gribe det her an

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hun skal have bopæl hos mig men fik afslag på ansøgningen fordi hun ikke have et "studie"(en skole hvor hun kan lære svensk) Forstår ikke helt hvordan jeg skal gribe det her an
Prøv at høre med skolen, kan være de kan skrive hende op med et fiktivt person nr. på samme måde som de små bliver når der tales institution :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hun skal have bopæl hos mig men fik afslag på ansøgningen fordi hun ikke have et "studie"(en skole hvor hun kan lære svensk) Forstår ikke helt hvordan jeg skal gribe det her an
Jeg kan stadig undre mig, hvordan folk kan blive ved med at stille spørgsmål i dette forum, om så vigtige spørgsmål. 1. Øresundsdebatten er et fint sted, hvor du kan finde mange gode oplysninger, dog ikke altid rigtige. 2. Hvorfor spørger du ikke det sted, hvorfra afslaget er kommet fra, om hvilken skoler din au-pair skal gå i, før end det bliver godkendt??? 3. Mange mennesker på dette forum vil gerne give deres besyv med, de har dog ikke altid ret. 4. Der er meget enkle regler om visum, også til au-pair, som er udstedt af MIGRATIONSVERKET. Der er dem som bestemmer om reglerne er opfyldt, ikke sunddebatten. Der har lige været et andet indlæg, hvor vedkommende der stillende spørgsmålet fik meget forkerte informationer http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=17330&highlight=visum+til+au-pair Derfor tag kontakt til Migrationsverket, de kan og skal give dig de rigtige informationer. Her på debatten får du mange gange informationer, som folk TROR er rigtige!! Der er en meget stor forskel!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites