Jump to content
handymænd

Håndværksarbejde udføres

Recommended Posts

Vi kan som mange andre mærke det er blevet lidt mere stille og søger derfor opgaver, så hvis du skal have: Malet Muret Eller fx. lavet tømrerarbejde Så er vi klar og arbejder på begge sider af sundet. Priserne er yderst fornuftige og vi råder over 5 dygtige folk. Send endelig en PM, hvis der skulle være spørgsmål :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi kan som mange andre mærke det er blevet lidt mere stille og søger derfor opgaver, så hvis du skal have: Malet Muret Eller fx. lavet tømrerarbejde Så er vi klar og arbejder på begge sider af sundet. Priserne er yderst fornuftige og vi råder over 5 dygtige folk. Send endelig en PM, hvis der skulle være spørgsmål :)
Har i nogle anbefalinger? Nogle færdige projekter man kan se? Kan i mure tagryg? Kan i lave badeværelser? (efter godkendte svenske normer!) ...og endelig: Hvad er Sunddebat-rabatten? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en del billeder, men kan være det er for meget at uploade dem her, men vi har igennem de sidste mange år løst rigtig mange forskellige opgaver. Lige fra Ikea-køkkener til nedrivning af vægge og ikke mindst en hel del malerarbejde. Omkring badeværelser så har vi ikke vådrumsgodkendelse i Sverige, da vi mener det er for omfattende at få, i forhold til det antal opgaver vi får indenfor det. Tagryg? Ja, det er ikke første gang vi har lavet den slags. Vi har vel lagt 30 tage indenfor de sidste 10 år, så der er da lidt erfaring at trække på :-) Rabat? Hvad er det? Spøg til side. Vi vil godt give 15% til brugerne her. Vores timepriser er DKK 350,00 og så har vi en specialpris for en mester og en lærling på samlet 450,00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tagryg? Ja' date=' det er ikke første gang vi har lavet den slags. Vi har vel lagt 30 tage indenfor de sidste 10 år, så der er da lidt erfaring at trække på :-)[/quote']Jeg har en del puds der er forsvundet i tagryggen omkring en skorsten, og får derfor slag-regn og sne ind dén vej. Dette er jeg interesseret i at få udbedret. Lille opgave - men dem skal der jo også være plads til. :) Du/i er velkomne til at kontakte mig på PM - så kan vi tage den derfra, hvis det er et job i kunne være interesserede i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omkring badeværelser så har vi ikke vådrumsgodkendelse i Sverige' date=' da vi mener det er for omfattende at få, i forhold til det antal opgaver vi får indenfor det.[/quote'] det er vel bare 2x 1 dagskurser og et 3 timers kursus? er det for omfattende? der er selvfölgeligt få krav udover det som erfaring, ordnet ökonomi i firmaet og så må ingen af cheferne i firmaet ha fået frataget våtrumscertifikatet på et tidligere tidspunkt.. men kan man opfylde de krav så er det da på ingen måde omständigt.. det er bare at booke kurser hos byggkeramikrådet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har i f- skatteseddel i sverige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har en del puds der er forsvundet i tagryggen omkring en skorsten, og får derfor slag-regn og sne ind dén vej. Dette er jeg interesseret i at få udbedret. Lille opgave - men dem skal der jo også være plads til. :) Du/i er velkomne til at kontakte mig på PM - så kan vi tage den derfra, hvis det er et job i kunne være interesserede i.
Jeg går ud fra ovenstående ikke er noget i kan klare (eller er interesserede i at afgive tilbud på), siden jeg ikke har hørt noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja der må väre stor efterspörgsel på en hvis man kan tillade sig at tage 450dkk i timen i sverige
Det ér nu 350dkk/timen. De 450 er inkl. en lærling - hvor fordelen så end ér i den konstellation :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ér nu 350dkk/timen. De 450 er inkl. en lærling - hvor fordelen så end ér i den konstellation :rolleyes:
At du får ca. 1,5 mand for prisen af ca. 1,25 mand :) Men det er stadig en pris på ca. 640 SEK i timen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
At du får ca. 1' date='5 mand for prisen af ca. 1,25 mand :)[/quote']...og den endelige pris udvikler sig i negativ retning, fordi Mester hele tiden skal holde lærlingen i hånden og rette hans fejl - og derved ikke når det han selv burde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...og den endelige pris udvikler sig i negativ retning' date=' fordi Mester hele tiden skal holde lærlingen i hånden og rette hans fejl - og derved ikke når det han selv burde ;)[/quote'] He he..............ja det kunne være kønt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
At du får ca. 1,5 mand for prisen af ca. 1,25 mand :) Men det er stadig en pris på ca. 640 SEK i timen!
Ja, jeg studsede også over prisen..... Specielt når man ved hvad svenske håndværkere koster. Jeg tror sgu ikke det helt er gået op for danske håndværkere at der er finanskrise

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, jeg studsede også over prisen..... Specielt når man ved hvad svenske håndværkere koster. Jeg tror sgu ikke det helt er gået op for danske håndværkere at der er finanskrise
det lägger han jo ellers ud med at sige at han af den grund ikke har så meget at lave... måske er det timeprisen der er årsagen.. når man tänker på svenske firmaer faldbyder sig til halvdelen eller mindre.. ikke engang den blikkenslager jeg havde besög af tog så meget han tog 375sek det säre er at håndvärkere påstår de lider under finanskrisen .. men uanset hvor du ringer hen feks elektrikere blikkenslagere osv så er de fuldt booket i månedsvis hvordan hänger det sammen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg aftalte i april, at handymænd skulle komme og male mit hus. Vi aftlte en uge, men kunne ikke få fat på dem weekenden inden, hvor vi skulle have det endeligt på plads pga. vejret ugen derpå. Fik fat i ham søndag aften eller mandag, og han ville ringe tilbage med hvornår han kunne, fordi han havde fået en anden opgave som skulle ordnes først. Skrev et par opfølgnings sms'er, og fik "en tid" medio maj, men ville ringe tilbage så snart han havde tid. Det skete aldrig, og jeg har ikke hørt noget siden. Opgav, og har hyret nogle andre til at male mit hus, lægge min indkørsel, støbe fondament til udestue, bygge den og pløje hele haven igennem og anlægge en ny. Det var måske pga. travlhed at handymænd aldrig kom som lovet eller vente tilbage - så jeg kan ikke sige om hvad de laver er godt eller skidt. For mig er det bare vigtigt at overholde en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites