Jump to content
Marraffay

Hjælp til valg af Sommer/vinterdæk

Recommended Posts

Er på udkig efter sommer/vinterdæk. Har samlet en række dæk inden for mit budget. Før jeg sender min ordre afsted, har I så nogen favortter i vil dele? Personligt hælder jeg til Goodyear Assymetric på sommerdækken, og Continental 810 på vinter. Dækkene skal sidde på en MB C180. Jeg har hentet priser fra både den danske og den svenske online version af daekonline. Til de interessede så er der hele 5% at spare på dækonline.dk på bestillinger før 15/07/09 På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Saab 9-5 Aero er ret glad for sine Goodyear Eagle F1 GS-D3 225/R17... de var ikke gratis, men jeg er fuldt ud tilfreds med dem. Jeg er MEGET tilfreds med dækkenes performance når det er vådt. Anbefales. Til vinterbrug har jeg et sæt, hmm ... Continental something med pigge og hele pivtøjet ... er også fine, men larmer ad h....... til ... til gengæld fik jeg dem til røverpris ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så Nankang SW er faktisk No-Go? Tror også jeg holder mig til de lidt mere etablerede mærker...
De er billige, men jeg syntes at de er meget ustabile omkring 130 km/t :scared: under det er de helt fine..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der kort kan fortælle mig forskellene på Continentals modeller? Hvis det umiddelbart kun er ladetryk og hastigheden der er til forskel, så løber jeg sku med den billige model! Og... Hvad er det lige "M0" står for under TS810?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen der kort kan fortælle mig forskellene på Continentals modeller? Hvis det umiddelbart kun er ladetryk og hastigheden der er til forskel, så løber jeg sku med den billige model! Og... Hvad er det lige "M0" står for under TS810?
MO står efter min bedste overbevisning for "mercedes optimiert", og skal være være produceret specielt til mercedes modeller med ESP og ABS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ligner det mest et "0" (nul) og ikke et "O" synes jeg hvertfald. Men i så fald du har ret, er jeg da glad da hjulene skal sidde på en Mercedes. Endte med at bestille Dunlop 3D til vinter og Goodyear Asymmetric til sommedækkene. Tak til jer alle for jeres input!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites