MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2011 Hvis du har mulighed for det, så vælg et kontor, som ligger væk fra Malmö. Jeg har både i Lund og i Eslöv fået super behandling, og får papiret med hjem med det samme.. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Naddi 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2011 har du en adresse til skattekontoret i lund ? så vil jeg prøve det istedet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Naddi 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2011 Jeg har lige et spørgsmål, jeg har været snotforvirret ang alt det her med skattefritagelse af min su. jeg har fået en del forskellige oplysninger, og ved nu ikke hvad jeg skal regne med. jeg får dette beløb udbetalt hver md. 3.512 kr su og 2.807 kr. su lån. ialt 6.319 kr. selve su hedder jo 5.486 kr før skat. dvs at der bliver trukket en skat på 1.974 kr. Er det disse 1974kr jeg kan forvente at få igen fra jeg startede på min uddannelse? eller er jeg helt forkert på den ?? ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites