ahmad.dk 10 Anmeld indhold Skrevet July 21, 2009 Ved I hvor man kan faa saadan standard anstallnings attest som arbejdsgiver I DK kan attestere til brug i bl.a. banker mm i SE? ( den hvor der staar at man ansat siden... og at man er fast ansat bla bla) Jeg har tidligere set det herinde men kan desvaerre ikke finde frem til det igen. Mange hilsner. Ahmad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2009 Ved I hvor man kan faa saadan standard anstallnings attest som arbejdsgiver I DK kan attestere til brug i bl.a. banker mm i SE? ( den hvor der staar at man ansat siden... og at man er fast ansat bla bla) Jeg har tidligere set det herinde men kan desvaerre ikke finde frem til det igen.Bed du bare din arbejdsgiver skrive på officielt brevpapir, og sørg for evt. stempel og kontaktperson. Så burde dén ikke være lmmbgere- (hov...mmnto - mngle lys i mirt tasderduur...sådan!) - længere. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2009 Bed du bare din arbejdsgiver skrive på officielt brevpapir' date=' og sørg for evt. stempel og kontaktperson. Så burde dén ikke være lmmbgere- (hov...mmnto - mngle lys i mirt tasderduur...sådan!) - længere. :) problemet er at det er min kone som skal bruge det og hendes arbejdsgiver er en lille butik, som ikke er saa avanceret at han har officiel brev papir e.l. Det hun fik fra ham var et haandskrevet brev (godt nook med stempel OG kontakt person) men er bange for at den ser lidt for "hjemmlavet" agtigt naar den skal praesenteres til banken. han sagde at hvis den skal vaere finere maa hun saa skrive et brev og han vil stemle den. saa jeg taenkte at det bedste vil vaere saadan et standard formular. (har nemlig set det i et link herinde, men det var sgu laenge siden) //A. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2009 Bed du bare din arbejdsgiver skrive på officielt brevpapir' date=' og sørg for evt. stempel og kontaktperson. Så burde dén ikke være lmmbgere- (hov...mmnto - mngle lys i mirt tasderduur...sådan!) - længere. :) Ha ha ha , sidder du også med en 100 år gammel Dell (du følger sgu da også med i alt, hva:laugh:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2009 problemet er at det er min kone som skal bruge det og hendes arbejdsgiver er en lille butik, som ikke er saa avanceret at han har officiel brev papir e.l. Det hun fik fra ham var et haandskrevet brev (godt nook med stempel OG kontakt person) men er bange for at den ser lidt for "hjemmlavet" agtigt naar den skal praesenteres til banken. han sagde at hvis den skal vaere finere maa hun saa skrive et brev og han vil stemle den. saa jeg taenkte at det bedste vil vaere saadan et standard formular. (har nemlig set det i et link herinde, men det var sgu laenge siden) //A. håndskrevet er fint så länge det er et legitimt firma og der er en kontaktperson.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2009 Jeg uploadede engang sådan en hertil - men den er vist forsvundet. Vedlagte template har jeg brugt flere gange og den er blevet accepteret hver gang. *lys under knappebordet rulez* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2009 Banker godtager også ansættelseskontrakt som anställningsbetyg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2009 Banker godtager også ansættelseskontrakt som anställningsbetyg. Yessir - har altid bare vist dem min ansættelskontrakt, og mine 3 seneste lønsedler... Så har de takket, bukket og godkendt mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites