Jump to content
Missarhh

Opstaldning omkring Svedala?

Recommended Posts

Kender I til nogle gode opstaldningssteder omkring Svedala? Jeg har pt. min hest stående imellem Höllviken og Vellinge, men det er immervæk et stykke vej at køre hver dag. For at gøre det lidt mere svært, så drejer det sig om en hingst. Dog en meget medgørlig én af slagsen, men han kræver egen fold. Jeg sætter pris på gode ridemuligheder i skov, ridebane og gerne fuldpas. Foder, fold og stald skal selvfølgelig være i orden. Hvis der er ridehus inden for rideafstand, så er det også et plus. Pris er underordnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu hvad jeg ikke lige hvad stederne hedder eller har forstand på hvilke forhold man skal have, så ligger der, i Sjödiken lige uden for Svedala, en masse gårde med heste. Der skulle vel være mulighed for at finde opstaldning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må väre Bökeberg. Men Don A herinde har en hingst opstaldet et sted uden for Svedala. Han må da vide noget.

Nu hvad jeg ikke lige hvad stederne hedder eller har forstand på hvilke forhold man skal have' date=' så ligger der, i Sjödiken lige uden for Svedala, en masse gårde med heste. Der skulle vel være mulighed for at finde opstaldning.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det må väre Bökeberg. Men Don A herinde har en hingst opstaldet et sted uden for Svedala. Han må da vide noget.
Ligger lidt mere nord for Sjödiken og Svedale. Jeg bor lige ved bygrænsen i Svedala, og 1 km fra Sjödiken. Og på den gåtur er der vel 5-6 hestegårde:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bökeberg er allerede prøvet, men de tager ikke pensionærer ind, da det er blevet lavet om til ridegymnasium. Det ville ellers være ideelt. Og nej, jeg er ikke Don A's kæreste. Hans kærestes hest står ganske rigtigt nu i Höllviken - samme sted som min ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu hvad jeg ikke lige hvad stederne hedder eller har forstand på hvilke forhold man skal have' date=' så ligger der, i Sjödiken lige uden for Svedala, en masse gårde med heste. Der skulle vel være mulighed for at finde opstaldning.[/quote'] Mange af disse gårde er desværre også allerede prøvet. De fleste har udelukkende deres egne heste stående og andre tager fx kun islandske heste ind :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bökeberg er allerede prøvet, men de tager ikke pensionærer ind, da det er blevet lavet om til ridegymnasium. Det ville ellers være ideelt. Og nej, jeg er ikke Don A's kæreste. Hans kærestes hest står ganske rigtigt nu i Höllviken - samme sted som min ;)
kom nu :laugh:.. Og ja det er IKKE min hest. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites