poseidon 10 Anmeld indhold Skrevet July 21, 2009 Jeg søger en dygtig rytter som har interesse i fjordheste. Der vil være mulighed for at starte stævne osv. Han er en vallak men tror til tider han stadig er hingst. Han står i östra grevie med lille ridehus og naboen har bane. Pris 600 kr pr mdr. Vil du vide mere så skriv eller ring . Tlf : 0046763463051 Venlig hilsen Karina. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2009 Betaling Hej. Jeg skal selvfølgelig ikke blande mig i hvad du skal have af betaling. Men bare til info så kender jeg INGEN der betaler for at være halvpart herovre. Mere hvis du undrer dig over at du ikke får nogen henvendelser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2009 Vi har en ung pige der har halvpart i vores islænder/fjordhest. Hun giver ikke noget for det. Det er bare rart at have hjælp til mugningen nogle dage. Vi betaler endda for hendes lektioner på vores hest. Hesten lærer jo også af det, hvilket kommer os til gode. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2009 hest. Tak for dit svar men jeg har haft en vidunderlig part på min hest som desværre skal studere og ikke har tiden. Jeg har ikke haft problemer med at få en part der betaler. jeg har fået en del henvendelser og er sikker på den rette rytter findes. Der hvor min hest står bliver alt ordnet. Og grunden til at jeg tager et beløb er at jeg mener parten er lidt mere seriøs.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2009 Og grunden til at jeg tager et beløb er at jeg mener parten er lidt mere seriøs.:) Mere seriøs end hvad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites