Jump to content
MRoderick

Falsterbo - Køsystem ved nøgenbadning ... ahva?

Recommended Posts

http://sydsvenskan.se/omkretsen/vellinge/article502032/Kulturkrock-vid-badbryggan.html Nu kan det godt være at det er mig der har misforstået, men plejer de fleste mennesker der dyrker nøgenbadning ikke at være sådan lidt mere frisindede og åbne overfor anderledes tænkning? At lave et køsystem til badning i havet virker da helt åndssvagt ... om man så har tøj på eller ej. Hvis man ikke vil have at der er andre i nærheden når man nøgenbader, må man sgu tage et andet sted hen ... men at forhindre andre i at hoppe en tur i bølgen bare fordi der er en enkelt uden badebukser er sgu da helt hul i hovedet!!! Østersøen er sgu da rigeligt stor og der burde være plads til alle, med og uden badebukser, bikini, flipflops eller hvad fanden man end har lyst til at have på!!! ... eller er det bare mig der helt har misforstået den artikel, og ikke har set lyset?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lugter lidt lissom de "almene" parkeringspladser omkring min bolig, der er altid nogen der tror de har mere ret til dem fordi de bor klods op ad dem eller lign.. Suk si´r jeg bare (and fuck ´em) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldstændig enig. Det går altid galt, når nogen hævder at have særlige rettigheder over vores alle sammens offentlige ejendom. Hvis der er nogen der skal tilrettevises, er det de idioter der render rundt som selvbestaltede sherifer og håndhæver love som de selv har fundet på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites