janet zwick 10 Anmeld indhold Skrevet July 18, 2009 hej alle er helt ny herinde og i malmø, så lidt ensomt når jeg kun har min mand herovre så ville lige se om der måske var en mulighed for og lære lidt mennesker og kende. fortsat god weekend til alle hilsen janet:new Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2009 Skriv lidt om jer selv, det kunne jo være der var nogen med de samme interesser, inden for samme alders segment, nogen med børn i samme alder osv osv osv. /Nicolai Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2009 MIn kone og jeg kender heller ikke vildt mange her ovre, vi er h.h.v. 41 & 37 arbejder begge i DK, har ingen børn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2009 Er sommerfest med helstegt pattegris, bier und alles kunne måske være på sin plads? *hint hint* ;) Vi kommer! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2009 Er sommerfest med helstegt pattegris' date=' bier und alles kunne måske være på sin plads? *hint hint* ;) Vi kommer! :)[/quote'] Ja for i gider vel ikke arrangere det selv:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2009 Ja for i gider vel ikke arrangere det selv:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 MIn kone og jeg kender heller ikke vildt mange her ovre' date=' vi er h.h.v. 41 & 37 arbejder begge i DK, har ingen børn[/quote'] Har sendt en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 Er sommerfest med helstegt pattegris' date=' bier und alles kunne måske være på sin plads? *hint hint* ;) Vi kommer! :)[/quote'] først skal vi finde Patte grisen...hink hink ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 først skal vi finde Patte grisen...hink hink ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 det relatere-de til ikke noget specielt ... lavede bare sjovt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2009 hvor kan vi finde sådan en... hel en ? skal vi spyde den, ligsom gl. vikingerne ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites