Shark_sa 10 Anmeld indhold Skrevet July 18, 2009 Hej Alle sammen. Min kone overvejer at få lavet en øjenlågsoperation her i malmø. Mit spørgsmål er om der er nogen med erfaringer "Good and Bad", nogle der kender noget til emnet. Der findes jo ca 10 steder i bare malmø som popper op i google under plastikkirurgi. Al viden er kærkommen. Mvh Shark_sa/Jens Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2009 Kender flere som har brugt plastikkirugi centrum, og de har været glade for det som de har fået lavet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janet zwick 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2009 hej jens jeg ved ikke noget om det her i malmø, men nu går jeg ud fra i er fra danmark, som jeg. Hvis det ikke er meget vigtigt for din kone, og få det lavet her i malmø, kan hun tage til en øjenlæge i dk, som kigger på hende, og hvis de mener det er trals for hende med "hænge øjenlåg" hi hi, så får hun en tid til operation gratis i dk. Sygesikringen betaler, men hun skal gøre det i god tid, der er et års ventetid på operation. jeg skal selv til dk og have lavet mine her i starten af næste år, og mine er ikke slemme, så chancerne er gode for de tager din kone også :). Håber i kan bruge det til noget. Mvh Janet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Jeg kan også helt klart anbefale din kone at få det lavet i DK, da det jo for det første er gratis, og for det andet gør øjenlægerne i DK det lige så godt som en svensk læge. Konen skal også have lavet øjenlåg, hun har dog fået det lidt hurtigere end Janet. Hun var til undersøgelse i midten af juli, og skal opereres i midten af septemper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2009 Arbejde i DK Arbejder man ikke i DK kan man jo ikke få lavet dem der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Shark_sa 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Mange tak for de fine svar. :D vi er nok ude i at det skal gå lidt stærkt, så jeg tror vi prøver at kontakt plastikkirugi centrum. jazzy, var det hos plastikkirugi centrum din kone var.? mvh Jens Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Shark_sa 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Kender flere som har brugt plastikkirugi centrum' date=' og de har været glade for det som de har fået lavet...[/quote'] Er det hos Citadellkliniken du mener, kan ikke finde noget under : plastikkirugi centrum på google.? det er vel i malmö ik.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 PKC er solgt og hedder nu Akademikliniken. http://www.akademikliniken.dk/ Jeg kan anbefale Jesper Trillingsgaard (dog har jeg ikke fået lavet øjenlåg). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2009 Mange tak for de fine svar. :D vi er nok ude i at det skal gå lidt stærkt, så jeg tror vi prøver at kontakt plastikkirugi centrum. jazzy, var det hos plastikkirugi centrum din kone var.? mvh Jens Nej, det ligger på Store Kannikestræde 16 lige tæt ved nørreport st. Det hedder øjenklinikken. Lad endelig være med at tage den på Amagerbrogade, for de opererer ikke yngre mennesker (det tog konen 3 måneders ventetid at finde ud af det ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites