Allan T 10 Anmeld indhold Skrevet July 30, 2009 Hej alle På den "gamle" hemnet side kunne man søge ud fra afstand til broen, fx 30-50 km fra broen. Er denne mulighed forsvundet med det nye layout eller er det mig der er blevet blind? Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 Nye hemnet Det er sikkert väk. Det nye hemnet er dog noget af det värste jeg har set. Jeg er glad for at vi fik både köbt og solgt präcis inden de ändrede det. Så du er sikkert ikke blind Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 Jeg syntes nu det er blevet helt OK - bl.a. at den husker søgningen fra man var der sidst er en fin feature. Og det er smart at have søge parametre og søgeresultat på samme side så man ikke skal "spole" frem og tilbage mellem skærmbilleder. Jeg tror ikke man kan afgrænse til afstand fra broen, men hvis du viser søgeresultaterne på kort kan du så ikke se det nogenlunde fornuftigt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan T 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 Jeg er heller ikke pjattet med det nye layout, men kan godt se fordelen i den husker søgningen. Jo, jeg må bare få visning på kort. Tak for hjælp, og rart at vide at synet ikke svigter helt endnu :) Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2009 Jeg har tidligere brugt www.boliga.se i stedet for Hemnet. Her kan man også se liggetiden :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2009 Jeg bryder mig heller ikke om det nye layout savner den funktion med afstand til broen osv, syntes det var super. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites