skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Det koster Man skal bare lige huske at det koster et mega gebyr!Det er ikke mange måneder siden' date=' de overgave sig og endlige acceptere de fleste gængse kort. Før var det kun dankort der virkede. Mastercard i Dansk Supermarked Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Det er ikke mange måneder siden' date=' de overgave sig og endlige acceptere de fleste gængse kort. Før var det kun dankort der virkede. Mastercard i Dansk Supermarked De tager stadig ikke udenlandske kort! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 De tager stadig ikke udenlandske kort! Dvs. på trods af at de bla. tager både VISA, Mastercard og AMEX - så er det kun danske udstedte kort de tager?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 De tager stadig ikke udenlandske kort! Er du sikker på det ? Brugte mit svenske Mastercard i Bilka, så sent som lørdag formiddag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Er du sikker på det ? Brugte mit svenske Mastercard i Bilka' date=' så sent som lørdag formiddag.[/quote'] Hmm det er da ikk senere end i juni måned jeg fik af vide at jeg ikke kunne bruge mit svenske visa??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 De tager stadig ikke udenlandske kort! Mit svenske Maestro funker fint :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Hmm det er da ikk senere end i juni måned jeg fik af vide at jeg ikke kunne bruge mit svenske visa??? Mærkligt - spurgte lige konen, da det er hende der hærger kortene her i huset. De eneste steder hun har problemer med svenske og franske kort (i juni -juli) er Bilkas Tobaks kiosk i Fields og så Føtex på Fisketorvet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Svensk master Jeg betalte med mit Svenske kort i Faaborg i Juni måned. (Fötex) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Mærkligt - spurgte lige konen' date=' da det er hende der hærger kortene her i huset. De eneste steder hun har problemer med svenske og franske kort (i juni -juli) er Bilkas Tobaks kiosk i Fields og så Føtex på Fisketorvet.[/quote'] Det alt sammen afhænger af om butikken er villig til at betale PBS for den service det er, at man kan betale med internationale kort. Se tidl. diskussion herom (vedr. netbutikker) her: http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=182720&postcount=23 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Det alt sammen afhænger af om butikken er villig til at betale PBS for den service det er, at man kan betale med internationale kort. Se tidl. diskussion herom (vedr. netbutikker) her: http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=182720&postcount=23 Det er rigtig. Men når nu de 2 omtalte steder begge er ejet af Dansk Super marked, som har en samlet aftale med PBS, så skulle man jo tro at det var lige meget om man handler i Fields, Fisketorvet, Roskilde eller Lemvig. At der kan være problemer andre steder er jo som det er, så længe PBS er så grådige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Man betaler for det Jeg köbte for 1200 DK kr og blev bonnet 34 kr (Direkte på bonnen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites