Jump to content
Guest PeterK

Svenske marked støvsuget for lux-biler?

Recommended Posts

Guest PeterK
700.000 kan man altså få rigtig meget sjov for..... Det er lige før man begynder at kunne snuse til den nye RS6'er.....Hvis man er til den slags....
Den er jeg TIL.........:th2: Har tænkt lidt på S6éren med V10, da den fås en del billigere - Kender du noget til den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja....total kedelig bil. Den er der ikke meget ved....Lyden er kedelig. Så hellere en M5 touring.... Men ja. Den nye RS6'er kan blive helt sindssyg. Med chip og udstødning kan den lave 740hk.... og kan køre 340km/t på GPS vel at mærke.....Og så er der altså ikke mange der hænger på længere.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Ja....total kedelig bil. Den er der ikke meget ved....Lyden er kedelig. Så hellere en M5 touring.... Men ja. Den nye RS6'er kan blive helt sindssyg. Med chip og udstødning kan den lave 740hk.... og kan køre 340km/t på GPS vel at mærke.....Og så er der altså ikke mange der hænger på længere.....
Okay okay, den skal ikke "bo" på Ringen:laugh: Men vi har jo tidligere snakket om C63 og den mindes jeg også du var vild med... S-Jonssonbil har fået en sort kombi, som jeg afventer indbytningstilbud på, Syntes den er spot-on og alligevel lidt praktisk på trods af undervogn ikke kan justeres:sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Jeg ville også 10 gange hellere ha en C63 stationcar end den nye RS6'er....
OG så lider den (Audi) under at være sindsyg dyr at køre i som pendlerbil :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Uff. C63 stationcar... C-klassen er ikke ret pæn i st. car i mine øjne, men en C63 sedan kunne jeg nu godt bruge :th2: Fedt, at Mercedes holder sig først og fremmest til V8 fremfor V10 med lidt kedeligere motorlyd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Den er fantastisk i mine øjne! Super vellykket bil og man sidder fandme godt i den....Dog er der ikke meget plads bagtil, såfremt man fylder en smule i landskabet.....:sick:

Uff. C63 stationcar... C-klassen er ikke ret pæn i st. car i mine øjne, men en C63 sedan kunne jeg nu godt bruge :th2: Fedt, at Mercedes holder sig først og fremmest til V8 fremfor V10 med lidt kedeligere motorlyd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Gør alle superbiler ikke det Mogens??? Regn lige med at når vi kommer derop, så er det altså ikke priser alá en Starlet vi taler om. Tror bestemt ikke en Gallardo, 430, 997 Turbo/GT2 osv er billigere som pendlerbiler...
Porsche skiller sig blandt supercars ud ved, at den servicemæssigt er billigere end de andre. En Audi RS6 (og andre Audis) er alt for dyre i drift ift. deres niveau - og det er iøvrigt ikke en supercar i mine øjne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Porsche skiller sig blandt supercars ud ved, at den servicemæssigt er billigere end de andre. En Audi RS6 (og andre Audis) er alt for dyre i drift ift. deres niveau - og det er iøvrigt ikke en supercar i mine øjne...
Men skal den være lidt praktisk, er der kun Cayenne og den siger I jo koster KASSEN i service/vedligeholdelse!!!?! Er SUPER pjatet med GTSén.......Total X-factor (ses aldrig på gaden, næsten) og konge anmeldelser!!! Ikke den hurtigste men det er MÅDEN den gør det på lige som GT3:th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Cayenne er helt sindssyg med priserne.....30.000 for skiver og klodser hele vejen rundt....og de ryger for hver 30.000km.... 180.000 for nye PCCB skiver hele vejen rundt. UDEN klodser til en 997 GT2... Glemte jeg lige at nævne at 2 skiver og et sæt klodser koster 700 euro til den nye RS6'er i 390x36mm?? Så nej....jeg synes ikke Audi er dyre. Ikke i forhold til andre biler med tilsvarende eller bedre performance....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Cayenne er helt sindssyg med priserne.....30.000 for skiver og klodser hele vejen rundt....og de ryger for hver 30.000km.... 180.000 for nye PCCB skiver hele vejen rundt. UDEN klodser til en 997 GT2... Glemte jeg lige at nævne at 2 skiver og et sæt klodser koster 700 euro til den nye RS6'er i 390x36mm?? Så nej....jeg synes ikke Audi er dyre. Ikke i forhold til andre biler med tilsvarende eller bedre performance....
Sålænge det er SEK går det vel:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Sålænge det er SEK går det vel...
2 stk '08 Cayenne GTS til salg på blocket idag, men de er dyrere end de tilsvarende tyske på mobile.de !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Peter K, om det er til at sælge kommer vel i høj grad an på prisen.. har man handlet bilen billigt og forventer at få en pris som er det samme som de svensk solgte så er det nok rigtigt at det blir svært at sælge den. Feks. vores Ferrari 430, som omregnet vil koste 1125000sek. ..billigste 430 på blocket koster 1395000sek. og er et år ældre og har kørt det dobbelte. besparelse på 270000sek.. sælger du den om et år stadig 270000sek billigere end den billigste i sverige, så er jeg næsten sikker på at du nok skal få den solgt!!
Ikke for at lyde "konstant" negativ:), men din Ferrrari SKALogså være den billigste!! Årsag: FARVEN! Tilgengæld er din Vantage superfed og prisen er attraktiv!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
2 stk '08 Cayenne GTS til salg på blocket idag' date=' men de er dyrere end de tilsvarende tyske på mobile.de ![/quote'] MEN kan det VIRKELIG være rigtig at skiver/klodser koster sek30.000 og skal skiftes hver 30.000km??? Generalt savner jeg nogle databaser/bloggs hvor man kan se estimeret priser på servicebesøg og forskellige reperationer på olika biler:confused: Måske man skulle lave et site:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke for at lyde "konstant" negativ:), men din Ferrrari SKALogså være den billigste!! Årsag: FARVEN! Tilgengæld er din Vantage superfed og prisen er attraktiv!!!
Hehe.. der er mange som syntes den er genial i den farve, men det er jo en smagssag.. jeg syntes feks. at gule Ferrarier er total misforstået, men igen er det jo en smagsag. Nogen syntes også at F1 gear er det eneste rigtige, jeg hader F1 gear...og så er det ligemeget om det er i en BMW, Ferrari, Maserati osv... Manuel gear i sportsvognen og Automat i pendler bilen. Men stadig.. nu er har jeg lagt den på Blocket og eftersom den svenske kr. er steget lidt idag. koster den kun 1.1m sek.. og lige meget hvordan man vender og drejer det så er det sindsygt billigt!!! JA vores Vantage V8 er også MEGET attraktiv.. slå til nu!!! 825000Sek..på Svenske skylta.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Tilgengæld er din Vantage superfed og prisen er attraktiv!
Jeg kender en ejer af en Aston Martin Vantage, og han glæder sig til, at der kommer en ny model. Efter ejerskab af en Porsche 996 turbo samt en Porsche 997 turbo kan han konstatere, at Aston Martin'en er et fejlkøb. Måske derfor kører han fifty fifty i husstandens 2. bil - en Mini Cooper S Works med 210 hk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Vantage V12?
Vi taler om den Aston Martin Vantage V8, der linkes til ved bilhandleren - min bekendte siger, at den ingen power har ift. Porsche 911 turbo. Vantage V8 opleves direkte bovlam, når man er vant til de uandede mængder af kræfter, som Porsche-maskinen leverer. Og jeg må giv ham ret - kæft hvor er trættende at køre i andre biler end Porsche 911 turbo :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Vi taler om den Aston Martin Vantage V8' date=' der linkes til ved bilhandleren - min bekendte siger, at den ingen power har ift. Porsche 911 turbo. Vantage V8 opleves direkte bovlam, når man er vant til de uandede mængder af kræfter, som Porsche-maskinen leverer. Og jeg må giv ham ret - kæft hvor er trættende at køre i andre biler end Porsche 911 turbo :laugh:[/quote'] Du skrev han glædede sig til at der kom en ny Vantage model. Vantage V12 = ny Vantage model ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hold nu op Mogens..... Skulle jeg så sige det samme??? Synes fandme sådan en 997 er lidt bovlam..... Og sådan kunne vi blive ved.

Vi taler om den Aston Martin Vantage V8' date=' der linkes til ved bilhandleren - min bekendte siger, at den ingen power har ift. Porsche 911 turbo. Vantage V8 opleves direkte bovlam, når man er vant til de uandede mængder af kræfter, som Porsche-maskinen leverer. Og jeg må giv ham ret - kæft hvor er trættende at køre i andre biler end Porsche 911 turbo :laugh:[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hold nu op Mogens..... Skulle jeg så sige det samme? Synes fandme sådan en 997 er lidt bovlam.....
Det har du jo allerede sagt i anden sammenhæng :) Men en udemærket cruiser - sån en Aston Martin :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Altså porsche kan bare nogle ting, der gør deres biler fede sportsvogne - men hold kæft de også er gode til at sørge for tingene ikke holder så længe. 20.000 km mellem hvert service, der koster en bondegård. Og nye bremser inkl skive hele vejen rundt efter 30.000/40.000 km. til en milliard :( Og dækforbruget er også lidt vildt syns jeg -20.000 km på bagdækkene :( Men det er så også det eneste der skal skiftes på en porsche i sin ejertid formentlig :D Men kører man kun de berømte 10.000 km om året, så er den svær at konkurrerer i mod :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...