Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet July 13, 2009 Er på udkig efter sommer/vinterdæk. Har samlet en række dæk inden for mit budget. Før jeg sender min ordre afsted, har I så nogen favortter i vil dele? Personligt hælder jeg til Goodyear Assymetric på sommerdækken, og Continental 810 på vinter. Dækkene skal sidde på en MB C180. Jeg har hentet priser fra både den danske og den svenske online version af daekonline. Til de interessede så er der hele 5% at spare på dækonline.dk på bestillinger før 15/07/09 På forhånd tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2009 Kan godt se at billederne er lidt små i det. Hvis der er problemer med at se det må I gerne lige sige til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2009 Sommer: Goodyear GS-D3 eller Nokian Z, vinter: Goodyear Ultra eller Continental Winter ps. har selv vinter Nankang Snow SV pt. og bilen kan da köre.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2009 Så Nankang SW er faktisk No-Go? Tror også jeg holder mig til de lidt mere etablerede mærker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2009 Min Saab 9-5 Aero er ret glad for sine Goodyear Eagle F1 GS-D3 225/R17... de var ikke gratis, men jeg er fuldt ud tilfreds med dem. Jeg er MEGET tilfreds med dækkenes performance når det er vådt. Anbefales. Til vinterbrug har jeg et sæt, hmm ... Continental something med pigge og hele pivtøjet ... er også fine, men larmer ad h....... til ... til gengæld fik jeg dem til røverpris ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2009 Tror sku også det er det jeg smider mine penge efter. Goodyear til sommer, og continental til vinter. Om det så bliver Eagle F1 GS-D / Asymmetric og Continental TS790 / 810 ved jeg ikke helt endnu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2009 Så Nankang SW er faktisk No-Go? Tror også jeg holder mig til de lidt mere etablerede mærker... De er billige, men jeg syntes at de er meget ustabile omkring 130 km/t under det er de helt fine.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2009 http://www.automotorsport.se/news/18808/sommardäck-bästa-greppet/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2009 Er der nogen der kort kan fortælle mig forskellene på Continentals modeller? Hvis det umiddelbart kun er ladetryk og hastigheden der er til forskel, så løber jeg sku med den billige model! Og... Hvad er det lige "M0" står for under TS810? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2009 Sjovt, efter jeg postede sidste gang findes Conti TS790 ligepludselig ikke længere... :( Mon der er nogen der lige har bestilt før mig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2009 Er der nogen der kort kan fortælle mig forskellene på Continentals modeller? Hvis det umiddelbart kun er ladetryk og hastigheden der er til forskel, så løber jeg sku med den billige model! Og... Hvad er det lige "M0" står for under TS810? MO står efter min bedste overbevisning for "mercedes optimiert", og skal være være produceret specielt til mercedes modeller med ESP og ABS. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2009 Nu ligner det mest et "0" (nul) og ikke et "O" synes jeg hvertfald. Men i så fald du har ret, er jeg da glad da hjulene skal sidde på en Mercedes. Endte med at bestille Dunlop 3D til vinter og Goodyear Asymmetric til sommedækkene. Tak til jer alle for jeres input! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites