nicolaj zwick 10 Anmeld indhold Skrevet July 17, 2009 hej jeg har tegnet en bilforsikring hos salusansvar for 1 års tid siden på min clk 430... jeg giver 26000 af de lange om året og betaler månedsvis... nu vil jeg gerne opsige den for jeg har fundet noget billigere... så skrev en mail til dem om det.. de siger den ik kan opsiges før om 01-07-2010 kan det virkelig passe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Afstil bilen over en weekend når du påstillerden igen kan du vælge nyt forsikrings selvskab. mvh A hej jeg har tegnet en bilforsikring hos salusansvar for 1 års tid siden på min clk 430... jeg giver 26000 af de lange om året og betaler månedsvis... nu vil jeg gerne opsige den for jeg har fundet noget billigere... så skrev en mail til dem om det.. de siger den ik kan opsiges før om 01-07-2010 kan det virkelig passe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nicolaj zwick 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 kan man afstille den over nettet og skal??? og hvis man ik kan, hvordan gør man det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Det er meget normalt at man kun kan opsige ens forsikring til udgangen af en periode på f.eks 1 år nogen steder skal de opsiges 3 måneder i forvejen, andre 1 måned du kan måske hente lidt hjælp her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=4599 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Det kan du gøre over nettet hos Transportstyrelsen. Bare husk at du ikke må køre i den mens den er avställd og din forsikring naturligvis heller ikke dækker tyveri, hærværk med videre imens... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nicolaj zwick 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 tak til jer alle for super hurtige svar... ha en super weekend:) bliver sku fedt at slippe af med den pebret forsikring! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 Jeg har selv Salusansvar, og før jeg tegnede forsikringen spurgte jeg som hvordan mht opsigelse. Du er bundet minimum 1 år, men "sælger" du bilen kan du komme ud. Så ring og sig at du har solgt bilen :) eller i værste tilfælde afstil bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nicolaj zwick 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 jeg afstilller sku lortet så kan jeg lige misbruge firmabilen lidt og kører gratis, nu hvor man er ramt af finanskrisen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2009 hej jeg har tegnet en bilforsikring hos salusansvar for 1 års tid siden på min clk 430... jeg giver 26000 af de lange om året og betaler månedsvis... nu vil jeg gerne opsige den for jeg har fundet noget billigere... så skrev en mail til dem om det.. de siger den ik kan opsiges før om 01-07-2010 kan det virkelig passe Det lyder rigtig nok dyrt. Jeg betaler godt og vel 12000 for min clk500 årgang 2003 og synes det er for dyrt. Må jeg være nysgerrig og spørge hvor du har fundet en billigere forsikring og hvormeget billigere? Ha en god weekend Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nicolaj zwick 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2009 hey thage... nu an jeg ik lige se hvor gammel du er hvis det er for at sammenligne lidt! men tjekkede med sveland på nettet og fik en pris frem der hedder 12000 med 6000 sek i selvrisk.. hvor har du din forsikring henne?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites