Jump to content
ahmad.dk

anstallnings bevis/formular

Recommended Posts

Ved I hvor man kan faa saadan standard anstallnings attest som arbejdsgiver I DK kan attestere til brug i bl.a. banker mm i SE? ( den hvor der staar at man ansat siden... og at man er fast ansat bla bla) Jeg har tidligere set det herinde men kan desvaerre ikke finde frem til det igen. Mange hilsner. Ahmad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ved I hvor man kan faa saadan standard anstallnings attest som arbejdsgiver I DK kan attestere til brug i bl.a. banker mm i SE? ( den hvor der staar at man ansat siden... og at man er fast ansat bla bla) Jeg har tidligere set det herinde men kan desvaerre ikke finde frem til det igen.
Bed du bare din arbejdsgiver skrive på officielt brevpapir, og sørg for evt. stempel og kontaktperson. Så burde dén ikke være lmmbgere- (hov...mmnto - mngle lys i mirt tasderduur...sådan!) - længere. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bed du bare din arbejdsgiver skrive på officielt brevpapir' date=' og sørg for evt. stempel og kontaktperson. Så burde dén ikke være lmmbgere- (hov...mmnto - mngle lys i mirt tasderduur...sådan!) - længere. :)
problemet er at det er min kone som skal bruge det og hendes arbejdsgiver er en lille butik, som ikke er saa avanceret at han har officiel brev papir e.l. Det hun fik fra ham var et haandskrevet brev (godt nook med stempel OG kontakt person) men er bange for at den ser lidt for "hjemmlavet" agtigt naar den skal praesenteres til banken. han sagde at hvis den skal vaere finere maa hun saa skrive et brev og han vil stemle den. saa jeg taenkte at det bedste vil vaere saadan et standard formular. (har nemlig set det i et link herinde, men det var sgu laenge siden) //A.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bed du bare din arbejdsgiver skrive på officielt brevpapir' date=' og sørg for evt. stempel og kontaktperson. Så burde dén ikke være lmmbgere- (hov...mmnto - mngle lys i mirt tasderduur...sådan!) - længere. :)
Ha ha ha , sidder du også med en 100 år gammel Dell :lol: (du følger sgu da også med i alt, hva:laugh:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
problemet er at det er min kone som skal bruge det og hendes arbejdsgiver er en lille butik, som ikke er saa avanceret at han har officiel brev papir e.l. Det hun fik fra ham var et haandskrevet brev (godt nook med stempel OG kontakt person) men er bange for at den ser lidt for "hjemmlavet" agtigt naar den skal praesenteres til banken. han sagde at hvis den skal vaere finere maa hun saa skrive et brev og han vil stemle den. saa jeg taenkte at det bedste vil vaere saadan et standard formular. (har nemlig set det i et link herinde, men det var sgu laenge siden) //A.
håndskrevet er fint så länge det er et legitimt firma og der er en kontaktperson..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites