homer132 10 Anmeld indhold Skrevet July 19, 2009 Nogen som kender ca pris i Sverige for skift af hhv. Klodser og skiver/klodser på en audi A6 2008? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 skal det väre hos audi ? og har den evt elektronisk håndbremse? hvis ikke kan alle jo bytte dem .. hvilken motor ligger der i ? er der quattro osv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Troede ikke det betød så meget, men det r ikke quatro, 17" skiver, 2,7 TDI. Elektronisk p bremse. Lige meget om det r Audi. Bare det r originalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Troede ikke det betød så meget' date=' men det r ikke quatro, 17" skiver, 2,7 TDI. Elektronisk p bremse. Lige meget om det r Audi. Bare det r originalt.[/quote'] ja se den p-bremse fucker det hele op .. der skal den til en med det rette udstyr.. da det skal nulstilles og dte er dyrt hos audi .. alt andet kan du nulstille selv men ikke den bremse.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 ja se den p-bremse fucker det hele op .. der skal den til en med det rette udstyr.. da det skal nulstilles og dte er dyrt hos audi .. alt andet kan du nulstille selv men ikke den bremse.. Du skal bare ha' en VCDS (Vagcom) på, som kan du selv trække stemplet tilbage - og hvad der ellers skal til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Troede ikke det betød så meget' date=' men det r ikke quatro, 17" skiver, 2,7 TDI. Elektronisk p bremse. Lige meget om det r Audi. Bare det r originalt.[/quote'] 17" skiver??? Det er sku nogen seriøse skiver:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 17" skiver??? Det er sku nogen seriøse skiver:th2: Du får 17" skiver hvis du har s-line undervogn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Præcis. Skal ikke rode med noget selv. Det magter jeg ikke. Er det 3, 5 eller 10k for skift af klodser? Bare et halv kvalificeret bud ville være fint. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Præcis. Skal ikke rode med noget selv. Det magter jeg ikke. Er det 3, 5 eller 10k for skift af klodser? Bare et halv kvalificeret bud ville være fint. thomas ved det .. det var dog en passat .. og hvis jeg husker rigtigt var det vidst på den anden side af 10.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Ver 10k for bare klodser. Det var da en sjat :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Jeg ved ikke hvor meget man kan bruge det til noget i forbindelse med priser i Sverige - men da jeg fik skiftet mine klodser på min forrige A6 3.0 TDI quattro tilbage i 2007 hos AZF gav jeg EUR 465 for nye klodser for og bag inkl. montage og alt hvad der ellers kommer til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Ver 10k for bare klodser. Det var da en sjat :) Mener ikke jeg gav mere end 5-6k da jeg fik skiftet klodser på min A8... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Ver 10k for bare klodser. Det var da en sjat :) ja nu nävnte du jo også skiver i förste indläg .. men mener det var helt uhyrligt meget thomas sagde han betalte for det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2009 Jeg ved ikke om det på nogen måde er relevant, men jeg skal netop til at skifte bremser/klodser på min jaguar x-type som bruger brembo skiver/klodser bagpå, og nogle (synes jeg) lidt pebrede ATE PowerDiscs (husker ikke hvilke klodser) foran. samlet kommer det til at koste 8K SEK ca. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites