Jump to content
ice

Bygge garage i Bjuv, er der nogen der kan anbefale et firma.

Recommended Posts

Hej Håber der er nogen der kan hjælpe !! Vi er en familie der bor i Bjuv (20km fra helsingborg). Vi har nu haft fat i flere firmaer der har ville komme med et tilbud... og vi har intet modtaget til trods vi har rykket for det (jeg mener det er en dårlig start hvis man skal rykke for et tilbud) Vi skal have et firma som kan alt: Grave Støbe bygge elarbejde mm. Det som vi gerne vil bygge er en garage/div på ca 150m2 så det er en rimlig stor bygning. [ATTACH]3058[/ATTACH] Håber der er nogen der kan hjælpe, for det er sku fustrerende at man ikke høre fra dem der er ude... så kan de jo bare sige at de ikke kan eller vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har haft folk ude fra januar til maj måned, som alle 5 har sagt vi ville modtage et tilbud inden 14 dage..... og vi har rykket de 2 som virkede mest seriøse efter 3 uger uden resultat. Vi ved godt vi skal have byglov for at lave det, men tak alligevel. Det eneste firma der har vendt tilbage er et dansk firma, men det er for dyrt at de skal pendle over, og de kan ikke støbe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacob bygg Jeg kender måske en i kan prøve at tage fat i. Vi er lige nu igang med den helt store tur på vores badeværelse og vi bruger et firma der hedder Jaocb Bygg. Det er den helt store med nedrivning til fundament og opbygning, flytte afløb og rør, trække nyt el, støbe gulv med ny elvarme, nye lofter, nye vægge fliser und alles. Vi står midt i projektet, men jeg tør godt anbefale dem til dig, da vi har oplevet dem som meget professionelle og fleksible. De er polakker, men Jacob taler perfekt engelsk og et par af dem taler også lidt svensk. De bor i Malmø og har boet her i et par år. Jacob er meget serviceminded og virker som "formand", det er min opfattelse at han har kontakter til alle "typer" af håndværkere. F.eks har der hos os været et hold til elktricitet, et hold til gulv og et andet til fliser. Vi oplevede præcis det samme med svenske håndværkere, som du beskriver og det blev jeg godt og grundigt træt af... Prisen - ja halvdelen af hvad et svensk firma ville have og materialer køber vi enten selv eller via ham, som så bliver afregnet til faktisk kostpris. Selvfølgelig har der været små issues undervejs, men det bliver altid fikset uden sure miner eller andet og arbejdet udføres yderst professionelt. Arbejdet udføres selvfølgelig på regning fra svensk reg. firma..... Du kan give ham et kald på 0756314353 eller skrive en mail på jacobbygg@o2.pl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for svar, til både dem som har skrevet her og sendt en pm. vi vil nu overveje hvordan vi vil gå videre :rolleyes:
Du må meget gerne holde os orienteret her i tråden, det er altid rart med lidt erfaringer og anbefalinger (og ikke anbefalinger). Held og lykke med projektet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det godt nok lidt tid siden du spurgte of primært på en "alt i en løsning" men jeg vil da lige indskyde at vi har brugt en super reel og dygtig fyr til noget grave arbejde, og det hans firma ikke kan, kan han anbefale andre til. Han var op til 50% billigere end de andre tilbud vi hentede. Bliver han forhindret (det kan jo ske) giver han altid besked. det er første gang vi har oplevet en håndværker der giver besked :) Han anbefalede os en murer der også var dygtig Han kommer fra Bjuv/Åstorp området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites