lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet July 14, 2009 nogen der ved hvor der ligger sådan en, med varer fra filipinerne? ligesom dem der ligger på hovedbanen i kbh?? hvor man kan købe deres mad produkter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 Inde ved Möllan kunne det være sandsynligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 Der ligger 3-4 stykker på Möllevangtorget. De er kinesiske/vietnamesiske med thai og muligvis også varer fra Phillippinerne. Vil klart anbefale den i 'midten', dvs ved siden af Krua Thai Restauranten. Den ved siden af China Garden ( Kinesisk Restaurant ), skal du for guds skyld holde dig langt væk fra, hendes øgenavn blandt vietnamesere er : ' Hende med de gamle varer' sådan groft oversat. Så kan du selv tænke dig til hvordan hun kan få sådan et ry, selv blandt vietnamesere. Jeg vil mene jeg er en troværdig kilde Mine øjne er i hvert fald skæve :laugh: /Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 hehe det lyder godt, jeg drøner derind og kigger. mange tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2009 der var ingen pote, det var desværre thai, jeg spurgte også derinde og det vidste de ikke, så jeg tror ikke de har her i malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites